GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

AturSz    6

Moj bynajmniej serwis wszystko na fakturze wyszczegolnil, zmieniane byly jesli dobrze pamietam z trzy filtry z czego jeden najdrozszy kosztowal okolo 180 zl oraz olej w silniku a przeglad kosztowal okolo 1000 zl brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mopsiq    0

Panowie witam Was serdecznie, ma ktoś może dostęp do instrukcji obsługi T5060 w pdf? najlepiej pl ::) Do firmy przyszedł ciągnik ale z włoskim manualem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Takie małe info dla osób które mają problem obrośniętym już legendą niedomykaiem się lewych drzwi w ciągnikach T5000:) :

- zgłosiliśmy to na gwarancji

- regulacja zamka nie pomogła

- wymiana zawiasów i kolejna regulacja zamka nie pomogła

- jutro serwis wymieni nam całą szybę w drzwiach.

 

Niezamykanie się drzwi nie jest jednak związane ze szczelnością kabiny:P tylko powstawaniem naprężeń, a te z kolei niedopasowaniem szyby do ramy. Np u nas gumy od odciskają się dużo mocniej na dole niż w innych częściach szyby przez co drzwi się nie domykają lekko tylko trzeba mocno walnąć. Z prawej strony jest ok i drzwi też się zamykają. Jutro serwis nam wymieni szybę to poinformuję czy to szyba była zła czy jest jakaś wada fabryczna ramy kabiny. Chyba nie warto tego lekceważyć po podobno w bliźniaczym CASEie od takiego czegoś w okolicy poszła szyba bo w końcu naprężeń nie wytrzymała...

Tak to pisząc to ten filmik zaczął chodzić mi po głowie więc się nim podzielę :D

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

zostały mi jeszcze 3 tyg gwarancji więc jak u ciebie po wymianie drzwi się poprawi to zgłoszę swoje do poprawy bo ta sama przypadłośc gnębi mój ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Witam ponownie!

 

Więc mam dla ciebie dobrą informację: zgłaszaj na gwarancję. Pobawisz się trochę bo centrala w Płocku nie daje od razu drzwi (a bez jej zgody serwis nie wymieni) tylko najpierw zawiasy. Dziś wymienili u nas szybę i wszystko gra, drzwi się zamykają, gumy odciskają się na całej ramie z taką samą siłą, nie trzeba ciapać nimi, nie zatrzymują się w połowie zamka. Po położeniu szyby starej na nową podobno (bo osobiście mnie przy wymianie nie było) różniły się od siebie kształtem, w sensie że nie były wygięte w ten sam sposób. Więc wychodzi na to że to wada fabryczna szyby.

 

Oczywiście każdy przypadek może być inny ale u nas problem został rozwiązany.

 

Serwis z Grajewa się dobrze spisał (nie wiem czy można nazwy firm podawać) bo trochę poprawek na gwarancji było póki co ciągnik się trzyma odpukać nie ma problemów, a z drzwiami też postąpili w porządku bo nie mówili w stylu że tak ma być, sprawdzili i ostatecznie naprawione.

 

Rada taka jeszcze jak będziesz zgłaszał: usiądź pomyśl i spisz wszystko co nie gra i to co ci się wydaje podejrzane żeb zapytać. Jak zgłosisz to potem naprawa może trwać nawet po tym roku gwarancji bo zgłoszone było przed jej wygaśnięciem.

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

a nie masz problemów ze sprzęgłem tzn.nie "strzela"ci z nożnego sprzęgła np.podczas zaczepiania maszyny bo u mnie było to kalibrowane i nadal jest problem,druga sprawa czy wspomaganie jest bardzo czułe u ciebie czy tylko u mnie serwis twierdzi że tak ma byc - gdy jadę szoso to trzeba go cały czas kontrowac bo jak będziemy trzymac twardo kierownice to można pi......ąc do rowu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AturSz    6

witam czy koledzy wiedza moze co moze byc problemem iz wylaczyla sie obsługa podnosnika na blotniku i w dodatku mima ciagle kontrolka od przeczytania instrukcji w srodku obok podnosnika??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Witam . Koledzy mam pytanie , wchodząc od strony zbiornika , w słupku kabiny przy drzwiach umieszczone są takie dwa przewody w górę , od klimy zapewne , jak prasowałem słomę z włączoną to kilka razy dziennie spływała po nim jakaś ciecz , serwis mówi że to niby skrapla się woda ale tyle co jej tam leci to chyba przesada . dodatkowo dwoma nawiewami bocznymi nie leci powietrze ...

 

Ta ciecz po spróbowaniu na palec to chyba raczej woda . Miał ktoś podobny temat ??

 

 

A nh t5060 plus sipma farma II -spalanie ok 4- 5 l ha pracy .


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    581

czy kolega pierwszy raz w życiu uzywa pojazdu z klimą ? Bo na to wyglada :) te 2 boczne nawiewy to chyba sa do recyrkulacji jak dobrze mysle :) Nie zwracałęm na to uwagi. ALe nie ma to tamto klima w t5000 jest bardzo wydajna w t6000 duzo słabsza.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Nie pierwszy raz , tylko prowizorycznie jest to rozwiązane , tak bezczelnie kapie jakby zbiornik paliwa był dziurawy :)

A po drugie w aucie nie ma czegoś takiego jak recyrkulacja poprzez dodatkowe wloty i trzecie primo , wcześniej te dwa wloty po lewej i prawej działały jak należy , także kolego nie rozwiązałeś tego problemu..


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Jeżeli już patrzeć na recyrkulację to chyba raczej otwory z tyłu by się do tego nadawały bo z tamtąd raczej dużo nie wieje. U nas w kabinie z różnych nawiewów różnie leci powietrze ale w sumie i tak mamy je odwrócone żeby żaden nie był skierowany na kierowcę żeby się nei pochorować więc nie zwracaliśmy na to uwagi tym bardziej że to pierwszy ciągnik z klimą, ba nawet samochodu z klimą do tej pory nie miałem:). Efekt jest taki że jak się włączy to jest szybko dużo chłodniej i w sumie czego chcieć więcej od ciągnika?:). Jakbym miał stawiać to pewnie spowodowane tym że te wloty nie są na przeciwko klimy tylko po skosie i leci mniej...

 

Z tych przewodów cieknie woda a ile to nie wnikałem byle do kabiny się nie lało (a jeden był zatkany i się zaciek zrobił)

 

@jaro30

Co do sprzęgła to do przodu dopóki nie skalibrowałem to szarpało. Teraz jest ok tak samo przy podczepianiu nie ma problemu na szosowych. Może gaz ręczny trzeba zmniejszyć... A jak nie to to trzeba jeszcze raz kalibrację. Tylko temperaturę oleju dobrą wybierz. Nie pamiętam w stopniach ale jak masz ten przedział w instrukcji to tak żeby w połowie ta temperatura była podczas kalibracji czyli trzeba olej rozgrzać nieco bardziej bo podczas stania trochę stygnie.

 

A co do tego bujania na boki to ogólnie to nie ma tego problemu i jedzie ok. Może z raz ja coś takiego miałem ale nie wiem czy to była wina ciągnika czy ja coś za gwałtownie zrobiłem bo to było po dłuższej przerwie od jeżdżenia (z 2 miesiące)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Jaki agregat ścierniskowy podczepiacie do swojego t5060 ?? 2.6 m będzie chodził jako tako ??


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    581

kolego przypomnij mi procedure kalibracji bo musze zrobic u siebie ale dzis próbowałem i nie mogłem sobie przypomniec co i jak sie robiło bo juz dawno temu to robiłęm :)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek01    5

do silnika ci moge powiedziec bo niedawno wymienialem wchodzi 10 litrów , ale do reszty to niewiem bo jeszcze niewymienialem


zetor 52-11 i ursus c-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Bo wał do przedniego napędu idzie miską olejową, i dlatego miska jest tak wyprofilowana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

Witam, wiecie może ile trzeba dać za obciążniki na tylne koła, planuje zakupić i nie wiem jakiej ceny się spodziewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AturSz    6

witam mam pytanie co podlega wymianie na 600 mtg oraz czy warto samemu sie bawic w wymiane czy tez lepiej zamowic serwis??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj