GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

bialy2005    582

u mnie t5040 był zalewany na gwarancji 15w40 ambra mastergold hsp. teraz zalewam castrolem tection 15w40 bo kupuje go w beczce 200l i leje do wszytkich maszyn i ciezarówki wychodzi po 11zł a ambra po 19


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tak to był 15W40, czyli mineralny, a w sklepie twierdził ze to 10W40 czyli pół syntetyk Myślę zalać syntetykiem.5W40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Ja bym odpuscił syntetyk. I tak bedziesz wymieniał co 25-300godz bo chyba nie planujesz robic tego co 500 przy naszych paliwach :) Druga sprawa nie zaleca sie zmian oleju na wyższ czyli z mineralnych na pól czy syntetyki w druga strone tak. z tym ze to w sumie nowy silnik wiec wybór nalezy do ciebie. Producent zaleca mineralny 15e40 lub na zime 10w30 jak pamietam


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Trza by było głębiej ten temat zgłębić

Do syntetyków przekonałem się mając drugiego poloneza. Na pierwszym z 84r silnik padł po 80 tyś, a na drugim 95r na Mobilu zrobiłem ponad 200 tyś i nic oleju nie brał.

W MF 255 mam wlany pół syntetyk i fajnie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaskier    0

Ja bym odpuscił syntetyk. I tak bedziesz wymieniał co 25-300godz bo chyba nie planujesz robic tego co 500 przy naszych paliwach :) Druga sprawa nie zaleca sie zmian oleju na wyższ czyli z mineralnych na pól czy syntetyki w druga strone tak. z tym ze to w sumie nowy silnik wiec wybór nalezy do ciebie. Producent zaleca mineralny 15e40 lub na zime 10w30 jak pamietam

Dlaczego nie zaleca sie zmiany oleju z niższego na wyższy? może jakieś konkrety ?tylko nie mów ze sie silnik rozszczelni bo to bujda na kułkach. Jak silnik nie ma wycieków, nie pobiera koszmarnych ilości oleju to czego sie bac? Przecierz są syntetyki 15w50 20w60 geste które napewno lepiej chronią silnik niż minerał. Jedynie po przejściu na lepszy olej zrobiłbym płukankę silnika i to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

nie zaleca sie takiej zmiany w starszych silnikach które długo pracowały na niższym oleju


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaskier    0

Moze tak ale to są jakieś skrajne przypadki gdzie olej nie był na czas wymieniany, silnik został cały zasyfiony, wszędzie jest pełno szlamu i takiemu silnikowi jak sie wleje rzadszego oleju lepiej płuczącego to sa skutki.Zapchany smok, zatarcie itp.Ale jeżeli silnik jest w miarę czysty to jakie są przeciwskazania. Ja sie nie zgodze ze nie można zamieniac olej z gorszego na lepszy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paradam    0

Przepraszam Panowie literówka. 70 litrów na 5,5 hektara. Nie ja orałem ale tata. I te 70 litrów to jest z przejazdami (pewnie łącznie z 10 km dojazdów) pługami zagonowymi kverneland AB100. Z tego możnaby było jeszcze trochę oszczędzić bo to nie było ekonomiczne oranie tylko ile fabryka da 2200-2300 obrotów bo chciał jak najszybciej, a wiadomo wtedy to każdy ciągnik chla. Żeby było orane wolniej i spokojniej pewnie spaliłby mniej

 

Co do spalania to jesli chodzi o ostatnie doświadczenia: 2,5 ha orania + belowanie 10 bel mieszanki na kiszonkę+ ich owinięcie bo ciągnik chodzi w turze + około przejazdy w powyższym ok 6km i jeszcze trochę takiego drobnego krótkiego podjeżdżania po bele itp- spalił 60 litrów

 

No nasz NH ma już 300 godzin pracy i niestety są poprawki ale na gwarancji całe szczęście jeszcze.

Mam parę pytań do uzytkowników.

 

1) Czy ma ktos z was komplet NH T5060 i prasę BR6080 lub 90 lub inną prasę z która ma elektroniczne sterowanie? Gdzie macie podłączony sterownik do prasy do wejścia z tyłu tak jak niby powinno być czy z przodu bezpośrednio? Bo my mamy z tyłu w tą niby wtyczkę aluminiową i niestety po włączeniu sterownika pada nam bezpiecznik 15 od świateł mijania. Dodatkowo w prasie światła również będą do poprawki bo w wypadku włączenia kierunkowskazu gdy prasa jest podłączona na liczniku kontrolki wariują

 

2) Jak jest z kalibracją biegów. Kalibrowałem biegi na skrzyni 24x24 w instrukcji jest że kalibracja kończy się na magicznym A123.. Rozumiem że te 123 to przykładowa liczba a nie odpowiednia tak? Bo u nas w zależności od sprzęgła zatrzymywało się różnie na 264 170 itp

 

3) I jeszcze już te odwieczne pytanie o "wycie" ciągnika. Wiadomo na napędzie wyje i to dość mocno, ale osoba która ma ciągnik nie z 2012 roku tylko starszy mówi że u nich bez napędu też chodzi cicho. Czy ktoś z was orientuje się czy nastąpiła jakaś zmiana w ciągniku że te wersje 2012 są głośniejsze?

 

4) Czy przy włączeniu przyśpieszacza na zakresie III 4 poniżej 2000 obrotów macie delikatne zgrzytnięcie i czy to normalne.

 

No i najważniejsze pytanie:

5) Przekręcam kluczyk i odpalam ciągnik kontrolki są takie bardzo wyraźne. Gdy przełączam światła o raz załącza się podświetlenie wskazówek itp, czy kontrolki stają się u was "bledsze"? Pytanie może i głupie ale jak pali nam te bezpieczniki to szukamy czy to wina belarki czy ciągnika no bo jednak skoro ciągnik jest NH i belarka też to nie powinno być tego typu problemów że prądu brakuje ciągnikowi na obsługę sterownika tylko coś go pali albo jest wina ciągnika albo belarki

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

 

 

 

 

 

Witam

posiadam t5060 i BR7060 z komputerem. Prasa jest podłączona do świateł do ciągnika a z prasy wychodzi sterowanie z komp. i tyle. Wszystko chodzi bez zastrzeżeń.

 

Prasa ogólnie super (trochę za słaby ciągnik -- potrzeba 120 kM)

Ciągnik ma już 3600 mth i miał kilka zacięć:

-dwa razy wymieniony przedni most mi rozkręcana skrzynia (na szczęście na gwarancji - super serwis Agroskład)

-ponad to rozleciała się sprężarka powietrza;

-chłodnica (intercooler);

-teraz cieknie olej z ramion TUZ

 

 

Ogólnie sprzęt godny polecenia zważywszy że w 2009 w porównaniu do konkurencji w gratisie wyszedł ładowacz Stoll robust FZ+20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Witam. jaki polski ładowacz człowy możecie polecić do tego ciągnika. Miśle o Ł106 . macie jakięś opinnie o takim zestawie, jest jeszcze włoska sigma ale sporo droższa i chyba wyżej zawieszony przez co troche więcej może zasłaniać. Prosze o opinnie bo napewno jest ktoś kto ma ten ciągnik z ładowaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Mam takie pytanie czy podczas orania ciągniki z serii T5000 brały wam olej? Trochę spóźnione ale teraz mają z serwisu przyjechać wszystkie rzeczy które znaleźliśmy i tak chciałbym dopytać. Olej był często sprawdzany ogólnie jest na stałym poziomie jednak podczas oranai 9ha tylko że z gazem do dechy zeżarł 1 litr oleju. Czy jest to normalne czy nie?

 

Co do tego tura gratis to się zgadza tak samo u nas;). I jeszcze agregat się zmieścił w cenie konkurencji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Witam . jakiej firmy macie opony w nh t5060??

albo jakiej powinne być?

Edytowano przez vicia1223

wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Zazwyczaj przychodzą na rożnych: Continental, Trelleborg, Michelin.


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AturSz    6

ja właśnie mam Michelin, tylko ciekawostka taka że przednie made in poland a tylnie made in france:):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Mi dealer wcisnął Bkt Agri Max.

Jutro zadzwonię i mu powiem co myślę o tej jego firmie ;[


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

na jakiej oponie jest cia]gnik nie zalezy od dealera. mój t540 i kuzyna zamówione jednego dnia w jednej firmie. mój ma trelborgi a kuzyna conti :) CO maja to zakłądja tak jest prawda - loteria


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

treleborgi maja bardzo fajny agresywny bieznik ciagnik na nich ma dobry uciag. ale albo ja miałem pecha albo sa bardzo miekkie i łatwe do przebica bo w ciagu miesaca załtwiłem obie przednie to dośc mocno pekła tak ze musiąłem po naprawie załozyc detki bo wkłady sie odklejały - Ciagnik z łądowaczem. Teraz w jednej tylnej woze gwozdzia 5 calowego :) JAk sie ociepli musze zrobic z tym porządek bo raz na 2 tygodnie musze dopompowywac pow.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Ciekawe jak z jakością tych indusów będzie...

A poza tym ciągnik bez anteny radiowej , podobno w fabryce pomineli :P

Nic lepszego nie mógł wymyślić:)


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja mam też tura i Teleborgi, I nie narzekam. Niekiedy tak nabiorę w łyżkę że nie może podnieść. Trochę ziemi i piachu przerzuciłem i niekiedy do połowy siadają. Uciąg mają bardzo dobrą. Koledze pod dom kopałem, to koparki nie chciał, bo mój lepiej idzie niż koparka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

treleborgi maja bardzo fajny agresywny bieznik ciagnik na nich ma dobry uciag. ale albo ja miałem pecha albo sa bardzo miekkie i łatwe do przebica bo w ciagu miesaca załtwiłem obie przednie to dośc mocno pekła tak ze musiąłem po naprawie załozyc detki bo wkłady sie odklejały - Ciagnik z łądowaczem. Teraz w jednej tylnej woze gwozdzia 5 calowego :) JAk sie ociepli musze zrobic z tym porządek bo raz na 2 tygodnie musze dopompowywac pow.

U mie w T6020 Trelleborg sie rozwarstwia i wyskoczyl guz wielkosci pieci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Jak się okazało , to nie od dealera zależy jakie opony będą w NH z fabryki ...

Klient miał Michelin na przodzie i tyle , na przedniej , 6 miesięcy po zakupie wyskoczył guz wielkości pięście jak kolega wieśko pisze , wystąpili z usterką ale nie przeszła reklamacja ...

Oczywiście opona pojechała na ekspertyzę - wewnętrzne uszkodzenie mechaniczne. (???)


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

W takim przypadku przebić, najechać na bronę, i na ubezpieczenie zgłosić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj