Polecane posty

dzich    1

Mialem swego czasu ursusa 3512 niby to samo co 255 ale sie zawiodlem. Jak go sprzedalismy mial ponad 1700 mtg i trzeba mu bylo robic kapitalny bo co jakis czas oleju ubywalo i skrzynia wyla. :D Ojciec go zarznal w warfamie jest to strasznie ciezka maszyna sasiad ma tez takiego samego i do dzisiejszego czasu z sipma chodzi jak burza a ma ok 4000 mtg. Ogolnie barzdzo zgrabny traktorek tylko nie mozna go przemeczac

 

Pozdrawiam Dzich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Ja zamierzam wymienić C-330 na MF 255 moze ktoś wie ? ?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzich    1

nie sugeruj sie wiekiem te na licencji sa o wiele wytrzymalsze niz te polskie ursusy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

mój ferdek robi 21 lat jak w obozie pracy, po paru remontach, ale idzie jak trza, bardzo polecam

P.S. Nie wie ktoś czy można do niego dołożyć przedni napęd (może ktoś przerabiał, skrzynie wymieniał albo coś), ewntualnie wspomaganie????


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, poszukuje instrukcji naprawy do silnika 3P... lub moze ktos moglby mi podac momenty z jakimi nalezy dokrecic głowice oraz jak mocno nalezy dokrecac sruby przy panewkach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
Ja zamierzam wymienić C-330 na MF 255 moze ktoś wie ? ?

Ale co wie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56
Mialem swego czasu ursusa 3512 niby to samo co 255 ale sie zawiodlem. Jak go sprzedalismy mial ponad 1700 mtg i trzeba mu bylo robic kapitalny bo co jakis czas oleju ubywalo i skrzynia wyla. :) Ojciec go zarznal w warfamie jest to strasznie ciezka maszyna sasiad ma tez takiego samego i do dzisiejszego czasu z sipma chodzi jak burza a ma ok 4000 mtg. Ogolnie barzdzo zgrabny traktorek tylko nie mozna go przemeczac

 

Pozdrawiam Dzich

 

Hej. Mój jeden znajomy właśnie podczepia swojego 3513 do takiej dużej simpmy (robi chyba bele 180cm), to jużchyba z 4 sezony i nic się nie dzieje przy Ursusiku. Aż się dziwię. Niejedna C 360 to jużby musiała mieć naprawę sprzęgła :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniomax    1
Balzak i jak ci chodzi po wymianie samych pierścierni i panewek ?? u mnie pewnie to nie przejdzie bo strasznie sie grzeje i pewnie go wujek przytarł i dlatego no i wysada kolektorem wydechowych sporo oleju napweno pierścinie popękały

pierścionki jak nic..on nielubi temperatury ...też kiedyś przygdzałem .ale nie tak mocno...chłodnica mi ciekła i płyn uciekał...nic sie nie da na siłe>lepiej było odłożyć prace i załatać chłodnice...ale to już było i mineło..B) ...ktoś pisze że gwarancja na perkinsa jest 8 tys.mth.>ja słyszałem że 10> i wcalebym sie niezdziwił gdyby tyle przelatał..:) > bardzo udane silniki(te montowane jeszcze na licencji - bo w 3512 już lipne bardzo)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr301976    1

zgadzam sie , silniki wytrzymałe pod warunkiem że nie będziemy go przemęczać.Mój sąsiad ma 3512 od 95r i zaczął mu szwankować jak zapiął mu pług 3 skibowy i w tym roku chodzi w prasie zwijającej metal techu .chodzi bez remontu ale stwierdził że nie warto go przeciążać ,pracuje na ok 17 ha


Dziękuje wszystkim za życzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

ale i tak najlepsze są w nich tłumiki, mój ma 17 lat i nic :P


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

jutro robie regulacje zaworów bo wykres sprężania wyszedł jak EKG :P


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535
ale i tak najlepsze są w nich tłumiki, mój ma 17 lat i nic :P

 

mój ma 14 lat i jest jak nowy :P (no prawie :P )


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tłumiki od MFa są emaliowane dwustronnie to nic dziwnego, że wytrzymują długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

co bardziej sie opłaca, kupno nowej głowicy czy regeneracja starej? jakie sa koszty? bo źle miałem ustawione luzy zaworowe i chyba sie gniazda nadpaliły :angry:


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

zależy jaki jest stan obecnej.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

tego jeszcze nie wiem, planuje to robić zima a teraz pytam profilaktycznie


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Regeneracja głowicy do MF'a 255 kosztuje chyba 350zł- spytam się ojca, on chyba będzie pamiętał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniomax    1
ale i tak najlepsze są w nich tłumiki, mój ma 17 lat i nic :)

mi to raz upadł pod koła podczas orki (o gałęzie zahaczył)...zamontowałem od nowa i dalej lata. Troche wgnieciony jest, ale przedmuchuw nie ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pejus94    1

misie to podoba przy mf że cofają 2 szosową idzie jak burza i sie lekko kieruje mój ma ponat 5100 mtg i bardzo ładnie cyka tylko ta wada lekką dupe ma


W moim gospodarstwie żądzą MF 255 i URSUS C330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ja już tłumik zmieniałem bo stary spad i go ojciec przejechał.

Ach, jaki był dźwięk gdy ojciec jeździł kikla dni bez tłumika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

a jak z mocą ciągnika?? był mocniejszy?? dało się to odczuć??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj