GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

qazi    61

ale mądry post, naprawdę wiele wnosi go tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1540

no wlasnie, nie interesuje mnie czy go latwo sprzedam bo jezeli kupuje nowy ciagnik to ma mi posluzyc na wiele lat i ma pracowac tak zebym ani przez chwile nie pomyslal o jego sprzedazy :unsure:

 

tak zapytam z ciekawosci, czy Power Clutch w skrzyniach Dual Command, to jest to rozlaczanie napedu (sprzegla) przyciskiem na dzwigni zmiany biegow?? jesli tak to czy jest to tylko dostepne w skrzyni Dual Command??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    38

Power Clutch to jest tak jak pisałeś rozłaczanie sprzegła i jest dostępne tylko w Dual Command. W praktyce działa to bardzo dobrze.

  • Like 1

Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko13    0

seria t5000 niema półbiegów tylko wzmacniacz momentu obrotowego HI-lo tz zółw i zając jaki to półbieg....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

taki sam jak np w JD w PQ tylko tam jest 3 stopniowy(4 biegi pod obciążeniem) a w tym NH jest jedno stopniowy( czyli 2 biegi HI-LO)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1540

w Dual Command sa 4 biegi, 3 grupy i wzmacniacz momentu co daje 24 biegi do przodu i do tylu. w Powershuttle sa 4 biegi i 3 grupy z rewersem elektrohydraulicznym czyli to samo co Dual Command tyle ze nie ma wzmacniacza (12/12) :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

seria t5000 niema półbiegów tylko wzmacniacz momentu obrotowego HI-lo tz zółw i zając jaki to półbieg....

niebęde sie ztobą kłócił bo niewiem ale za 2 dni odbieram to bede widział ;[ choć dalej bym obstawał że w wersji z elektrohydraulicznym rewersem jest 2 półbiegi .Jeśli ktoś wie lepiej to niech rozwinie temat tych półbiegów w T5040

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1540

kazdy to moze nazwac jak chce, ale to bardziej jest wzmacniacz i nie jest on podwojny ;[ jest tylko zolw i zajac wiec na zolwiu masz wlaczony wzmacniacz, a na zajacu wylaczony, tak samo jak wzmacniacz w ciezkiej serii ursusa tyle ze w NH jest obslugiwany przyciskami i nie ma ograniczen co do dlugosci jego obslugiwania ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

czyli jak w chyba w każdej skrzyni Powershift, tylko stopniami się różnią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Adasko13 chyba nie wie czym się różni wzmacniacz momentu od półbiegu. w nh serii T5000 są półbiegi, zmiana prędkości zachodzi za pośrednictwem sprzęgieł, można pracować ciągle na "zającu" lub "żółwiu" bez obawy o skrócenie żywotności półbiegu. z trwałością wzmacniaczy jest różnie, co dobrze wiedzą posiadacze ciężkich ursusów (w tym ja)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

@Przekeeek to wytłumacz czym się różni wzmacniacz od półbiegu przełączanego pod obciążeniem bo wg mnie jest to to samo. We wzmacniaczu zmiana prędkości zachodzi za pośrednictwem załączania sprzęgła lub hamulca i tak samo można jeździć ciągle na żółwiu lub zającu. A trwałość tego podzespołu to już inna kwestia i zależy głównie od operatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

To jak ja mam w MFie 4 półbiegi załączane podobciążeniem i musze na jakimś jechać bo niema innej opcji to też to jest wzmacniacz momentu? Tylko przy 4 to żółw zając a pozostałe 2 to jak sie nazywają, ślimak i wilk może? Nieporównujcie wzmacniaczy z 2o-letnich zetorów do nowych ciągników.Wtych zetorach to o ile pamientam to załanczać wzmacniacz można było na jakiś czas i trzeba było wyłanczać a w nowych ciągnikach niema opcji wyłanczania tylko jedziesz na A , B, C lub D itd. Ja tak myśle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

szczerze mówiąc to każdy bieg niżej jest wzmocnieniem momentu przekazywanego na koła, w półbiegach taka zmiana może może być przeprowadzona pod obciążeniem bez użycia sprzęgła(znaczy używane są sprzęgła wielotarczowe sterowane hydraulicznie), co do żółwia i zająca, są to półbiegi tyle że nazwane tak za względu na konstrukcję skrzyni z braku innych oznaczeń, bo załóżmy że mamy skrzynię 16/8(taka sobie skrzynia z mojego 20 letniego Forda, dziadek skrzyni Dual Command) są 3 grupy H; L; R(wsteczny) oraz 4 biegi na każdej grupie 1; 2; 3; 4, i na każdym biegu jeden półbieg czyli w oznaczeniach żółw i zając czyli bieg wolny i szybki, w skrzyni PQ w JD 16/16 są 4 półbiegi, sterowana jest ona 2 dźwigniami( np w serii 5020 dźwignią od grup i taką jakby przesuwną dźwignią od półbiegów) i w tym przypadku grupy są oznaczone jako A; B; C; D, a półbieg jako 1; 2; 3; 4 dlatego tu nie jest konieczne wprowadzenie 3 rodzaju oznaczeń czyli żółwia zająca i tego przytoczonego wyżej ślimaka i wilka( chociaż chyba gepard byłby bardziej odpowiedni moim zdaniem ;[)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Jaki model pneumatycznego fotela grammera producent montuje za dopłatą w T5060? Gdzie to jest napisane na fotelu?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

Na prawym słupku żółty przycisk, taka gałka trzeba wcisnąć i odciągnąć a zarazem służy do wolnego startu womu jak ma sie taką opcje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

przedni wom w T5000 załacza sie przyciskiem przy kierownicyobok swiatel awaryjnych, na prawym słupku włacza sie jedynie tylni wom !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coder    0

Znajomy ma ten ciągnik z przednim TUZem oraz WOMem i nie ukrywa z niego wielkiego zadowolenia (spalanie, ergonomia).

Bardzo udana i niezawodna ponoć ta seria T5000.

Moim zdaniem dobrze prezentuje się na ogumieniu szerszym i oczywiście z elektronicznym układem zagłebiania (wygoda) z tego co mi mówił nie opłaca się brac mechanicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzikus    0

Ktoś porównywał spalanie T5060 z Johnem Deer'em 5080R ?


C-330,C-360 3P,JCB 530/70 Super Agri, DF Agrotron

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Do ilu obrotów jeździć, aby zbyt dużo nie spalić? Pytam, bo jak jadę z prasą na biegu 2 II z przyspieszaczem i gaz do oporu to nie problem uzyskać z prasą nh br 6080 20l/h, a w gruberze przy 1900 obr na tym samym biegu bez przyspieszacza 8l/h. Aha i zauważyłem też, że włączony przedni napęd nie ma zbytniego wpływu na wzrost zużycia paliwa, a na pagórkowatym polu lepsze rozłożenie mocy powoduje. Przy jakich obrotach i na jakim biegu udałoby się uzyskać możliwie najniższe zużycie paliwa w przeliczeniu na wykonaną pracę?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Ile l/h wam pali nh t5060 (lub inny serii t5000 w lekkich pracach (rozsiewacz, kosiarka, opryskiwacz, zgrabiarka, przetrząsacz)?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A ile wam palą wasze t5060 na biegu 2 II przy obrotach do 2000/min i włączonym womie 540 z prasą rolującą (mój t5060 jest obuty przód 24r/70/420 tył 34r/70/520 continental i ma dopiero 400mtg od marca)?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Przy jakich obrotach nh pali te 4-6l i na jakim biegu, z jaką maszyną?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj