GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

Prezes1352    14

Gorsze to nie są ale droższe są :D


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Witam wszystkich. Moje pytanie jest banalne, ile rezerwy paliwa jest w NH T5040? ;p Na moje oko wyszlo ze cos ponad 40litrów, ale nie jestem pewnien, moze ktos wie? ;)

 

Od razu powiem ze w moim NH wybilo juz ponad 110mth i bez zastrzezeń :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    581

cały zbiornik miesci 90l :) bo jak jest pneumatyka to nie ma drugiego zbiornika po prawej stronie.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Mam od paru dni t5060 14mtg i czy wspomaganie wyje u was podczas jazdy bo u mnie wyje jak się rusza kierownicą co jest dla mnie dziwne bo nie mam takich obiawów ani w zetorze czy deutz.I drugie pytanie czy jest jakaś regulacja podnośnika tzn. chodzi dokładnie o opuszczenie (szybkoś)pługa 4 obrotowej bo bez wyczucia rzuca odrazu na ziemie co mnie drażni.

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49

Zmień naciag linki od tego liftomatica i powinno pomóc, ale najlepiej niech to serwis zrobi, w koncu za cos sie zapłaciło tyle kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Pojemność zbiornika w serii T5000 to 127litrów, a za dopłatą 167

Co do opuszczania to trzeba rozkręcić linke od liftomatica( znajdziesz taki długi gwint z tyłu na wysokości szybkozłączy z prawej strony ciągnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    581

Według mnie 87l a tak jak pisałem jak nie ma pneumatyki moze byc dodatkowe 40l po prawej stronie. U mnie jak kiedys juz sie zapowetrzył to weszło ponad 80l


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Dziwne że tylko tyle Ci weszło. Chyba musisz mieć niesprawne odpowietrzenie drugiej części zbiornika, bo u mnie jak miał niską rezerwę to spokojnie weszło 100 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

A jak z tym wspomaganiem wyje czy ten typ tak ma?Co do ilości paliwa to napewno nie jest to 127 l bo po zjechaniu z lawety wskaznik pokazywał rezerwę więc pojechałem do C.P.N-u i wlałem 50 litrów ku mojemu zdziwieniu wsażnik pokazał ponad 3/4 baku czyli wychodzi na to że biały 2005 ma rację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Rozgrzej go trochę i wtedy sprawdź czy wspomaganie wyje, na zimno u mnie słuchać czasem zawory, ale po rozgrzaniu już tylko jak się skręt skończy a dalej się pociąga za kierownicę, parę dni i kilka mth to raczej jeszcze nie był dobrze rozgrzany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

ciągnikiem jechałem po słomę 17 km w jednąstronę i po rozgrzaniu wyje ale tylko jak się rusza kierownią nawet delikatnie problemu nie ma na zimnym dodam że kolega ma ten sam ciągnik tylko z marca i ten sam objaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AturSz    6

ja w swojego choc mam tylko jeden bak wlalem mu ponad 110 litrow i jeszcze by weszlo wiec nie wiem skad wam tak malo wchodzi. u mnie wpsomaganie chodzi cicho:):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianek    0

Cześć mam taki mały problem, że gdy ruszam New Holandem T5060 to strasznie szarpie. Bardzo mnie to drażni gdy przypinam np. przyczepy. Słyszałem, że żeby to naprawić trzeba ustawić sprzęgło. Jak to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49

W instrukcji poczytaj o kalibracji sprzęgła, albo jak nie miałeś jeszcze przeglądu na 50h to niech serwisant to zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    581

u mnie tez rok po kalibracji znowu problem powraca :( U mnie nie tylko kalibrował sprzegło ale takze przestawił w kompie szybkosc reakcji do tego chyba trzeba ta ich smieszna kosteczke wpinana w złacze :)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Czyli jednak do baku wchodzi więcej jak 100 litrów:) U mnie też szarpało i po kalibracji jak ręką odjął. Najlepiej ją robić jak już zaczyna szarpać, a nie jak już głowę chce urwać. w instrukcji jest wszystko opisane i jak dojdziesz do wprawy to zajmie Ci to koło 5 minut. Co do szybkości reakcji rewersu, to też jest opisane i wystraczy na to minuta (przekręcasz kluczyk przy wciśniętych hamulcach, na kompie wyświetli Ci sie slow, mid lub fast i zmieniasz sobie w górę lub w dół przyciskami od zegarka H i M. jak wybierzesz to musisz przytrzymać jeden z tych dwóch przycisków, będzie słychać piknięcie, wyłączasz zapłon i odpalasz po 10 sekundach) Slow ustawiam na niskiech biegach, a fast przy takich gdzie nawracam przy prędkości 10-12kmh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

witam mam 24 mtg i ciągnik nie ma siły przy pracach plowych potrafi zgasną a potem ma ciężko odpalic .Tak samo jest po nocy gdy odpalam nie złapie od strzału tylko po chwili tak samo jest jak jest rozgrzany i go zgasze to potem trzeba kilka sekund pokręcic .Miał ktoś taki problem bo serwis twierdzi że to filtry ale nie chce mi się w to wierzyc.

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Cześć mam taki mały problem, że gdy ruszam New Holandem T5060 to strasznie szarpie. Bardzo mnie to drażni gdy przypinam np. przyczepy. Słyszałem, że żeby to naprawić trzeba ustawić sprzęgło. Jak to zrobić?

Tez miewam taki problem, czasami delikatnie mozna cofna lub podjechac a czasami szrpie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Wystarczy zrobić kalibracje sprzęgła i po problemie. :). Bedzie chodzić pięknie bez szarpania.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    581

jak na 24 godziny to nie wierze ze to filtry. Te silniki pala od strzała nawet w zimie jak miałem zapchane filtry to zapalił łądnie tylko po chwili zgasł. chyba ze był jakis syf w zbiorniku lub czegos wlałes z syfem.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

sprawdź czy nie łapie powietrza na przewodach paliwowych albo ssawny zatkany i tak jak serwis mówi filtry też mogą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz93    6

bartek88 możesz opisać dokładniej ustawienie szybkości reakcji rewrsu lub podać stronę w instrukcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    188

Przy wyłączonym zapłonie wciskasz sprzęgło i rewers do przodu,puszczasz sprzęgło i naciskasz hamulec,trzymając cały czas hamulec przekręcasz kluczyk(nie odpalasz) pojawi ci się na jednym ekranie bodajże rh3 a na drugim aktualne ustawienie (fast,mid,slow) przyciskami od ustawiania zegara zmieniasz sobie i akceptujesz przytrzymując dłużej jeden z przycisków, zapłon z powrotem i zapamiętane (już chyba lepiej wytłumaczyć się nie da :) ) mam t5060 od ponad tygodnia coś około 40mtg zbiornik naprawdę wydaję się mały choć nie wiem ile dokładnie wchodzi, a jak narazie to wydaje mi się że pali więcej od t6050, no chyba żę to wina tego zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj