GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

tomek73    579

Mi wymieniali olej w silniku z filtrami, i na hydraulice filtr. Samemu można zmienić, a przy filtrze z hydrauliki do rowu tyłem wjechać i odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

nie wiedziałem że filtry po rowach się wymienia ale teraz chociaż wiem

a co do wymiany to żadne ceregiele jak się trochę pojęcia ma a co wymienić to w książce jest opisane co kiedy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mi serwisant w rowie zmieniał, z prostego powodu, olej poszedł do przodu i tylko z 1,5 l się zmarnowało, a tak leci i nie można go zatrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

ja podstawiam czysty pojemmnik i odkrecam filtr zakrecam nowy co poleci to wlewam spowrotem oczywiscie przez sitko :) Na 600 moze nie koniecznie ale na 1000 nie zapomnijcie o wymianie filtra ( wkładu) chyba od wspomagania jest po prawej stronie silnika nad zaworem powietrza.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49

Nie mogę doczytać w tym temacie, ile płaciliście za przegląd na 300h robiony przez serwis? Albo jakby ktoś podał ceny za poszczególne filtry.

Edytowano przez Pawel20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Też chciałem rzadziej wymieniać filtr oleju hydrauliki ale po 500mh komputerek sygnalizował potrzebę wymiany ,natomiast obsługę silnika robię co 300mh w końcu to nie wielkie pieniądze a silnik to podstawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

JA wyminiam olej w silniku i filtr paliwa + oleju silnika co 300, a hydraulika co 600 ciagnik z łądowaczem i jest ok. NIe wyobrazam sobie żeby silnik chodził 500godzin na jednym oleju bo po 300 wyglada na mocno zużyty. A olej nie byle jaki bo u mnie wszystko chodzi na Castrol Tection 15w40 typowy do ciezarówek. W cięzarówkach wymieniam co 50tys.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Ja silnik mam zalany olejem John Deere'owskim PLUS 50 on wytrzymuje 500mth. Przeglady w JD tez robimy co 500 także jest dobry.

rocznie ponad 300mth robie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jestem ciekaw jaki to naprawdę jest olej, jakiej firmy?

Według mnie te 500 godzin to jest mocno naciągane, chwyt reklamowy.

Ja chciałem zmienić olej na inną firmę i trochę popytałem się jak to naprawdę jest z tymi olejami. wiec zostałem jednak jeszcze przy firmowym, ale chyba nie na długo.

W Case leje Mobila i po przekroczeniu 250 godzin zaczyna mi brać olej, czyli jest już zużyty olej.

Ale jak robisz 300 rocznie to i tak musisz wymienić na 300, bo raz w roku musisz wymienić olej. Tak jest w każdej instrukcji silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Na jakim ON jeżdzisz ? pewny jestes że sawartośc siarki jest poniżej 0,5%. Bo to co zaleca producent czyli 500godzin miedzy wymianami to przy ON spełniajacym okreslone normy. kazdy zdroworozsadkowy serwisant powie ze lepiej wyminic co 250-300 bo Paliwa mamy jakie mamy. Olej którym piszesz spełnia praktycznie te same normy o którym ja pisze :) U mie robiac 250-300godzin w CASE czy w NH, to samo w kombajnie od wymiany do wymiany nic nie ubywa. U mnie wszystko na tym oleju chodzi poza nowsza ciezarówka bo ma SCR i trzeba olej E6. NA przegladach sie pytałem srwisntów case i NH każdy mówił podobnie nie oszczedzac bo to tylko pozorne oszczedności moga byc.

 

Przed chwila poczytałem o co chodzi konkretniej z ta siarka A wieć każdy olej ma pH zasadowe i od tego jak duzo siarki zawiera ON zależy pH oleju smarujacego. JAk wiadomo siarka zakwasza a to oznacza zużycie panewek. WIec aby precyzyjnie okreslic kiedy jest zużytu olej należałoby sie badac jego pH tylko trzeba znać wartośc graniczną pH. :)

Edytowano przez bialy2005

Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

@biał2005. sam jestem serwisantem w John deere. Olej wymieniamy co 500mth, jeszcze nikt nie narzekał ze za duzo mth czy cos w tym stylu. Olej po tylu mth jest przerobiony, co świadczy ze spełnił swoje normy. Nawet najwięksi gospodarze w okolicy stosuja sie do zalecen instrukcji obsługi ze olej co 500mth, nie wazne czy to jest wiosna, lato, jesien czy zima.

 

PS. ja dbam o swoj traktor i bez względu na wszystko to i tak bede wymieniał olej co sezon

Edytowano przez Ziomal20084

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Co do chipowania to w tym modelu w grę wchodzi zwiększenie dawki paliwa poprzez wkręcenie/wykręcenie śrubki magicznej na pompie paliwowej . Tak mi powiedział serwisant , zwiększy to moc o ok 15 Km w zalożności od tego ile tą śrubkę wkręcimy , Po zakończeniu okresu gwarancji sam rozważam taką modyfikację . Ciągnik pod większym obciążeniem nie wykręca więcej niż 1700 obrotów , nie wiem , spowodowane jest to rzeczywiście brakiem mocy tzn jej końcem czy cos jest na rzeczy ??

 

Jak wasze smerfy sobie radzą ? Mój z kvernelandem 3-skiby w obrocie lata ok 8 km/h , szerokość orki 150cm , zakres 3 , pierwszy bieg i zając .

 

Jak z olejem w silniku ? Serwisant mi wlał po wymianie 5 litrów plus 4 litry z drugiej bańki a kolega ziomal pisze że wchodzi do silnika 11 litrów , tzn że tyle trzeba wlać ?? Mi przez 200 godzin stan trochę opadł tj zasłaniał napis na bagnecie "3L" a teraz się ten że napis się pokazuje powoli . Niby norma pozwala na zużycie ok pół litra na 100 godzin pracy bodajże . A taka ciekawostka , serwisant dodał wtedy , został litr w bańce to będziesz miał na dolewkę , jednak troche tego oleju biorą u ludzi ..

 

Jak miałem zrobione 10 godzin , była zima , jechałem szosą to w pewnym momencie ciągnik zszedł z obrotów , zadymił na niebiesko . Trwało to ok 10-15 sekund po czym wszystko wróciło do normy i od tamtej pory nic podobnego mi sie nie przytrafiło , co to mogło być ?? wina paliwa czy może spalił nadmiar oleju z silnika z racji małej liczby godzin ??


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Z tego co wiem to nie jest to żadna śrubka tylko wymiana krzywki w pompie która jest odpowiedzialna za dawkę paliwa na wiosnę mam zamiar podnieść mu moc w firmie która się tym zajmuje z podwójnym hamowaniem wom 2500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

vicvia-co do orki to mój t 5060 chodzi w 4 wywrotce (zetor system SUKOV DOWNHIL KV-09 ) 4 razy 40 orze na 2 zakresie 3 zając lub żółw i nigdy nie było żeby się zdusił.Faktycznie może to nie jest demon mocy ale daję rade z przodu mam dołożone jeszcze 200kg.Co do wymiany oleju to wymieniali mi przy przebiegu 200 mtg i wlał 10 litrów bo tyle się mieści ale nie wzioł ani grama przy pierwszym przeglądzie czyli po 50 mtg i teraz przy 200 też nic a u kolegi wzioł między wymianą aż się kontrolka zapaliła .Te ciągniki są może i nie złe ale maja swoje ja np .drzwi lewe ciężko się zamykają ,cieknący dach ,guma czy inaczej zwał osłona wajchy od rewersu w zimie nie pozwala na wybranie kierunku jazdy dopiero opalarka pomaga.

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Wszystko ok ale denerwuje mnie to że niby 105km a mtz 82 nie wypada gorzej chociażby w transporcie dlatego podkręce swojego na wiosnę i napiszę czy to śrubka czy też krzywka wg firmy powinny podawać faktyczną moc a nie pustego silnika bez obciążenia kupujesz 100km a masz 85 w realu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

właśnie kolego case , tak samo jest w orce , orzesz , zatrzymasz się a żeby później ruszyć to trzeba dać konkretnie w pi...dę żeby ruszył z wielkim bólem . Mi się gwar kończy w styczniu , więc na wiosnę też z większą parą pojadę , tylko nie wiadomo skąd ta parą będzie szła , ciągnika czy mojej głowy :)

 

Znajomy z uczelni pracuje w NH i mówił mi że ten sam motor pracuje w t6 do 140 km , kwestia tylko podzespołów czy wytrzymają inne obroty itp , tak czy siak dodał że spokojnie do modelu t5070 można go ustawić tj na 114 Km czyli tą setkę powinien mieć na polu :)


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dreq50    0

Witam

Czy nikt z Was nie myślał nad założeniem jakiegoś przepływomierza do pomiaru zużycia paliwa w ciągnikach T5060. Chyba ze są osoby które mają komputery pokładowe do nich, u mnie akurat tego nie ma i nawet jakby założył prosty przepływomierz na zasilaniu pompy i powrocie z niej to można by określić średnie i chwilowe spaleni niestety w czasie rzeczywistych godzin a nie motogodzin. Czy może ktoś ma już jakiś komputer do tych modeli w lepszych wersjach ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Witam.

Przy odpalaniu często wyskakuje błąd 14900, to oznacz chyba brak sprzęgła. kilka sekund i ginie. Potem wszystko działa ok. Czy macie z tym jakies prolemy. w serwisie mówia że może coś słabo łączyć. kostki przy bloku sprzęgłowym i podale poruszałem, a błąd dalej sie pojawi. Czy macie jakis pomysły na ten problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Witam . Panowie mam pytanie , czy po postoju ciągnika przez ok 3-4 dni na zaciągniętym ręcznym ucieka wam powietrze ?? Mi sie pojawia błąd i stan wiatru w układzie wynosi zero ?? Mechanik był coś tam kręcił i dalej tak samo . dzwonię w poniedziałek jeszcze raz niech to naprawia , niby po ok 2 minutach od uruchomienia stan na wskaźniku jest ok ale kto wie czy za rok mi wcale nie nabije butli ..

 

Druga sprawa , rzeczywiście dwa nawiewy boczne ( lewy i prawy bliżej kierowcy) są od recyrkulacji ?? W moim nie czuć powietrza z tych dwóch i przy przeglądzie jeden mechanik próbował się tam dostać , naprawic itp a teraz drugi mówi że to są wentylacyjne , więc kogo słuchać ??

 

Warpol agro to jednak amatorski serwis . kalibrował sprzęgło , zrobiłem 2 godziny i dalej tak samo , temp przy regulacji wynosiła 32 stopnie i może to było za mało bo ksiązka mówi o min 40 stopniach . Jak w waszych modelach t5060 z kalibracją ??

 

Kupiłem od nich ostatni model t5060 i za miesiąc kończy mi się gwarancja także byłbym wdzięczny jakby ktoś napisał kilka słów na ten temat .

Edytowano przez vicia1223

wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

Jak jakiś brud podejdzie pod zaworek w butli od powietrza to będzie schodziło po paru dniach. Miałem tak zeszłej zimy. Samo przeszło i nie masz co się martwić.

U mnie też nic te boczne nawiewy nie dają nawet jak się 4 sztuki środkowe zamknie. Są tam chyba dla ozdoby. Od recyrkulacji to są otwierane te okienka prostokątne w dachu za głową.

Kalibracje to najlepiej jak jest tak przynajmniej 60 stopni, ale szarpanie u mnie też czasami występuje, szczgólnie na niskich biegach ( mam na hard), więc jak robisz coś tak poniżej 5 km/h i używasz rewersu to lepiej ustawić na medium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj