Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mtz_820

"Kaptur" na wysyp zboza claas mercator

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
mtz_820    0

Oberwal sie ten "kaptur" na wysypie zboza i jak sie wysypuje zboze to strasznie rozrzuca i tak sie zastanawiam z czego by tu dorobic taki kaptur myslalem nad jakas guma jak w nowszych kombajnach ale gdy rura jest zlozona to wysyp jest do gory i moze zaciekac pod wiata moze macie jakis patent?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

nie nie spieszy mi sie do zniw jeszcze troche czasu jest

ale co masz na mysli z tym materialowy? najlepiej sprawdzilaby sie i najladniej wygladalaby guma...


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PaWeL07    346

Ja w swoim Protectorze założyłem plandeke ze starego Tarpana. Najlepiej jest założyc kawałek dłuższej plandeki coś jakby rękaw to można go sobie po złożeniu rury zażucić na bok i w razie deszczu nie zacieknie.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stonek    1

Ja do swojego kaptur zrobiłem z takiego okropnie grubego worka który w ogóle nie ciągnie wilgoci i się jak od tej pory nie przetarł a jest już 2 sezony nie wiem co to za worek bo mi wujaszek przyniósł ale dobrze się spisuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

ja przy DF mam ze starego worka brezentowego jezdziłem bez tego kapiszona ale przy wietrze nie szło wysypywać na jakis mały wózek czy przyczepkę a raz gość sobie zażyczył żeby mu do wardburga do bagażnika wysypać ;) a nie jestem pewien czy od polskiego bizona takiego kapiszona nie dopasujesz popytaj w agromach


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz1995
      Mógłby ktoś wrzucić fotke gazu ręcznego w claasie consulu. ma ktoś może do sprzedania albo jakieś namiary na sieczkarnie do claasa consula.Jakie oleje lejecie do niego.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Krisman1985
      Witam, czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w posiadaniu Instrukcji Napraw do 108 Sl. Najlepiej w pdf. Istnieje coś takiego jak katalog części do tego kombajnu?
    • Przez DEVBOL
      Witam, elektronikowi udało się postawić mojego bordinformatora w kombajnie CLAAS 108SL, jak kupiłem juz nie właczał się, teraz odpala się, reaguje na przyciski, reaguje na czujnik odpuszczania hederu, ale nie liczy chyba czasu, tzn. mialem wlaczonego chyba z kilka minut na niby opuszczonym hederze i caly czas sa wszystkie wartosci 0:00 i 0.00, kombajnu jeszzce nie odpalałem, sprawdzałem na właczonym zapłonie, jeśli by ktoś był bardziej w tym temacie lub w temacie elektroniki w tym kombajnie proszę o kontakt lub odp.
    • Przez jonybrawo8
      Witam czytalem na forach i probowalem znalezc odpowiedz ale żaden z tematow nie dotyczyl do konca mojego problemu. Mam silnik mercedesa ok 160km problem polega na tym ze na zimn dymin mocno na biało podobno jest to normalne w mercedesie ok ale jak sie rozgrzeje po 10 min bialy dym znika i pojawia sie niebieski dymek. Podczas jazdy po szosie pod gore dymienie sie nasila. W polu jeszcze nim nie pracowalem. Czy niebieski dym to wina ukladu zasilania: pompa, wtryski itp czy moze pierścionki. Nie wiem gdzie szukac
×