doxis

Ursus C360 3p Wycie i luzy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
doxis    0

Witam

Posiadam ciągnik C360 3p, ma on pewna wadę, a mianowicie gdy ciągni jest zgaszony oraz jest na biegu, słychać zgrzyt trybów w zwonicy pdczas ruszania kołem w tył i przód. W czasie jazdy glośn wyje skrzynia/most/zwolnica(?), naardziej objawia sie to na 5 biegu. Liczę na pomoc w naprawie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Landfarmer    3579

Wycie to norma w c 360/ c360 3p i pochodnych z powodu prostych zębów na walku ataku i kole talerzowym natomiast zgrzyty o których mówisz to luzy na zwolnicy a co dokladniej musisz rozebrać i się przekonać, a może wystarczy nalać oleju?


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal1989    812

Właśnie że w c360 są proste zeby, kolega Lamdfarmer ma 100% racji :)


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Raczej prawie proste. Ustawione prawie równo z osią koła zębatego wygięte w łuk.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Dla kogoś kto patrzy na te tryba i widzi proste na 100% to stwierdzam że są one prawie proste lub prawie wygięte w łuk  :)  :P


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szpenio    9

Zgrzyt może wynikać z tego że albo nakrętka się poluzowała albo masz gniazda łożysk wyrobione i jest luz 


Witam Witam pochodzę z województwa lubelskiego 

Mam konto na YouTube.com

Najnowszy filmik 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    799

Powodów może być wiele od zwolnic do dyferencjału, kosza z satelitami. Trzeba zlokalizować i tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel94    20

Ciągnik masz od nowości/z pewnych rąk ? Jeżeli nie to ja proponowałbym sprawdzić ilość zębów na półosi i dużym kole zwolnicy, bo już nie raz spotkałem się z sytuacją, że półoś jest 60-tki (11 zębów), a duże koło zwolnicy ma 55 zębów (55-tka lub 40-tka), albo po prostu że jedna zwolnica jest 60-tki a druga 55-tki :)

A jeżeli byłaby konieczność wymiany koła atakującego i talerzowego to polecam atak zaadaptować od Zetora :) http://imged.pl/para-kol-atak-360-355-360-3p-4011-zetor-rewelacja-6705965.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    112

OJ miło wspominam czasy gdy mieliśmy 60 tkę i kilka było po sąsiadach ,nie trzeba było widzieć ciągnika a będąc w domu czy podwórzu po buczeniu wyciu mostu i tłumiku wiedziałeś kto jedzie ,każdy miał jedyny nie powtarzalny odgłos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    256

Zęby są kształtowe ( lukowe ) ale nie po linii śrubowej jeśli tak bardzo potrzebujecie tej informacji.

Z powyższym postem to racja - każda inna:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1257

Oj tak niby to samo a inaczej pracuje.Wystarczę że przejade obok babki domu i wiedziała że  ja pojechałem  a nie musi widzieć :D Mówiła że tamtego znajomego inaczej pracuje a sąsiada też inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez TheEnd
      Cześć, skrzynie zrobiłem teraz czas na most. Most ze skrzynią rozdzielony i nie wiem jak się dobrać do wałka ataku i jego łożysk, ma luz wzdłużny około 4 mm i boczny też spory. Czytałem sporo i już nie wiem w którą stronę to ma wyjść, czy do mostu czy do skrzyni? 
      pozdrawiam
    • Przez krzysiek1988
      Witam.
      Mam problem z wymianą tulei napędu pompy hydraulicznej w moim c360. W starej tulei wyłamane są 3 zęby, więc czas na wymianę. Po wyciągnięciu 2 wałka wom (os strony tyłu ciągnika), a następnie odkręceniu pokrywy i wypchnięciu wałka 1 (długi w skrzyni) do przodu udało się wyjąć starą tuleje. Jednak nowa jest ok 2-3 milimetrów dłuższa i nie chce mi za cholerę wejść. Szlifowania raczej nie wchodzi w grę bo to rzeźba zbyt duża. Mam taki pomysł: zdejmę łożyska z wałka 1 wom, następnie zdejmę tryb w skrzynie i przesunę wałek o kilka cm w stronę silnika.  To zrobi mi brakujące miejsce żeby włożyć tuleje. Następnie założę tryb w skrzyni, wysunę wałek 1 do przodu i założę łożysko i zabezpieczenie. Tuleja będzie na swoim miejsce. Zostaje założenie wałka 2 wom i poskręcanie. Dobrze kombinuję ?? Mogę napotkać jakieś trudności ? tryb wałka wom 1 ma jakieś widełki czy coś w tym stylu ?
    • Przez kiken
      Witam od kilku dni próbuję  ustalić czym fabrycznie zastąpiono korpus pośredni łożyska wałka WOM w  c 360 3P   po 1990 roku  w ciągnikach w których zastosowano nowy typ zaczepu transportowego jak na zdjęciu , zmieniono również obudowę łożyska będę wdzięczny za info. czy takie coś jest do nabycia i pod jaką nazwą pozdrawiam
    • Przez Maciek90
      W moim C-360 mam problem z blokadą. A mianowicie jak obraca mi się jedno koło i wcisnę blokadę to czuję tylko że coś tam przeskakuje a drugie koło dalej stoi. Tak samo jest kiedy wcisnę najpierw sprzegło i potem blokadę, dalej kręci tylko jedno koło. Słyszałem już wiele o tym że blokady w C-360 są bardzo nie udane i często się psują. Jak to jest z nimi naprawdę i na czym polega ewentualna ich naprawa?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.