Skocz do zawartości
voytass

John Deere 545

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
voytass    0

Witam mam problem z prasą JD 545 bardzo trudno zacząć bele materiał napycha się na podbieraczu i żeby zacząć rdzeń muszę wychodzić i pchać siano ręką na pasy, błagam więc o pomoc.

Pozdrawiam Voytass

robertszejk    1

poprostu poluzuj pasy na zaworze hydraulicznym, jak masz zaciasne to jest zamało miejsca na utworzenie sie okrągłego rdzenia i potem są skutki zapychanie ! pozdrawiam

Fenol    4

mam bardzo złe doświadczenia z prasami JD nowa i psuje sie, taka marka i pękają sprężyny, gną się siłowniki, ukręcają wałki nigdy w życiu prasa JD kupić prasę JD to szaleństwo!

Wiadomość z agroFakt.pl

voytass    0

Dziękuije za podpowiedzi póki co opuściłem prasę na kołach i idzie dużo lepiej (była podniesiona na max) przy okazji zainwestowałem w instrukcje obsługi już dotarła w razie czego służę.

PS. Nie mam dużego doświadczenia z prasami rolującymi ale ja z JD jestem póki co zadowolony może te nowe to porażka.

Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam.

voytass    0

Ze względu na pytania odnośnie instrukcji :

Instrukcjia w jezyku angielskim - myślę że podstawowy angielski wystarczy,

jest to instrukcja użytkowania, regulacji itp. do pras jd 545 i 550.

Pozdrawiam

gregor6    0

Witam posiadam belownice pasowa John deere 545 mam takie pytanie czy widział ktoś zwas może filmik jak zakładać klamry na pasy wiem jak sie zakłada zwłaszcza te drutowe ale każdy ma inna technikę zakładania jedni ściągają pasy i idą na imadło 2-dzy idą z imadłem do prasy jak ja :) 3-cj maja porobione maszynki , może nie którzy zwas sie podziela jak zakładacie i jakie klamry zakładacie jakie waszym zdaniem są lepsze i ile kosztują a może jest filmik jakiś dostępny ?ja nie mogę sie wypowiedzieć bo niedawno kupiłem belownice wiec sie dopiero uczę, wiem ze są takie dostępne klamry:

1, drutowe

2.na śruby

3.na nity