GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krolikNH    56

Chyba 200tys a nie 200000tys co? :(


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

Krzychu jak zwykle czepia sie szczegolow heh :(

u mnie znajomy zakladam TUZ-a (co prawda do landiniego) i dawal o ile pamietam cos kolo 10 tysi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Oczywiście brutto, tych najsłabszych ciągników serii T6000 dealer nie polecał, więc wzięliśmy T5060.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

A dlaczego ich tobie nie polecał??

Moze poprostu zostalo mu sie kilka starszych modeli i chcial ich sie jak najszybciej pozbyc i mowil ze sa lepsze co??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Nie sądzę bo gdy o nim rozmawialiśmy takiego na placu nie było musieliśmy zamawiać. On mówił że T6010 będzie słabszy od T5060 i z uboższym wyposażeniem za tą samą cenę. Za taki pożądny już model T6000 trzeba dać grubo powyżej 200tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Znajomy bierz właśnie najprostszą wersje NH T6010 ( nie wiem czy dobrze napisałem model ale chodzi o 101 km) a początkowo miał brać T5060 i ciekawe jak będą wrażenie z jazdy oraz czy będzie aż tak lepszy bo chyba powinien byś ???

Ja zdecydowałem się na NH T5050 bo do tura wydawał mi się lepszy


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Jak wział najprostszą to pewnie zapłacił tyle co za T5060 w najlepszym wyposażeniu? Jakoś tak wychodziło jak liczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Ja ceny nie znam ale widziałem w Czyżewie tego najmniejszego T6000 i nie podobał mi się rozmiar ogumienia jaki był w nim chodzi mi o to że tylne opony były za niskie i odstęp pomiędzy błotnikiem a oponą jest znaczący i głupio to wyglądało

mario_08- może będziesz w Czyżewie to będziesz mógł zobaczyć ale może sprawę załatwiłby dobór innego ogumienia :(


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Wiem o co chodzi z tymi kołami, co najmniej dziwnie to wygląda. Ale nie wiem czy siedziałeś w środku, naprawdę fajna sprawa. Napewno jakby dobrać szerokie ogumienie ciągnik byłby naprawdę super w końcu dostał nagrode za design! Ale mi się wydaje że T5060 będzie nieco mocniejszy od T6010.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

I tak powinno być przecież T5060 ma parę koni więcej W T6000 siedziałem :) i strasznie mi się podobało a jago wygląd robi naprawdę ogromne wrażenie szczególnie większe modele bo wyglądają na bardziej masywne :( i dodaje im to urody Ja bardzo żałuje że w T5000 nie ma okna dachowego ale T6000 to jest już ciągnik z zamierzenia wyższej klasy i tak musi być


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario_08    4

Nie mogę się wiosny doczekać kiedy nowe maszynki w pole pójdą! Wtedy okaże się czego są warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Faktycznie przyjdą prace polowe to dopiero wtedy będziemy mogli coś powiedzieć o ich możliwościach i czy spełniają zamierzoną rolę :(


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepino    0

W czwartek podpisałem umowe w Raiffeisen Oborniki na T 5060 z 2008 r. w pełnym możliwym wyposażeniu ( bez przedniego TUZ i WOM ) na kwote 180560 zł brutto. Ceny przeliczane według kursu 3.41 zł za 1 euro . Od lutego urealnienie przeliczanego kursu euro na złotówki , co może oznaczać 4.40 za euro .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

Ja wziałem nh T5060 zze wzgłedu na jego wysokosc bo moge nim wjechac do obory i poza tym jego moc mi odpowiadała na moj areał ;).. a t6010 to juz jest za wysoki a druga sprawa jest to ze nh T6010 delta ma norme spalin tier 2 ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur2442   
Gość artur2442

Waży według danych producenta 4250 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3
Waży według danych producenta 4250 kg

Może to jest waga bez obciążników??


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

No ale jes mały, krótki więc cięzki nie będzie ;)

Dla porównania T6010 moc 101 km waży 4740 ;)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

to z pługiem 4skibowym obracalnym bedzie miał ciezko tym bardzej z agregatem uprawowo siewnym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gnotek5    0

a skad wiesz ze bendzie mial ciezko z uprawno siewnym 80km daje rade a agrofarm 100 z 4 obrotowka tez idze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3
to z pługiem 4skibowym obracalnym bedzie miał ciezko tym bardzej z agregatem uprawowo siewnym ;)

Zalezy jakie masz odkładnie przy pługu i jakiej szerokości agregat ;)


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj