GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

tomek73    579

JA miałem uszkodzony czujnik z  powietrza, i serwisant mi wciskał że to od oleju pokazuję się błąd. A  o tym co ty piszesz to nawet nie wiedziałem że ma.

A  to nie w  skrzyni biegów.

Będzie zaraz u mnie serwis to spytam się, może będą wiedzieć.

No i dowiedziałem się, to jest ciśnienie oleju w skrzyni biegów, mażesz mieć problem poważny. Nie uciekł ci olej w skrzyni i pojechałeś kawałem bez oleju.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koszyk    3

Ale w skrzyni też mam poziom, a wogle kontrolka nieraz zgaśnie jak stanę ciagnikiem pod innym kontem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Serwisant stwierdził że to za niskie ciśnienie w  skrzyni. Pewnie  czujnik uszkodzony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koszyk    3

Też mi sie tak zdaje że czujnikiem coś jest, bo gdyby to było coś z ciśnieniem to by świecił cały czas niezależnie od nachylenia ciągnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Może kabelek pekł, miałem to teraz w samochodzie, chcieli mi dwa dni robić w zakładzie  a kolega po 15 minutach znalazł.

jak zaświeci się błąd to ruszaj kablami na skrzyni, wiązką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koszyk    3

A wiesz że nawet o tym nie pomyślałem, mogłem kiedyś lekko uszkodzić przy myciu, muszę jednego dnie sprawdzić to. 

Dzięki za myśl. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrnht5060    27

Ja mam NH T5060 z turem od dealera BHS GOLENIÓW ma ponad 1000 mtg dokładnie 1007 i jestem zadowolony ciągnik jest na full wypas. Polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mytcarek    38

witam panowie posiadam od 3 lat nh t5060 z turem warfama ciagnik ma 1300 mtg rok po zakupie zaczeły sie problemy z siedzeniem,czeste zwarcia np gdy wciskam sprzegło zapalaja sie swiatła obecnie czeka za wymiana uszczelniaczy w przednim moscie ,problemy z biegami przy włączaniu sie połbiegu zaczyna szarpac,klimatyzacja czeste wycieki,nh  został zaprowadzony do serwisu tam usuneli wszystkie usterki ale to drogo kosztowało :/ ale polecam ciagnik to tylko drobne usterki poza tym jest bardzo ekonomiczny i idealnie pisuje sie w turze zaleta jego jest dość dobra cena  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Witam

Wczoraj NH T5060 odpalił normalnie, podpiołem kultywator i więcej nie odpalił, rewers dobry, czujnik w fotelu ok, nie ma prądu na kabelku załączającym rozrusznik (cienki czerwony na wsówke ). Na szybkiego podałem kabelkiem prąd to odpali bez problemu, reszta wszystko działa. Może wiecie gdzie szukać przyczyny braku prądu, jakiś bezpiecznik, przełamany kabel?  

 

Doszedłem gdzie jest problem. Jest nim dźwignia rewersu przy kierownicy.

Edytowano przez kris31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie ciagnik opuszcza podnosnik pod obciazeniem i go podnosi, podnosi na pusto ale nie opuszcza na pusto. mial ktos kiedys taka przypadlosc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrZetor16    0

Mam mały problem z mojim T5060 jak ruszam do przodu strasznie szarpie morze ktoś wie jak skalibrować sprzengło ?

 

Edytowano przez MrZetor16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A co atm jest żeby samemu nie robić. Rozgrzewasz olej w skrzyni, im cieplejszy tym lepiej, i trzymasz na pewnych obrotach z 10 minut, proste jak budowa cepa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja Akcele Hytran ale dlatego bo w Case mam też tak, jest on lepszy  od oryginału co był wlany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Ale kolego piszesz głupoty. Accela Hy-tran to to samo co było oryginalnie czyli ambra Multi-G ( tego dolewałem do case i NH 20l około400-450zł ). Chyba drozszego oleju nie ma :) Oba oleje sa petronasa tylko w innych opakowaniach podobnie jak Acros dla koncernu SDF to tez petronas i ten sam olej.

Ja teraz wymieniam na Totala Dynatrans MPV  i jestem ponad 100zł na 20l do przodu ( kupuje po niecałe 300zł brutto 20l)  :) Oryginał z JD tez mogłem miec w tej cenie ale do po totala mam bliżej jakby cos sie stało. Wymieniłem w Case i na wiosne wyminie na NH. Tylko niech cie nie kusi jakis polski olej niby spełnijacy te same normy bo jest duzo gestszy a w tych skrzyniach z CNH to bedzie maskra w zimie. 

Edytowano przez bialy2005

Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No właśnie na pewno głupot nie piszę, bo pewnie  nie wiesz że  w ciągnikach Case JXU i MX są inne oleje, a  takie ciągniki posiadam,a właśnie w MX jest Hy-tran a JXU  nie wiem ale na pewno nie Hy-tran a T 5060 to JXU 105, tylko inny kolor, Z  godzinę siedzieliśmy  w  serwisie Case i  rozmawialiśmy o olejach, właśnie o  tych modelach. 

Jak nie wierzysz to zadzwoń do jakiegoś serwisu i spytaj się jaki olej do skrzyni leje się  do Case MX 150 i JXU 105, to wszystkiego się dowiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Ten sam olej leja do rónych modeli :) Rozmawiałem z kilkoma serwisami mój kuzyn pracuje w Rolmaxie w Swidniku jako serwisant i mówił ze do wszytkich leja ambra multi-G nie ważne czy to T7 czy T6 czy T5 albo T4 ten sam olej do skrzyni i przedniego mostu czyli 10w30 UTTO spełniajacy norme  w NH 410B w case boajrze MAT 3525. Olej ma ten sam kolor  porównywałem przed dolewka ambry do case. Jak widze teraz juz nie ma HY-Tran ultra którym były zalewane skrzynie w case i jest tylko ultraaction nowszy produkt. Mniejsza z tym nie nalezy patrzec na marke tylko specyfikacje zeby spełniała lub przewyzszałą norme i tyle :)

 

http://www.pli-petronas.eu/Browse.aspx?sezione=47

 

ja teraz zalewam tym http://produkty.totalpolska.pl/karty/DYNATRANS%20MPV.pdf


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Witam . niedługo w moim T5060 będzie 1800h, mam pytanie bo na 1200h instrukcja podaje ustawienie zaworów, w serwisie mówili że jeszcze nie ma co grzebać - caekać do 1800. Kiedy Wy w swoich ciągnikach ustawialiscie zawory, wtryskiwacze? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Zrobisz jak będziesz chciał ,ja w swoim mam 2700mh i na razie nie widzę potrzeby grzebania przy zaworach czy wtryskiwaczach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

W sumie nic  niepokojącego nie widać, to na razie poczekam, powymieniam oleje i do roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wie ktoś może jak odłączyć  żeby przedni napęd nie nie załączał przy hamowaniu.

Ja przyhamuję to napęd nie chcę mi się od razu rozłączyć, dopiero przy 20 km/h puszcza. Nie wiem gdzie szukać .

Przednie opony mają z 60% tył jak nowy, ale jak założe  cienkie koła do oprysku wszystko jest super, od razu się rozłączy, nawet jak mam tylko przednie cienkie to od razu puszcze, a jak złożę  szerokie  z przodu to trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Zle zgrana srednica opon i ma ciezko rozłaczyc na szerokich. U mnie z tym nie mam problemu. Jesli chcesz rozłączyc na stałe załaczanie napedu podczas chamowania to rozepnij dzwigienke miedzy zaworem hamulców a przystawka od napedu. Mi kiedys to sie samo zrobiło jak jezdziłem po gałeziach i dlatego wiem  :) 


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ok. Mi serwisant mowil ze jeden czujnik na pompkach hamulcowych, Odaczalem i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj