Strogonow

Zetor 7745 Brak niezależnego wałka WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Strogonow    8

Witam 

Mam problem z wałkiem WOM w zetorze 7745, a mianowicie gdy próbuje załączyć WOM niezależny nic się nie dzieje.

Pompa podnośnika pracuje dobrze a wałka brak. Po przełączeniu na wałek zależny od prędkości jazdy, wałek pracuje.

Co może być przyczyną takiej awarii? Czy może ja po prostu coś nie tak robię.

Dodam że ciągnik nie dawno kupiłem i to był pierwszy raz kiedy miał pracować z WOMem.


Rolnictwo to nie moja praca.

To moja PASJA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zydor    8

...za nisko dźwignia; znajdź połozenie pośrednie między luzem  a najniższym tam będzie  i WOM i pompa najniżej jest tylko sama  pompa.

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    196

teraz juz wiesz czemu ktos go sprzedal, bez dokladnego sprawdzenia sie nie obejdzie, cos gdzies musialo sie urwac albo przesunac, spusc olej i popatrz. sprobuj wlaczyc walek bez sprzegla jak nie zgrzyta to masz powazny problem.przydalby sie schemat skrzyni biegow.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Strogonow    8

Problemem były spadnięte segery z wałka wom, przez co łożysko suwało się po wałku doprowadzając tym samym do obrobienia się wałka. Po wymianie wałka, łożyska i założeniu nowych segerów wszystko wróciło do normy. Wałek działa w obu trybach 540/1080 obr.

Tyle mojego szczecią że sprzedający pokrył koszty naprawy i części. Dodam że sprzedający to "handlarz", tak więc trafiają się uczciwi, chwała im za to.


Rolnictwo to nie moja praca.

To moja PASJA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    168

Oby takich wiecej   ;) Koszt w tysiaku się zamknął?

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Strogonow    8

Koszt to jedynie wałek dwa łożyska i segery. Wałek ok 250-300 zł a łożyska i segery to grosze, najwięcej zachodu było z dostaniem się tam.


Rolnictwo to nie moja praca.

To moja PASJA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIUSZA323    6

Mam taki problem ze swoim wałkiem przekaznika mocy w zetorze bo wyskakuje mi pod obciążeniem najczęściej w prasie zwijającej. wyskakuje mi ta wajcha po środku od przełączania obrotów 540/1000. Jaka może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    196

dawno tego nie rozbieralem wiec nie pamietam czy do tego jest docisk jak do biegow, u mnie tak ciezko chodzi ze trzeba sporo sily zeby przestawic a uzywam 1000 do beczki,

musisz zdjac pokrywe skrzyni biegow i zobaczyc czemu tak sie dzieje.

sprawdzilem w katalogu jest tylko 5 dociskow wiec rozkrecenie konieczne,


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    16

Właśnie że jest bezpiecznik od listwy 540/1000 Znajduje się on mniej więcej na środku pokrywy skrzyni.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dewro    16

Żeby się do niego dostać musisz odkręcić podłogę. Jest on mniej więcej na wysokości wlewu oleju.


Zetor 7745 Turbo
Ursus C-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez Luki1988
      Witajcie.
      Panowie szybkie pytanie. Czy żeby wymienić ta pompkę trzeba rozwalać cały kokpit i osłony czy da się tylko odkręcając cały pedał przykręcony na cztery śruby?
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.