stachu1991

przyczepa d47

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stachu1991    0

Mam problem z przyczepą d 47. Jest ona firmy AUTOSAN i mam z nią taki problem- otóż ma lekko skrzywioną ramę i czy można ją jakoś odprostować domowymi sposobami.Proszę o jakieś porady. Zastanawiam się nad przecięciem ramy i podniesieniem jej do góry.Czekam na wasze propozycje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

zależy jak jest skrzywiona i w którym miejscu, tak bez fotki to ciężko coś ci doradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

a w jaki sposób ta rama jest skrzywiona, bo u nas też był taki w wsi przypadek, że koleś zapomniał wyjąść bolców i zaczął podnosić, pokrzywił całą kasete i zaś ją prostowali, najpierw podgrzewając palnikiem, dodam że przyczepa była nowa i jeszcze niejego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stachu1991    0

Jak jest siłownik i rozchodzi sie od niego rama do ramy głównej.w miejscach gdzie jest zespawany z ramo kawałek w bok zaczyna się giąć lekko giąć i jak włączam wywrot do tyłu cała skrzynia patrząc od strony ciągnika przekrzywia się (stojąc do przyczepy przodem)w lewo stronę potem opuszczając skrzynię ładunkowo nie chce trafić bolcami w uszy i trzeba popchnąć całą skrzynie n prawo stronę.Niedługo porobię fotki to pokarze dokładniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matias89    2

kiedyś też miałem taki problem jaka jest różnica pomiędzy bolcem a uchem?? jeśli w granicu kilku cm to można ją naprostowac w prostu sposób podnieśc przyczepe tak aby bolce wyskoczyły z uchwytów a później lekko popychac Turem w odpowiednią strone. Wraz ze znajomymi prostowaliśmy w taki i podobny sposób pare przyczep przyczepy chodzą do dziś


Moje filmy na YouTube: http://pl.youtube.com/user/Godziu89 <----- zapraszam do oglądania i komentowania!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Witam mam pytanie jakie najlepiej kupić resory na tył do D47B bo mam 2 inne z tyłu:P :-D i chce zrobić z tym porzadek tylk ostare mająpo 14piur a nowe mają 7pir:/ i jak łapie metrówką stary to ma ok55cm a nowe sporo mniej czemu tak ? Ktoś wymieniał ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Malutki    63

A czy może ktoś napisać (najlepiej ktoś kto wie ) na jakiej wysokości w przyczepie D47 jest wznios powierzchni ładowania ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3
kiedyś też miałem taki problem jaka jest różnica pomiędzy bolcem a uchem?? jeśli w granicu kilku cm to można ją naprostowac w prostu sposób podnieśc przyczepe tak aby bolce wyskoczyły z uchwytów a później lekko popychac Turem w odpowiednią strone. Wraz ze znajomymi prostowaliśmy w taki i podobny sposób pare przyczep przyczepy chodzą do dziś

 

Jak  popchasz za skrzynie  to dolna rama się sprostuje  ???????  

 

 

Ja w swojej  zdjołem skrzynie  wsunołem rame w dzrwido garażu  to  podnisłem sklepienie lewarkiem  a przyczepa  nie bardzo  poszła

 

Żeby zrobić  git  to trzeba  naprostować   i wszystkie miejsca  łączeń ramy  rozgrzać  palnikiem  , tak naparte zostawić aż wystygnie  , potem  dać  troche wzmocnien  i  8t można ładować :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barol    0
A czy może ktoś napisać (najlepiej ktoś kto wie ) na jakiej wysokości w przyczepie D47 jest wznios powierzchni ładowania ??

 

 

Chodzi ci o wysokość podłogi? U mnie podłoga jest 120cm nad ziemią a wysokość do krawędzi burty wynosi 170cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Malutki    63

Dokładnie o to mi chodziło. A teraz zastanawia mnie jedna rzecz. Słyszałem gdzieś opinię że pronarki nie nadają się do wysypu na dmuchawę bo są za niskie. A to przecież tylko kilka cm w porównaniu z autosankami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matias89    2
Jak  popchasz za skrzynie  to dolna rama się sprostuje  ???????  

nie tylko paka sie tak wyprostuje jeśli chodzi o prostowanie ramy to raz prostowaliśmy w dosc niecodzienny sposób a mianowice podjechaliśmy z przyczepą pod wiadukt kolejowy na pace w punkcei gdzie rama była ugięta ustawiliśmy podnośnik i drewniany pal, po tym ustawieniu zaczeliśmy podnosic winde automatycznie rama zaczeła sie prostowac bo normalnie jest że winda co max podniesie 10 ton niepodniesie kilkunasto tonowego wiaduktu tylko zacznie wbijac sie w podłorze


Moje filmy na YouTube: http://pl.youtube.com/user/Godziu89 <----- zapraszam do oglądania i komentowania!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bombay    0

u mnie we wsi tez tak kiedys było Gość miał nowego 1014 i pozyczył dwie nowe autosanki wywrotki woził buraki na skup i zaczął wywracac ale nie odbezpieczył bolców( przyczepy były pierwszy raz użyte) pierwsza była mocna pogięta druga słabiej. Prostowali je domowymi sposobami czyli młoty palniki ni i przyczepy do dzisiaj jezdza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

moja po wymianie resorów luxik kipuje jak trzeba ale woziłem nia buraki i wożę jeszcze d pryzmy i na tył daje i d pewnego czasu było tip top ale puźniej coś zaczyna chytać ją patrząc na przyczepę z przody to w prawo i tak jakby podnosi siędo tyłu krzywo:/ a jak zlecą buraki o opada juz dobrze sama jakby się ustawiała:/ moim zdaniem te przyczepki to słabe materiały :/ na wywrot na tył:/ ja w swojej jak kipuje zauwazyłem że jak jest wózek osi tylnej i podniose skrzynie to jeden resor siada bardziej a drugi mniej:/ (obydwa takie same) nie wiem od zego to zależy:/ ale to chyba to powoduje to lecenie skrzyni:/ dobrze że na boczek jest dobrze:D hehe zastanawiam się jeszcze nad wspawaniem w rogach ramy skrzyni dokłądnie to z przodu takich trójkątów wzmocnieniowych czy mozę by nie pomogło? jak myślicie? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    551

Koledzy te przyczepy mają dobra ramy, tylko wina jest po naszej stronie zboża ładuję ok 6t to jest 33% za dużo,a o piasku nie wspomnę. Zboże kiprujemy do tyłu a piasek wozimy teraz rzadko ale zawsze było kiprowane na bok. Ale rama była już prostowana i wzmacniana.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

łąd 4,5 a na moją wchodzi 8 ton zczubem przenzyta w podwujnych burtach 015 cm wysokie . rama daje rade. zuzlu jak fadromą nam nakładł to resory wdruga strone sie wygieły nie wiem ile mogło na niej być. w mojej jest wszystko ok jedo koł lekkopochylne bo sie oś leciutko pogieła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

My naszą mamy wzmacnianą w taki sposób- w ramę z boku jest wspawana blacha 10-tka lub 12-stka , i opony są z wojskowego pojazdu ( 12 płócien roboczych) przez co zboża wozimy zazwyczaj 6 - 6,5 tony i niema problemu.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matias89    2

My posaiadamy jedną d47 przerobiona czyli paka poszerzona i przedłużona o kilka cm burty 2x50cm, szerokie opony wchodzi na nią ok 7-8 t (jak sie sypie z chochołem to wiecej) rama równiez jest wzmocniona wstawkami z płaskowników. Kirpujemy tylko na bok


Moje filmy na YouTube: http://pl.youtube.com/user/Godziu89 <----- zapraszam do oglądania i komentowania!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli jest skrzywiona rama głowna ,to mozna ją wyprostowac w ten sposób że wieszamy mocny dwuteownik na łancuchach oplecionych przed i po zagięciu.Postawiony na dwuteowniku lewarek i oparty o zagięcie ladnie prostuje zagiętą ramę.Sposob jest oczywiście skuteczny przy niektórych zagięciach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    14

Witam mam w swojej przyczepie skrzywioną oś przednią z jednej strony tuż za łożyskiem skrzywienie jest dość widoczne, koło patrzy górą do środka na dodatek opona nie równo się zdziera, ściągnąłem koło i piastę i zastanawiam się czy da radę to jakoś wyprostować, może ktoś ma pomysł ja to zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

używka też będzie przegięta, może nie tak jak to kolega opisał, ale idealna nie będzie, chyba ze przyczepa stałą w stodole pod kocem  :lol:

pozostaje prostowanie lub wspawanie całego czopu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez kaczmi
      Witam, Piszę nowy temat bo tamtego nikt już nie otwiera a sprawa robi się pilna czasu coraz mniej a mianowicie zostały dwie przyczepy do wyboru... Metaltech DHB 14 czy Pronar T680H posiada ktoś takie przyczepy, jakieś opinię? Bardzo interesuje mnie jak się te burty hydrauliczne sprawują?
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez skok
      Witam
      Jak odhamować przyczepę hl6011 jak mam przy zaworze ten regulator trzy zakresowy bez funkcji odhamowania
      Można to jakoś przerobić ???
    • Przez Radek000111
      mam zwykłą, starą przyczepe 3 tonową, ile atmosfer powinna miec kołach żeby nie siadły opony pod ciężarem?????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.