Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Agronom16

Jakiej szerokości agregat uprawowy do forterry 11441??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Agronom16    0

Posiadam agregat uprawowo siewny 3m lecz trzeba zacząć myśleć o czymś szerszym. jakiej szerokości agregat ta moja forterka jest w stanie pociągnąć? da rade 5m ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzecho106    0

ja jd 3140 ciągam 4,30 i też jest za mały jd ma 105 km a frontera 11441 ma 120 km i z 5-cio mertowym agregatem swobodnie da sobie rade chyba że masz nie wiadomo jakie góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

U mnie w okolicy to takim zetorkiem ciągnie agregat 4,5 m i według mnie jak patrzyłem to na więcej go niestać, bo już z tym miał co robić, ale to było wiosną i troche jeszcze mokro na polach.

 

A ten zetor niema czaszem 115 km??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Agronom16    0

no właśnie 4,20 czy 5... Z tego co wiem to agregat z uni ten 4,20 to dość ciężki jest w porównaniu do np. tych z brodnicy czy fortshritów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1211    0

ale masz w planach kupić agregat upawowo-siewny czy tylko upawowy? bo jesli uprawowo-siewny to o 5m możesz pomarzyć . forterra 11441 jest zbyt krotkim ciagnikem do tak dużych sprzętów. idealna według mnie szerokość agregatu uprawowo siewnego do tego ciągnika to 3m. Co innego jeśli masz na myśli agregat uprawowy to myślę że w 5m forterra bedzie spokojnie śmigała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys83    0

jaki myslisz kupic ten agregat czynny bierny z wałem rurowum czy z pełnym

i jeszcze jedno czy siewnik bedzie doczepiany za agregatem czy na stałe bedzie zamontowany na nim bo moze go pociągnąc ale może go nie podnieść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

sam agregat bierny, forterra innego nie uciagnie/podniesie w tych rozmiarach :lol:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys83    0
ja jd 3140 ciągam 4,30 i też jest za mały jd ma 105 km a frontera 11441 ma 120 km i z 5-cio mertowym agregatem swobodnie da sobie rade chyba że masz nie wiadomo jakie góry

 

zetor forterra 11441 ma 81kw czyli 110 koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    149

Najbardziej optymalny do niego będzie UG 4,2 ;) nie będzie miał ani ciężko, ani lekko, a będziesz mógł szybko jeździć B)


Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Dziwny temat troche autor posiada agregat uprawowo siewny 3m i chce coś szerszego. Po co? Przeciez agregat 3 metry jest wystarczający do tego ciągnika.

Może z 4m bedzie chodził ale tylko półzawieszany a do takiego to trzeba miec już duże pola u mnie naprzykład nie ma sensu na taki agregat.

 

Ale z 4m juz tak leciutko nie bedzie miała pewnie pociągnie ale jak masz 3m to po co pchac sie w koszta i zmieniac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
    • Przez Kamil1025
      Witam posiadam forterke jak w temacie i mam problem z klimatyzacją. Byłem dzisiaj nabić klime i wszystko ładnie pięknie chłodzi już wyjeżdżam od gościa a tu zaczął piszczeć pasek bo stanęła klimatyzacja. I moje pytanie brzmi czy jest możliwość regeneracji czegoś takiego? Gość mówił że się pewnie zatarla bo była włączona bez gazu i dlatego. A nowa kosztuje około 2k, także nwm co robić a może pasuje od czegoś innego np auta bez większych przeróbek? Z góry dzięki za odp. 
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez kubeix
      Witam, 
      Posiadam Zetora forterre 11441 z 2005 roku, i chciałbym się dowiedzieć co to za urządzenia przy turbine oznaczone 1 i 2 na zdjęciu. 
      A drugie pytanie z której a strony lepiej zaślepić tą rurkę od egr'u, tzn. przy kolektorze wydechowym czy ssawnym. 
      Z góry dzięki za odpowiedź. 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.