Skocz do zawartości
Agronom16

Zetor 5321 traci moc

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Agronom16    0

Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorus7441    1
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

a nie był przegrzany ten twoj zetorek????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

A na czrno dymi przy duszeniu jak dawniej? Jak nie to pompa

A jak dymi to albo sie przestawił kąt(watpie) albo przegrzany i czeka Cie remont, to moje zdanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

igorass    32

Ale po czym konkretnie stwierdzasz ze Twój Zetor stracił moc? Widzisz - wrażenie spadku mocy jest wrażeniem bardzo subiektywnym, najlepiej sprawdza sie to przy pracy z maszynami z którymi ciągnik pracował wcześniej, i porównuje jak radził sobie wcześniej a jak teraz. Co do dymienia na niebiesko to po 3000 tyś mtg ma już prawo dymić, ja mam Zetora 5211 z przebiegiem niecałych 2000 mtg i też dymi, natomiast remontu z całą pewnością jeszcze nie potrzebuje. A jak sprawa ma się ze zużyciem oleju, oraz czy dmucha mocno z odmy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

Sprawdź wtryskiwacze, jeśli jeden mocno leje ( pękła końcówka, zawiesił się), to będzie i niebiesko i słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60
Mam od nowości zetora 5321,ma nakręcone troche ponad 3000mtg. nie wiem dlaczego ale stracił swoją moc. na 64 km myśle że ma teraz troche ponad 50 :D

dymi troche na niebiesko... po za tym to ładnie chodzi ale skąd ten spadek mocy???

weź jeszcze sprawdź czy filtr powietrza nie jest zapchany ,szczególnie te wkłady wewnątrz - (zdejmij rurę od kolektora powietrza ,będzie najszybciej)


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
Ale po czym konkretnie stwierdzasz ze Twój Zetor stracił moc? Widzisz - wrażenie spadku mocy jest wrażeniem bardzo subiektywnym, najlepiej sprawdza sie to przy pracy z maszynami z którymi ciągnik pracował wcześniej, i porównuje jak radził sobie wcześniej a jak teraz. Co do dymienia na niebiesko to po 3000 tyś mtg ma już prawo dymić, ja mam Zetora 5211 z przebiegiem niecałych 2000 mtg i też dymi, natomiast remontu z całą pewnością jeszcze nie potrzebuje. A jak sprawa ma się ze zużyciem oleju, oraz czy dmucha mocno z odmy?

 

Czasami nawet jak krukowiaka 1500 l ciągnie to potrafi sie zadusić, olej bierze z umiarem raz 2 razy na rok się troszke doleje.,z odmy też troche dmucha. co do spadku mocy to po prostu to czuć choćby przy redukowaniu biegów-wolno wchodzi na obroty...

 

A na czrno dymi przy duszeniu jak dawniej? Jak nie to pompa

A jak dymi to albo sie przestawił kąt(watpie) albo przegrzany i czeka Cie remont, to moje zdanie :D

 

przegrzany to on napewno nie był :D a dymi niebieskim a nie czarnym... :D

 

weź jeszcze sprawdź czy filtr powietrza nie jest zapchany ,szczególnie te wkłady wewnątrz - (zdejmij rurę od kolektora powietrza ,będzie najszybciej)

 

Filtr powietrza praktycznie co dwa lata wymienia się na nowy i jest dość regularnie przedmuchiwany, silnik pracuje na Aralu i też jest dosyć często wymieniany,możliwe że jak to kolega wyżej pisał że to wina pompy, przecież po 3000 mtg nie powinny wysiąść pierścienie, rozumiem jak ktoś oleju by nie zmieniał czy filtrów ale tu wszystko było eksploatowane jak należy...

 

nie pisz posta pod postem, uzywaj opcji edit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strachu    1

Pisałeś że potrafi Ci sie przy kurkowiaku zadusić..... Wg. mnie mogą to być filtry paiwa kiedyś tak w c-330 miałem to z podniesionym agregatem uprawowym jechać nieumiał.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
Pisałeś że potrafi Ci sie przy kurkowiaku zadusić..... Wg. mnie mogą to być filtry paiwa kiedyś tak w c-330 miałem to z podniesionym agregatem uprawowym jechać nieumiał.....

 

Wszystkie filtry powymieniane :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom16    0
A na czym jeździsz?? :D Bo u mnie 30 miała te problemy jak na Bio jeździła......

 

Wiadomo że na polskiej ropie... :D a co ty sam to BIO robiłeś?? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strachu    1

Nie..... Kupiłem na stacji normalnie ale był strasznie gęste i wtedy jeszcze najcieplej niebyło więc wiesz :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znajomy miał problem przy sowim nowym wtedy zetorze 5340, po 600mtg nagle jak by ręką odjoł moc ciągnika zaczeła spadać i słabo wchodził na obroty. A co najgorsze juz było po gwarancji. Rozebrali silnik a tu sie okazało ze niektórych pierścionków praktycznie już nie było, jego model poprostu był słabo wykonany, ciągnik niestety musieli wyremontowac za swoje pieniądze ale częsci przywieźli orginalne z Czech i teraz Zetor ma gdzieś w granicach 3000-3500mtg i chodzi jak żyleta, nawet słabo dymka puszcza.


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.