GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

jaro30    11

odnośnie powietrza to miałem to samo to wymieniono mi zawór ten przy prawym kole (PRZY PÓŁOSI)ODNOŚNIE sprzęgła to szarpał ale po wymianie elektrozaworów od jazdy w przód i tył ta przypadłośc ustąpiła mi kalibrowali przy 80 stopniach bo mniejsze wartości nie wchodzą w gre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Jaro a mógłbyś mi podać nr do swojego mechanika który Ci to naprawiał?? Jak serwis zjedzie i nie bedzie wiedział o co kaman to mu po prostu dam nr i niech dzwoni.,

 

A te elektrozawory to drogi interes ?? jeździć teraz i grzać go , sprawdzać zanim gwarancja się nie skończyła ? Jak mi teraz skalibrują to jeszcze go szosą poganiam i zobaczę jak będzie .

 

Jak sprawdzić dokładną temperaturę ? Serwisant jakąś kombinację robił i mu wyskoczyły stopnie na wyświetlaczu dolnym .. Wskazówka to nawet przy orce cały dzien za bardzo się nie podniesie i tam samo wskazuje jak jest letni motor jak i gorący .


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bdg312    2

U mnie tak samo jak u kolegi jaro30 - schodziło powietrze i wymienili cały zawór na tylnym prawym kole.

 

Poczytajcie o serwis plus - chyba warto skorzystać: http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/serwis-czesci-osprzet/8222-serwis-plus-8221-zabezpieczy-maszyny-po-gwarancji,47819.html

Edytowano przez bdg312

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AturSz    6

co do powietrza w butli to moj serwis stwierdzil tak jak kolega wyzej iz to wina zaworu lecz powodem tego ze zawor puszcza powietrze jest to ze nie jest spuszczana woda z butli , powiedzieli ze moja go na gwarancji wymienic ale i tak wyjdzie ze to wina zleg obsługi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

odnośnie zaworu to nie można składac na wodę w butli bo ciągnik miał 10mtg jak go wymieniali zresztą tak samo miał kolega a odnosnie tych elektrozaworów to jeden 1300 brutto co do mechanika to nie mam nr. a robił to serwis (bardzo kumaty).Samą jazdą nie zagrzejesz go do 80 stopni a co do sprawdzenia temperatury to niech ktoś napisze jak to się robi bo sam bardzo nie wiem i nie chcę wprowadzac w błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Nowy silnik żeby złapał 80 stopni to naprawdę musi za przeproszeniem w pi.. dostawać konkretnie .

 

Jaro a ile tych elektrozaworów tam sie składa do kupy ?

Edytowano przez vicia1223

wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Temperature sprawdzamy przez naciśniecie i przytrzymanie przycisków żółw i zając na dzwigni i przekręcamy kluczyk, nie odpalamy, temp na środkowym wyświetlaczu. podem cofamy kluczyk.

Czy ktoś wie co zrobić z błędem 14900 przy odpaleniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

odnośnie tem. skrzyni to proszę tego nie łączyc z tem. silnika bo to dwie różne kwestie.Co do tych zaworów to są 4 albo 3 musiał bym zobaczyc (jazda w przód,jazda w tył ,żółw,zając-nie wiem czy od żółwia i zająca nie jest jeden )jeżeli się mylę niech ktoś mnie poprawi .znajdują się między bakiem paliwa a skrzynią bliżej przodu ciągnika.PS.też ten błąd mam(14900) co on oznacza bo pojawia się jak ciągnik kilka dni nie jest używany.

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Ja pisze o temp oleju w skrzyni bo to ona jest ważna przy kalibrowaniu sprzęgła, a temp silnika widać na wskaźniku cały czas przy niormalnej pracy nawet lekkij temp silnika powinna wynosić ok 87 st.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

To na wyświetlaczu po naciśnieciu żółw zając pojawia się temp silnika czy oleju w skrzyni ??

 

 

Kojarzy ktoś takie małe kostki za pod kabiną , tuż za zbiornikiem , są dwai koloru czeerwonego i u mnie jedne połączenie jest rozpięte . doszedł ktoś co to jest ??


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Temperatura w skrzyni, nie w silniku.

U mnie jak zaciągnę ręczny, to powietrza po 2 godzinach nie ma.

Ten błąd 14900 też mi się wyświetla, na chwile,ale tylko jak jest bardzo zimny, czyli w zimie, zaraz znika.

Gdzieś znalazłem w instrukcji że to jest coś ze sprzęgłem, podejrzewam że winna jest jakaś kostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

odnośnie tych kostek to ta sama instalacja jest w t 60(seria) i tam to spełnia jakąś funkcje.

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Witam . Panowie mam pytanie , czy po postoju ciągnika przez ok 3-4 dni na zaciągniętym ręcznym ucieka wam powietrze ?? Mi sie pojawia błąd i stan wiatru w układzie wynosi zero ?? Mechanik był coś tam kręcił i dalej tak samo . dzwonię w poniedziałek jeszcze raz niech to naprawia , niby po ok 2 minutach od uruchomienia stan na wskaźniku jest ok ale kto wie czy za rok mi wcale nie nabije butli ..

 

Druga sprawa , rzeczywiście dwa nawiewy boczne ( lewy i prawy bliżej kierowcy) są od recyrkulacji ?? W moim nie czuć powietrza z tych dwóch i przy przeglądzie jeden mechanik próbował się tam dostać , naprawic itp a teraz drugi mówi że to są wentylacyjne , więc kogo słuchać ??

 

Warpol agro to jednak amatorski serwis . kalibrował sprzęgło , zrobiłem 2 godziny i dalej tak samo , temp przy regulacji wynosiła 32 stopnie i może to było za mało bo ksiązka mówi o min 40 stopniach . Jak w waszych modelach t5060 z kalibracją ??

 

Kupiłem od nich ostatni model t5060 i za miesiąc kończy mi się gwarancja także byłbym wdzięczny jakby ktoś napisał kilka słów na ten temat .

Serwis z warpol agro z broszkowa, ma zerowe pojecie o mechanice, mam od nich ciagnik i serwis u nich jest przytlaczający. Mało co potrafia zrobic, na gwarancji nie potrafili zrobic mi siedzenia z ktorego ucieka powietrze. gwarancja mineła i problem został dla mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

Może ktoś z was wie jaki kąt nachylenia na zboczasch dla tego ciągnika jest maksymalny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Czy w tym modelu ida 4 oddzielne uszczelki pod pokrywę zaworów , takie kwadratowe?? Tzn jakby 1 i 4 były odzielne a 2 i 3 połączona ? Wczoraj wypatrzyłem że trochę się poci właśnie spod tych kopułek , są zakurzone i od uszczelki gumowej w górę są takie plamy .. zaglądał ktoś u siebie ??


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Wymiana co 250-300godzin ja po gwarancji zalewam wszystkie maszyny Castrol tection bo kupuje go beczkami do ciezarówek :) Wychodzi mi po 11,5zł/l brutto a olej pierwsza klasa

  • Like 1

Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paradoks    0

panowie a przy wymianie filtrów kupujecie orginał czy zamienniki? co lepsze? oprucz ceny rzecz jasna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Ja jak do tej pory w case, czy NH nawet w zetorze jade na orginałach. Nie sa duzo dorższe jak sie dobrze poszuka od zamienników. Kupuje w sklepach wysyłkowych np. perkoz. Bo lokalnie to chore ceny. 50 czy 100zł na komplecie na rok to nie wiele a jakosc pewna.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

Przepraszam podniusł już ktoś w T5000 ja osobiscie mam T5060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

A ja słyszałem że Fabryka ma zrobić na całą polskę około 100 ciągników t5060 , wczoraj był u mnie klient oglądać i mówił że na kwiecień ma być t5060 . 160 netto w full bez ehr , także jak ktoś chce niech łyka :)


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

Ja narazie jestem zadowolony ze swojego T5060 Chodź troszke mocy by mu sie wiecęj przydało i pewnie bedzę szukał kogoś kto mi to na wiosne zrobi .

Na cięższej ziem ma co robic w Turze 35R 4+1 .A może ktos z was już dodawał pare koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mam ostrzeżenie dla was, sprawcie naciąg paska wentylatora, bo mój ma ponad 1000 h teraz sprawdziłem naciąg, i okazało się że pasek do wymiany, pękł na pół po długości, a luźny jak nie wiem co, ładowanie było dobre, nic nie wskazywało na to.

Śruba naciągowa, inbusowa nie była zabezpieczona przeciw nakrętką i może dla tego popuścił się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

Nie ma takiego zaworu w tym silniku. Jest rozwiązanie konstrukcyjne na wałku rozrządu pełniące podobną funkcję co EGR. Za krzywką od sterowania zaworem wydechowym jest dodatkowa mniejsza krzywka, która uchyla zawór wydechowy podczas fazy ssania. W ten sposób zasysana jest część spalin i "dopalana" w następym cyklu. Stąd się objawia mulistość tego silnika. Rozwiązaniem jest założenie wałka rozrządu od TL-ki, ponieważ nie posiada on tej dodatkowej krzywki, ale wtedy ciągnik nie przejdzie badania technicznego przynajmniej teoretycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj