Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wczoraj kupiłem przedni naped w poniedzialek zaczynam zakładac. Pytam z proźbą ile trzeba nalać oleju do zwolnic i koła atakujacego oraz jakiego i co ile wymieniac czy jak bo w tym temacie jestem lekko kiepski.

Dziekuje :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

kolego zarówno w zwolnicach jak i mechaniźmie różnicowym masz korki tak zwane kontrolki poziomu oleju, a olej to coś z przekładniowych jest tego pełno na rynku ale nawet pospolity hipol się nada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Przy zwolnicach jak chcesz wlac to musisz tak ustawic kolo zeby korek od wlewu byl u gory. Wtedy po prawej albo po lewej stronie masz kontrolke (taka srubka) Odkrecasz ja i lejesz az przez nia wyplynie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koonanreal    0

Jak potrzebujecie panowie części do ursusów to tutaj dużo mają.

Ostatnio kupiłem u nich blachy nad akumulatory do 914. Wysłali z dnia na dzień. Płatne przy odbiorze.

 

Rol Auto

Batalionowa 17

62-200 Gniezno

0601 59 89 83

http://rol-auto.otomoto.pl/

 

Pozdrawiam

 

Wojtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

połączenie skrzynia most bez napędu śruby 14mm z napędem 16mm

 

Czytałem to wczoraj i pokwapiłem się to sprawdzić. Mam Ursusa U 912 w oryginale z końca 1985 r.(w dowodzie wbite '86) i skrzyna biegów z tylnym mostem jest skręcana na śruby 16 mm (dla niekumatych U 912 jest bez przedniego napędu :P)

 

@tomek73, pisaleś też że porównywałeś ciągniki z 1985 r., z tego co mi wiadomo to w tym roku produkowali przejściówki, tzn np. 904-->914, więc może małeś do czynienia z wersją przejściową 902-->912, i wersją ostateczną 914, stąd może te różnice (o ile takowe zachodzą :D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Dokładnie miałem C-385 i C -385A i w nich były różnice.Być może że po 85r wszystkie szły wzmocnione.W Czechach też mi to potwierdzili że są minimalne różnice w mostach,zaraz za Lubawką jest zakład naprawczy i sprzedaję też części.

To było około 10 lat temu wtedy składałem ciągnik, później się tym nie interesowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

no założyć oś przełożyć serwo wspornik zmienić tylko dopasuj dobre koło w skrzyni lub opony bo może ci potem skakać i moze wyrwac koła zebate bo obroty sie zgadzać niebedą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w sprawie przedniego napedu.

Mam problem z jego wlaczeniem lub jego wylaczeniem.

Musze ruszac linka az sie wylaczy.

Te linke trzeba skrocic czy jak?jest dosc dluga.

Idzie przy zwolnicy i potem do gory.

teraz musialem ja dac na prosto bo nie moglem wlaczyc napedu.

I jeszcze jeden problem na cieplym oleju potrafi mi nie ciagnac na wolnych obrotach.pompa byla nowa.

nie wiem czy nie zalozyc sprzeglo klowe?Bo mowia ze te tarczki sa do kitu

Dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja też miałem problem z włączeniem to linkę skróciłem z 15 cm i problem znikł.Załóż sprzęgło kłowe to jest najlepsze rozwiązanie,bo jak będziesz miał nawet słabe ciśnienie to i tak będzie działać i wymień uszczelniacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

No moja też jest za długa dlatego jest tak zawinięta takim długim łukiem. Gdyby była trochę dłuższa to bym dał ją na deskę rozdzielczą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1012    42

Witam! Jestem zainteresowany kupnem przedniego napędu do ursusa 1012 i chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie żeby nie przywieść totalnego szrota :lol: oryginalnie tam jest opona 12.4 r24 czy znacie może jakiś szerszy zamiennik na tą felgę tak żeby potem w niczym nie przeszkadzał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    188

Jak chcesz szersze opony to załuż 14,9 r24 mam takie przy zetorze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1012    42

No no ale Ty masz szóstkę :rolleyes: , ja raczej 14.9 nie chciał bym zakładać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    1

Powiem Ci, że opona 12,4 jest wystarczająca do tego ciągnika. Po założeniu przodka i przetestowaniu w polu i tak będziesz pod wrażeniem choćby ta opona była jeszcze nawet dwa razy węższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

tak operacja jest za***iście droba.Ja tez myślałem nad tego typu sprawą do C 385 ale kupiłem ursusa 904 z 82r. i nie żałuje a jak juz chcecie to róbcie:) Tu macie kolecia na allegro który sprowadza zetory zzachodu i on tam powinien czsami mieć.

 

http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=3427567


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon17    1

Witam. Myślę że mało kto z was wie jak założyć przedni napęd.

a) mu szisz odjechać przodem i dojechać przednim napędem-przednim mostem

B) założyć sprzęgło w skrzyni

c)zdjąć kabinę, rozpołowić miedzy tylnym mostem a skrzynią - brakuję koła zębatego, aby zdjąć kabinę musisz wywalić podnośnik

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

No ty to na pewno wiesz jak się zakłada napęd, tylko że z dwa dni dłużej nią normalnie.

Wytłumacz mi przynajmniej o jakie sprzęgło w skrzyni tobie chodzi. A i po co kabinę ściągać??

Zapomniałeś dodać ze trzeba wałek atakujący rozkręcić żeby założyć koło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Witam.

Przedni napęd śni mi się po nocach :) Ale sen z powiek spędzają mi 2 pytania: <_<

 

Jaki jest maksymalny kąt skrętu kół przednich w 80'tce z przednim napędem?

 

I pytanie do tych, co montaż napędu mają już za sobą: Czy zwrotność ciągnika pogarsza się w bardzo odczuwalny sposób? Tzn.: czy mieliście takie sytuacje, że ciągnikiem bez napędu jakieś manewry (wykręcanie na uwrociach, manewry na podwórku, pokonywanie skrzyżowań/ostrych zakrętów itp.) szły bezproblemowo, a po jego dodaniu są już trudniejsze, wręcz niemożliwe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Zwrotność to o połowę się zmniejsza. Wiem jak ja wsiadałem do ciągnika bez napędu to różnica bardo duża.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boryss    7

4x4 to dobry pomysł czy naprawde trzeba sciagac kabine bo az mnie ciarki biorą ile to roboty

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

ja bym tam na robotę nie narzekał tylko na kasę jaką na napęd trzeba wydać, kabiny nie musisz ściągać tylko przód kabiny podnieść i skrzynią od tylnego mostu odjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szymczak
      Witam.
      Proszę o pomoc w następującej sprawie. Mam problem z przednim napędem przy ciągniku SAME SILVER 110 2006r. Nie mogę wyłączyć przedniego napędu. Podobne tematy były już zakładane o Deutzach, ale nie mam pewności, że działanie układu jest takie samo. Opiszę po kolei "historię" awarii. Podczas jazdy bez przedniego napędu zaczęła mrugać kontrolka na włączniku (który nie był wciśnięty). Do tego co chwilę było słychać charakterystyczny dźwięk rozłączania przedniego napędu (takie trzaśnięcie). Po powrocie do domu kontrolka świeciła już światłem ciągłym, a przedni napęd od tego czasu jest już ciągle uruchomiony. Sam włącznik sprawdziłem przy pomocy probówki i prostownika i moim zdaniem działa prawidłowo. Podejrzane jest tylko napięcie na pinach dochodzących do włącznika (1 pin ma około 12V a pozostałe 0,5-1,5V). Według mojej wiedzy cewka/elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przedniego napędu jest z lewej strony ciągnika koło filtrów hydraulicznych. Ten układ działa w tej chwili w sposób następujący:
      1. przy odpalonym ciągniku tłoczek jest schowany
      2. podczas gaszenia ciągnika tłoczek wychodzi z cylindra
      3. przy ponownym uruchomieniu samego zapłonu (przekręceniu kluczyka) tłoczek znowu się chowa
      4. odpalenie ciągnika nie powoduje żadnej reakcji dopiero ponowne jego zgaszenie powoduje ruch tłoczka
      Zachowanie tej cewki/elektrozaworu jest takie samo bez znaczenia czy włącznik jest wciśnięty czy też nie. Domyślam się, że żeby przedni napęd został rozłączony tłoczek musi wyjść z cylindra. A skoro u mnie przy odpalonym ciągniku tak nie jest, jest to pewnie przyczyna nieprawidłowości w działaniu. Nie wiem oczywiście czy dobrze myślę, jeśli jestem w błędzie proszę o podpowiedź. Jakie są przyczyny takiej usterki? Czy ktoś miał coś podobnego?  Z góry dziękuję za odpowiedź:)
    • Przez artur04c
      Witam, potrzebuję przedni napęd lub układ planetarny przedniego napędu ewentualnie krótszą pochwę napędu (lewą) jak się nie znajdzie to chociaż 3x satelity i rozdzielacz hydrauliczny na 3 sekcje, najlepiej warmińsko-mazurskie, ewentualnie poza jak się nie znajdzie. W razie pytań proszę o pisanie pod tym postem lub pv. Pozdrawiam. 
      ps. co do rozdzielacza to mam pytanie, otóż czy w garażowych warunkach da radę samemu wymienić uszczelniacze? Ponieważ mam 2 sekcyjny i cieknie i został zakupiony 3 sekcyjny i tak samo się z niego cieknie. Nie z każdej sekcji, ale cieknie, Chciałem do 2 dołożyć 3 z 2 rozdzielacza, ale jest inny typ i nie pasuje. 
    • Przez AgroRol323
      Witam
      Pytanie z ciekawości. Robił ktoś sama 4x4 z innymi kołami z przodu a innymi z tyłu? Miałem pomysł na przedni most od uaza, a tylny od stara. Wie ktoś czy w ogóle da się to połączyć i jak to połączyć?
      Z góry dzięki
    • Przez ceston
      Witam ostatnio podczas jazdy wyskoczył mi napęd tak że się wcale nie włącza. Postanowiłem rozebrać skrzynkę rozdzielcza od napędu i poszukać tam usterki po zdjęciu okazało się że tam jest wszystko w porządku ale zauważyłem że wałek kardana mogę kręcić ręką a koła stoją w miejscu złożyłem skrzynkę nie podlaczajac do niej walka i faktycznie koła jadą wałek stoi. Podniosłem przód do góry i kręcąc kołem chciałem zobaczyć czy drugie będzie się kręcilo w drugą strone. Niestety zero reakcji kręcę kołem a drugie stoi. Os jest Krzyżakowa nie stozkowa. Macie pomysły co mogło pójść.
    • Przez wenicjusz
      Witam
      Czy ktoś spotkał się wcześniej z wersją C-385 lub Zetora 8011 z dodatkowymi bębnowymi hamulcami?
      To ponoć wersja transportowa, a na pewno exportowa.
      Zwolnica ma te same wymiary , przełożenie tylko jest na niej nadlewka do której przykręcone są hamulce dodatkowe.
      Proszę o info jak ktoś jakieś ma



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj