bolo12121

Przegrzewanie bezpiecznika świateł C-360.

Polecane posty

bolo12121    1

Mam problem w c360 jak włączę światła to strasznie nagrzewa się bezpiecznik od świateł ,praktycznie aż go topi co morze być przyczyn? :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Wszystko jest żarówy normalne i masa też ok a za nic nie mogę dojść co tam morze być :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1
Mam problem w c360 jak włączę światła to strasznie nagrzewa się bezpiecznik od świateł ,praktycznie aż go topi co morze być przyczyn? :D

na postojowych tez?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Postojowe jak wlączysz jest ok a jak dasz krótkie czy długie to bezpiecznik się topi :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    93

Może coś jest zaśniedziałe i jest słabe przejście prądu i dlatego sie grzeje??


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Właśnie miałem do tego dobrego znajomego elektryka i gość po prostu zbaraniał


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Też się nad tym zastanawiam bo z tego co widzę to raczej lipa myślałem ze jeszcze na AF się coś dowiem no ale jeszcze się zobaczy .


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

nowa gotowa instalacje niejest droga, bo kosztuje 92 zł, bo sam w tym tygodniu zakładałem do C-355 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

no wychodzi na to ze trzeba będzie się nad tym zastanowić :D .I mam jeszcze jedno pytanie mało związane z AF ale muszę sie dowiedzieć jak dolać oleju do skrzyni biegów do poloneza atu plusa ???? morze miał ktoś z tym styczność ????


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37
no wychodzi na to ze trzeba będzie się nad tym zastanowić :D .I mam jeszcze jedno pytanie mało związane z AF ale muszę sie dowiedzieć jak dolać oleju do skrzyni biegów do poloneza atu plusa ???? morze miał ktoś z tym styczność ????

 

MOŻE !!! - pisz poprawnie!!!


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Nie wiem jutro muszę tam dokładniej wniknąć bo mi to spokoju nie daje :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Odkręcasz boczny korek, który jest wlewowym i zarazem kontrolnym. Jeśli zaczyna wyciekać, lub widać w otworze, to nie dolewać. gdy nie posiadasz szprycy do oleju, to butelka, , lejek wciśnij w szlauch, który wejdzie w otwór wlewowy oraz jeden na dole kontroluje ten skomplikowany proces :D drugi na górze wlewa olej do lejka.

Co do świateł to sprawdź - przeczyść połączenia z masą, czy nie grzeje sie gdzieś przewód przy lampie, wieczorem po ciemku popatrz czy nie ma iskrzenia-szukaj przebicia na masę, sprawdź czy nie grzeje się stacyjka. Te wszystkie elementy mogą powodować straty prądu, wzrost oporu i grzanie się bezpiecznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Z góry dzięki kolego za info kiedyś się właśnie zastanawiałem gdzie tam jest wlewowy koreczek :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

CZy w instalacji ktoś ostatnio coś dłubał?? Jeśli nie to przyczyna przepalania sie bezpiecznika jest zwarcie. Zwarcia tego należy szukać w przewodach za bezpiecznikami, więc stacyjke jak i przewody od niej możemy sobie odpuscic. Tak jak i pozostałe bezpieczniki i przewody od pozostałych odbiorników. Prawdopodobnie przetarła się izolacja przewodu i nastepuje zwarcie z masą. Zalecał bym wymiane tylko przewodów do przednich świateł, a więc nie wiele roboty. Aby zrobic to samemu to wymieniaj jeden przewód i zaraz podłacz go w to miejsce. Wykorzystaj stary przewód do przeciągniecia nowego.

 

A określ jakie dokładnie światła są popsute. Krótkie i długie? Piszesz że pali jeden bezpiecznik, wiec masz te światła pod jeden bezpiecznik podpięte? Jesli tak to cos jest kombinowane w instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Powiem tak bezpiecznika nie pali tylko go topi , światła są .


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Ale o których światłach mówisz?? Który to bezpiecznik?? Jaki bezpiecznik masz założony?? W jaki sposób go topi. chodzi ci że topi jego korpus z tworzywa czy topi sie drucik. My tego nie widzimy opisz to dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Świata długie i krótkie jak załącze to wtedy po 15min całkowicie stopi to tworzywko .Znalazłem taki stary porcelanowy bezpiecznik spróbuję go założyć ,zobaczymy co będzie sie działo , a jest to bezpiecznik 2 od góry .


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej626    0

Trzeba pozakładać przed światłami styczniki czy przekażniki różnie to nazywają i problem się sam rozwiąże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj