GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

jaro30    11

Co do problemu z paliwem został rozwiązany ,zapchana była rurka od zaciągu w baku tzn .po wyjeciu jej i przedmuchaniu wyleciały z niej kawałki lisci niewiem tylko czy niebył to ryż a jak wiadomo ryż to CHiny.Co do zamykania drzwi mam ten sam probklem zaczyna mnie to wk....(LEWE).Tak jak kolega pisze co do pojemności baku- po opróżnieniu baku a nawet jego płukaniu ponowne tankowanie to prawie 100litrów weszło.Cignik chodzi u mnie z SUKOVem KV-09 (obrotowa 4)i dośc płynnie no może brak trochę balastu z przodu ale przedni TUZ to załatwi .

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49

Macie problemy ze szczelnością korka od wlewu paliwa, tzn jakby dokręcenia go? Bo teraz przy akcji qq i ubijaniu pryzm lekko poci się z pod niego i nie wiem czy ten typ tak ma czy coś jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    2

To chyba Wam jakieś mniejsze zbiorniki zamontowali że 100 litrów wchodzi :P w kabinie jest za duże ciśnienie przy zamykaniu drzwi i się nie domykają. Z otwartą tylnią szybą nie ma tego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

A ja mam Pytanie co do podnosnika ;) mam t5040 i sie zastanawiam czy jest takie cos jak w tych nowszych ciagnikach ze jest funkcja plywajacy ponosnik czy jakos tak ;) wiec moje pytanie, w jakiej pozycji maja byc ustawione te dwie wajchy od podnosnika? czu lif o matic ma byc wcisniety czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonymou    0

mam takie pytania związane z T5060:

- czy godzina zegarowa równa sie mth, jezeli nie, to ile minut zegarowych to mth

- czy jest możliwośc wyłączenia pompy hydrauliki np do odpicia/podpicia przewodu hyd np przyczepy, a moze na włączonej pompie da sie odpiac i poźniej podpiąc przewód

 

za kilka dni bede mial go u siebie na podworku - wziołem ostatnią sztuke z Grajewa

Edytowano przez anonymou

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

w jakim celu wyłaczac pompe do oppiecia czy podpiecia przewodów np. przyczepy ? Przeciez od tego masz pozycje neutralna na dźwigni rozdzielacza badz swobodny spływ i tyle !


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonymou    0

myslalem ze moze jest jakies inne rozwiazanie zapiecia/odpiecia przewodow.

 

 

- zastanawia mnie czy wersja podstawowa sprzedawana np rok temu jest tak samo wyposazona co teraz???

 

- czy obciazniki tylnych koł od zetora6340 bedą pasowały do t5060???

 

- posiada moze ktoś instrukcjie w wersji elektornicznej?

 

- czy w wersji T5000 jest montowany ABS, bo hamulce na 4koła to chyba standard?

Edytowano przez anonymou

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

No niestety ABS nie ma w t5000, hamulce na 4 koła nie sa w standardzie, to jest opcja.

ja u siebie przewod od przyczepy normalnie odpinam na odpalonym ciagniku i tak samo podpinam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonymou    0

Witam,

 

Wkoncu mam juz nowego T5060 - troche sie na niego naczekałem, ale juz jest :) Przez dwa dni zrobiłem 10h, wiec zabardzo jeszcze jego nie poznałem.

 

Ciśnie mi sie takie pytanie czy u was też w NH cieżko wchodzi pierwszy bieg. Jak go załączam, to czasami musze go kilka razy wkładac az załączy sie. Tak samo cieżko zmienia sie zakresy z I na II, z II na III i odwrotnie. Przy załączaniu każdego zakresu słychac zgrzyt. Dodam że pierwszy bieg i zakresy zmieniam przy rewersie ustawionym na luzie.

 

Wielkie dzięki za powyższe porady. Czy wasze new hollandy też są takie mułowate i wyje wam powershift i napęd gdy jest włączony?

 

Mój raczej nie jest mułowaty. Nie mam jak porównac do lepszego sprzetu. Jeżeli tobie jest mołowaty to zmien w komputerze pokładowym szybkośc reakcji - może to jego bardziej ożywi. Gdy jest naped włączony to chyba w każdym wyje. Przecież na napedzie zadużo nie jeździ sie, da sie wytrzymac.

 

Przy oraniu 5,5h spalił ok 70 litrów,

 

70litrów spaliłeś na 5,5 ha czy na 5,5 godz??

 

W każdym bądź razie 127 l to on nie ma raczej. 100 l być może ale nie więcej.

 

dziś tankowełem, najpierw wsadziłem patyk do baka, okazało sie że w baku jest 3cm ropy. Pod korek wlałem 116 litrów

 

Macie problemy ze szczelnością korka od wlewu paliwa,

 

u mniejeszcze szczelny

 

czu lif o matic ma byc wcisniety czy nie?

 

gdzie znajduje sie ta funkcja - lif o matic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

U mnie też biegi za lekko nie chodzą, a ma z 600 godzin. Podobno po 1000 to mija.

Ciekawi mnie to co piszesz o zmianie w komputerze szybkość reakcji, bo nie wiem o co w tym chodzi.

On ma pompę mechaniczną wiec co ma do tego komputer?

 

Na to że jest mułowaty to jest rada. Na serwisie ostatnio mi mówił serwisant że trzeba jakąłś śrubę wkręcić lub wykręcić i silnik całkiem inaczej zacznie chodzić.

 

Tam napisane jest że 5,5 godziny.

Moim przy talerzowaniu 3 metrową talerzówką z agregatu Focus T Driwe z Uni spalanie wyszło 20 litrów na godzinę.Wydajność 3,5 hektara na godzinę.

 

Jak miał z 100 godzin to przy sianiu rzepaku siewnikiem 4 metry, też tak wychodziło z 20 litrów albo więcej.

Ogólnie to na początku byłem przerażony jego spalaniem.

MTZ 82 palił z połowę mniej od niego.|

Lekkich robotach pali niecałe 5 l/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonymou    0

tez masz t5060??

 

zmaniana reakcji w kopmie chodzi o to ze operator może ustawic trzy tryby dynamiki (czasu reakcji ciągnika na włączenie jazdy do przodu lub do tyłu przy użyciu dzwigni sterującej Power Shuttle:

- SOFT - niska dynamika

- MID - średnia dynamika

- FAST - wysoka dynamika

 

W instrukcji obsługi jest wszystko opisanekrok po kroku na stronie 3-53.

 

Przy wiekszym przebiegu mniej pali?

Ja dzis woziłem obornik roztrząsaczem 4t, w jedna strone ok 5km szosą, jechałem na obrotach miedzy 1500-2000 na zającu, zrobiłem 3 kursy - spalił 15 litrow, zrobiłem ok3godz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

3 ha i spalił 90 litrów pług obrót kverneland 150s (3 kiby) to wynik kolegi prawie 400 mtg ma zrobione , mój spalił 25 litrów na hektar w pługu SUKOV KV -09 (4 obrót) mtg mam 80, mowa o ciągnikach t 5060.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

tez masz t5060??

 

zmaniana reakcji w kopmie chodzi o to ze operator może ustawic trzy tryby dynamiki (czasu reakcji ciągnika na włączenie jazdy do przodu lub do tyłu przy użyciu dzwigni sterującej Power Shuttle:

- SOFT - niska dynamika

- MID - średnia dynamika

- FAST - wysoka dynamika

 

W instrukcji obsługi jest wszystko opisanekrok po kroku na stronie 3-53.

 

Przy wiekszym przebiegu mniej pali?

Ja dzis woziłem obornik roztrząsaczem 4t, w jedna strone ok 5km szosą, jechałem na obrotach miedzy 1500-2000 na zającu, zrobiłem 3 kursy - spalił 15 litrow, zrobiłem ok3godz.

 

To widocznie kolega ma nowszą wersję tego komputerka. U mnie jest to rozwiązane inaczej. Ustawia się % poślizgu przy ruszaniu, czyli dynamikę. Jeśli będzie ona za duża, to można uszkodzić skrzynię, abo zadusić ciągnik przy ruszaniu.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

70litrów spaliłeś na 5,5 ha czy na 5,5 godz??

 

dziś tankowełem, najpierw wsadziłem patyk do baka, okazało sie że w baku jest 3cm ropy. Pod korek wlałem 116 litrów

Tam napisane jest że 5,5 godziny.

 

Przepraszam Panowie literówka. 70 litrów na 5,5 hektara. Nie ja orałem ale tata. I te 70 litrów to jest z przejazdami (pewnie łącznie z 10 km dojazdów) pługami zagonowymi kverneland AB100. Z tego możnaby było jeszcze trochę oszczędzić bo to nie było ekonomiczne oranie tylko ile fabryka da 2200-2300 obrotów bo chciał jak najszybciej, a wiadomo wtedy to każdy ciągnik chla. Żeby było orane wolniej i spokojniej pewnie spaliłby mniej

 

Co do spalania to jesli chodzi o ostatnie doświadczenia: 2,5 ha orania + belowanie 10 bel mieszanki na kiszonkę+ ich owinięcie bo ciągnik chodzi w turze + około przejazdy w powyższym ok 6km i jeszcze trochę takiego drobnego krótkiego podjeżdżania po bele itp- spalił 60 litrów

 

No nasz NH ma już 300 godzin pracy i niestety są poprawki ale na gwarancji całe szczęście jeszcze.

Mam parę pytań do uzytkowników.

 

1) Czy ma ktos z was komplet NH T5060 i prasę BR6080 lub 90 lub inną prasę z która ma elektroniczne sterowanie? Gdzie macie podłączony sterownik do prasy do wejścia z tyłu tak jak niby powinno być czy z przodu bezpośrednio? Bo my mamy z tyłu w tą niby wtyczkę aluminiową i niestety po włączeniu sterownika pada nam bezpiecznik 15 od świateł mijania. Dodatkowo w prasie światła również będą do poprawki bo w wypadku włączenia kierunkowskazu gdy prasa jest podłączona na liczniku kontrolki wariują

 

2) Jak jest z kalibracją biegów. Kalibrowałem biegi na skrzyni 24x24 w instrukcji jest że kalibracja kończy się na magicznym A123.. Rozumiem że te 123 to przykładowa liczba a nie odpowiednia tak? Bo u nas w zależności od sprzęgła zatrzymywało się różnie na 264 170 itp

 

3) I jeszcze już te odwieczne pytanie o "wycie" ciągnika. Wiadomo na napędzie wyje i to dość mocno, ale osoba która ma ciągnik nie z 2012 roku tylko starszy mówi że u nich bez napędu też chodzi cicho. Czy ktoś z was orientuje się czy nastąpiła jakaś zmiana w ciągniku że te wersje 2012 są głośniejsze?

 

4) Czy przy włączeniu przyśpieszacza na zakresie III 4 poniżej 2000 obrotów macie delikatne zgrzytnięcie i czy to normalne.

 

No i najważniejsze pytanie:

5) Przekręcam kluczyk i odpalam ciągnik kontrolki są takie bardzo wyraźne. Gdy przełączam światła o raz załącza się podświetlenie wskazówek itp, czy kontrolki stają się u was "bledsze"? Pytanie może i głupie ale jak pali nam te bezpieczniki to szukamy czy to wina belarki czy ciągnika no bo jednak skoro ciągnik jest NH i belarka też to nie powinno być tego typu problemów że prądu brakuje ciągnikowi na obsługę sterownika tylko coś go pali albo jest wina ciągnika albo belarki

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Na razie tylko serwis mi z 2 razy kalibrował skrzynie. Mam 600 godzin

Wyje mi i nie tylko przy napędzie ale i tak trochę wyję, normalnie jak jadę.

 

Przy zmianie z zająca na żółwia, i odwrotnie, może nie zgrzyta, ale tak zapiszczy, zawyje.

 

Co do bezpieczników, to ja komputer od opryskiwacza mam podłączony do gniazda które znajduję się za siedzeniem z prawej strony, przy dźwigni zmiany obrotów wałka, 540-750-1000 i też bezpieczniki wywala. Założyłem 20A lub 25 i też niekiedy wywali.

Ale w pali się tylko wtedy jak mam podłączony opryskiwacz do kompa, a ja wtyczkę włożę do gniazda. Wtedy niekiedy spali.

Jak opryskiwacz nie jest podłączony do komputera ja włożę wtyczkę , a potem podłącze komputer do opryskiwacza, to nic się nie dzieje. Tylko że bezpiecznik od pozycyjnych świateł, chyba lewych.

 

Co do kontrolek to normalne. Przecież w samochodach też tak jest. Chodzi o to żeby w nocy kontrolki nie oślepiały kierowce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaskier    0

4. W t5030 jest tak samo.Przy zmanie z żółwia na zająca jest zgrzyt -nie zawsze.Słychac go w kabinie jaki i bardziej na zewnątrz podczas jazdy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

w moim t 5040 zmiany z zołwia na zajaca nie słychac, jedynie tylko jak zmieniam z zajaca na zółwia to zazgrzyta.

Co do biegów jedynka wchodzi dobrze jak jest rewers na luzie, ale gdy jest do przodu to czasami ciezko, biegi od przełożen w miare dobrze wchdzą, jedynie czasami na 2 ciezko wchodzi.

Co do kontrolek to zgadza sie, sa bledsze przy wlaczeniu swiateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anonymou    0

macie zamontowany fotel dla pasażera w swoich t5060? czy istnieje taka możliwośc zeby gdzieś go przykrcic w miare rozsądnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    582

Da sie do t5000 załozyc fotel pasazera. Uzyjcie opcji szukaj i na tym forum znajdziecie nawet ciagnik z takim fotelem :) oficjalnie w cenniku nie ma.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poiqwe    1

No to podpowiedz jak to znaleźć lub powiedz jaki pasuje od jakiego modelu. Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michał    0

Witam.

Chciałbym sie dowiedzieć czy w t5060 na ramionach od podnoszenia sa jakieś zabezpieczenia? Po wyciagnięciu zawleczek od wsporników ramion dalej stoją w miejscu i nie myślą aby drgnąć w bok, czy jest to kwestia rdzy na mocowaniu kulowym? czy zabezpieczenie? Ciągnik stał ok 9 msc nieużywany pod chmurką .

 

Druga sprawa wygląda tak, że ramiona opadają tylko do 30 na wyświetlaczu , raz podnosi raz nie generalnie to nie wiem jak sie tego używa, a jutro muszę podczepić lejek na sól. jak by ktoś mógł wytłumaczyć, najbardziej to chodzi mi o potencjometry 2 i 3 oraz 1a i 3c,

 

Dodaje link ze zdjęciami :

 

http://img528.images...3/imag0319o.jpg

 

http://img255.images...3/imag0317v.jpg

 

http://img100.images...6/imag0320r.jpg

Edytowano przez michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AturSz    6

wszystko kolego bardzo ładnie opisane jest w instrukcji chyba ze nie masz to wtedy sie rozpiszemy i ci opiszemy:):)):

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jaki można lać olej do silnika. Na razie leję z serwisu, i mówili że jest to pół syntetyk. Na nim pisze 10W40 ale twierdzą że jest to 5W40.

Ale mniejsza z tym. Myślę nad syntetykiem, może pół syntetykiem. Olej z górnej półki.

Castrol, Mobil, Shell.

Fuchs nie chcę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj