Skocz do zawartości
Agronom16

Zetor 5321 traci moc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Agronom16    0

Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

a nie był przegrzany ten twoj zetorek????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

A na czrno dymi przy duszeniu jak dawniej? Jak nie to pompa

A jak dymi to albo sie przestawił kąt(watpie) albo przegrzany i czeka Cie remont, to moje zdanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

igorass    32

Ale po czym konkretnie stwierdzasz ze Twój Zetor stracił moc? Widzisz - wrażenie spadku mocy jest wrażeniem bardzo subiektywnym, najlepiej sprawdza sie to przy pracy z maszynami z którymi ciągnik pracował wcześniej, i porównuje jak radził sobie wcześniej a jak teraz. Co do dymienia na niebiesko to po 3000 tyś mtg ma już prawo dymić, ja mam Zetora 5211 z przebiegiem niecałych 2000 mtg i też dymi, natomiast remontu z całą pewnością jeszcze nie potrzebuje. A jak sprawa ma się ze zużyciem oleju, oraz czy dmucha mocno z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

Sprawdź wtryskiwacze, jeśli jeden mocno leje ( pękła końcówka, zawiesił się), to będzie i niebiesko i słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

weź jeszcze sprawdź czy filtr powietrza nie jest zapchany ,szczególnie te wkłady wewnątrz - (zdejmij rurę od kolektora powietrza ,będzie najszybciej)


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
Ale po czym konkretnie stwierdzasz ze Twój Zetor stracił moc? Widzisz - wrażenie spadku mocy jest wrażeniem bardzo subiektywnym, najlepiej sprawdza sie to przy pracy z maszynami z którymi ciągnik pracował wcześniej, i porównuje jak radził sobie wcześniej a jak teraz. Co do dymienia na niebiesko to po 3000 tyś mtg ma już prawo dymić, ja mam Zetora 5211 z przebiegiem niecałych 2000 mtg i też dymi, natomiast remontu z całą pewnością jeszcze nie potrzebuje. A jak sprawa ma się ze zużyciem oleju, oraz czy dmucha mocno z odmy?

 

Czasami nawet jak krukowiaka 1500 l ciągnie to potrafi sie zadusić, olej bierze z umiarem raz 2 razy na rok się troszke doleje.,z odmy też troche dmucha. co do spadku mocy to po prostu to czuć choćby przy redukowaniu biegów-wolno wchodzi na obroty...

 

A na czrno dymi przy duszeniu jak dawniej? Jak nie to pompa

A jak dymi to albo sie przestawił kąt(watpie) albo przegrzany i czeka Cie remont, to moje zdanie :D

 

przegrzany to on napewno nie był :D a dymi niebieskim a nie czarnym... :D

 

weź jeszcze sprawdź czy filtr powietrza nie jest zapchany ,szczególnie te wkłady wewnątrz - (zdejmij rurę od kolektora powietrza ,będzie najszybciej)

 

Filtr powietrza praktycznie co dwa lata wymienia się na nowy i jest dość regularnie przedmuchiwany, silnik pracuje na Aralu i też jest dosyć często wymieniany,możliwe że jak to kolega wyżej pisał że to wina pompy, przecież po 3000 mtg nie powinny wysiąść pierścienie, rozumiem jak ktoś oleju by nie zmieniał czy filtrów ale tu wszystko było eksploatowane jak należy...

 

nie pisz posta pod postem, uzywaj opcji edit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strachu    1

Pisałeś że potrafi Ci sie przy kurkowiaku zadusić..... Wg. mnie mogą to być filtry paiwa kiedyś tak w c-330 miałem to z podniesionym agregatem uprawowym jechać nieumiał.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
Pisałeś że potrafi Ci sie przy kurkowiaku zadusić..... Wg. mnie mogą to być filtry paiwa kiedyś tak w c-330 miałem to z podniesionym agregatem uprawowym jechać nieumiał.....

 

Wszystkie filtry powymieniane :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
A na czym jeździsz?? :D Bo u mnie 30 miała te problemy jak na Bio jeździła......

 

Wiadomo że na polskiej ropie... :D a co ty sam to BIO robiłeś?? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strachu    1

Nie..... Kupiłem na stacji normalnie ale był strasznie gęste i wtedy jeszcze najcieplej niebyło więc wiesz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał problem przy sowim nowym wtedy zetorze 5340, po 600mtg nagle jak by ręką odjoł moc ciągnika zaczeła spadać i słabo wchodził na obroty. A co najgorsze juz było po gwarancji. Rozebrali silnik a tu sie okazało ze niektórych pierścionków praktycznie już nie było, jego model poprostu był słabo wykonany, ciągnik niestety musieli wyremontowac za swoje pieniądze ale częsci przywieźli orginalne z Czech i teraz Zetor ma gdzieś w granicach 3000-3500mtg i chodzi jak żyleta, nawet słabo dymka puszcza.


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
    • Przez Daaniel766
      Witam. Chciałem dziś odpalić zetora 7011. Odpalił praktycznie bez problemu po wlaniu gorącej wody. Pochodził 2 minuty i zgasł, ale tak jakby się zadławił. Odpaliłem ponownie i sytuacja się powtórzyła zadławił się po chwili i było czuć spalenizne, taka jak ze sprzęgła. Spróbowałem jeszcze raz i znów to samo, więc dalem już spokój. Silnik się przyciera? Ktoś pomoże? Z góry dziękuję
×