Skocz do zawartości
Agronom16

Zetor 5321 traci moc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Agronom16    0

Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

a nie był przegrzany ten twoj zetorek????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

A na czrno dymi przy duszeniu jak dawniej? Jak nie to pompa

A jak dymi to albo sie przestawił kąt(watpie) albo przegrzany i czeka Cie remont, to moje zdanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

igorass    32

Ale po czym konkretnie stwierdzasz ze Twój Zetor stracił moc? Widzisz - wrażenie spadku mocy jest wrażeniem bardzo subiektywnym, najlepiej sprawdza sie to przy pracy z maszynami z którymi ciągnik pracował wcześniej, i porównuje jak radził sobie wcześniej a jak teraz. Co do dymienia na niebiesko to po 3000 tyś mtg ma już prawo dymić, ja mam Zetora 5211 z przebiegiem niecałych 2000 mtg i też dymi, natomiast remontu z całą pewnością jeszcze nie potrzebuje. A jak sprawa ma się ze zużyciem oleju, oraz czy dmucha mocno z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

Sprawdź wtryskiwacze, jeśli jeden mocno leje ( pękła końcówka, zawiesił się), to będzie i niebiesko i słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

weź jeszcze sprawdź czy filtr powietrza nie jest zapchany ,szczególnie te wkłady wewnątrz - (zdejmij rurę od kolektora powietrza ,będzie najszybciej)


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
Ale po czym konkretnie stwierdzasz ze Twój Zetor stracił moc? Widzisz - wrażenie spadku mocy jest wrażeniem bardzo subiektywnym, najlepiej sprawdza sie to przy pracy z maszynami z którymi ciągnik pracował wcześniej, i porównuje jak radził sobie wcześniej a jak teraz. Co do dymienia na niebiesko to po 3000 tyś mtg ma już prawo dymić, ja mam Zetora 5211 z przebiegiem niecałych 2000 mtg i też dymi, natomiast remontu z całą pewnością jeszcze nie potrzebuje. A jak sprawa ma się ze zużyciem oleju, oraz czy dmucha mocno z odmy?

 

Czasami nawet jak krukowiaka 1500 l ciągnie to potrafi sie zadusić, olej bierze z umiarem raz 2 razy na rok się troszke doleje.,z odmy też troche dmucha. co do spadku mocy to po prostu to czuć choćby przy redukowaniu biegów-wolno wchodzi na obroty...

 

A na czrno dymi przy duszeniu jak dawniej? Jak nie to pompa

A jak dymi to albo sie przestawił kąt(watpie) albo przegrzany i czeka Cie remont, to moje zdanie :D

 

przegrzany to on napewno nie był :D a dymi niebieskim a nie czarnym... :D

 

weź jeszcze sprawdź czy filtr powietrza nie jest zapchany ,szczególnie te wkłady wewnątrz - (zdejmij rurę od kolektora powietrza ,będzie najszybciej)

 

Filtr powietrza praktycznie co dwa lata wymienia się na nowy i jest dość regularnie przedmuchiwany, silnik pracuje na Aralu i też jest dosyć często wymieniany,możliwe że jak to kolega wyżej pisał że to wina pompy, przecież po 3000 mtg nie powinny wysiąść pierścienie, rozumiem jak ktoś oleju by nie zmieniał czy filtrów ale tu wszystko było eksploatowane jak należy...

 

nie pisz posta pod postem, uzywaj opcji edit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strachu    1

Pisałeś że potrafi Ci sie przy kurkowiaku zadusić..... Wg. mnie mogą to być filtry paiwa kiedyś tak w c-330 miałem to z podniesionym agregatem uprawowym jechać nieumiał.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
Pisałeś że potrafi Ci sie przy kurkowiaku zadusić..... Wg. mnie mogą to być filtry paiwa kiedyś tak w c-330 miałem to z podniesionym agregatem uprawowym jechać nieumiał.....

 

Wszystkie filtry powymieniane :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
A na czym jeździsz?? :D Bo u mnie 30 miała te problemy jak na Bio jeździła......

 

Wiadomo że na polskiej ropie... :D a co ty sam to BIO robiłeś?? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strachu    1

Nie..... Kupiłem na stacji normalnie ale był strasznie gęste i wtedy jeszcze najcieplej niebyło więc wiesz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał problem przy sowim nowym wtedy zetorze 5340, po 600mtg nagle jak by ręką odjoł moc ciągnika zaczeła spadać i słabo wchodził na obroty. A co najgorsze juz było po gwarancji. Rozebrali silnik a tu sie okazało ze niektórych pierścionków praktycznie już nie było, jego model poprostu był słabo wykonany, ciągnik niestety musieli wyremontowac za swoje pieniądze ale częsci przywieźli orginalne z Czech i teraz Zetor ma gdzieś w granicach 3000-3500mtg i chodzi jak żyleta, nawet słabo dymka puszcza.


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.