Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grzybek

Temat do uzytkowników Ursusów 1634 tych starych z wysoka buda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Buda
Grzybek    0

Witam :) Mam pytanie dotyczace drazków zmiany biegów po obu stronach siedzenia a mianowicie chodzi mi o te dwie dziury które sa w podłodze kabiny i nie wiem co z nimi zrobic, czym je zatkac?? Moze macie jakies pomysły?? Czekam na wasze propozycje i z góry dziekuje :) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ja bym spróbował z tymi pokrowcami co są zakładane na drążki zmiany biegów w samochodzie :) Tylko od dołu zamontowałbym jakiś pierścień żyby było do czego to przymocować :)

 

Np. takie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybek    0

Powiem ci ze tez o tym myslałem ale te drazki robia duze ruchy i nie wiem czy by sie nie porwały?Szybko??Ale to jest jakies rozwiazanie :) I ciekawe czy nie beda przeszkadzały w wychodzeniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vril    1

Orginalne gumy są z marnej jakości gumy i dla tego pękają .Ja jak miałem 1634 to też założyłem gumy od poloneza ,co więcej dokonałem takiej przeróbki

za pomocą dwóch starych wybieraków od stara 28 przekombinowałem ta dwie dzwignie w taki sposób że miałem je po prawej stronie a dodatkowo miały

krótki skok jak w samochodzie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    27
No faktycznie :P Super ale mi chodzi o te gumy:)

na allegro popatrz od jakiego samochodu sobie zakup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Idz do sklepu z czesciami do FSO&Daewoo i popros pana o gume drazka zmiany biegów do poloneza....to nie takie trudne :P W kazdym miescie jest taki sklep :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek99    27
Idz do sklepu z czesciami do FSO&Daewoo i popros pana o gume drazka zmiany biegów do poloneza....to nie takie trudne :P W kazdym miescie jest taki sklep :D

no wlasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look2390    0

A jeśli komuś wydaje się to drogim rozwiązaniem, wówczas polecam autozłom - na pewno się tam coś znajdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Szejk1995
      Witam wszystkich Mam następujący problem. Poszukuje kolektora wydechowego do ursus 1224 bez TURBO z wyjściem na tłumik z boku. Posiadam kolektor ale ma wyjście z przodu maski. Zakładam nowa maskę i chciałbym założyć kolektor z bocznym wyjściem na tłumik. Jeśli ktoś z was miałby taki kolektor na sprzedaż dobry i tani kolektor lub chciałby się zamienić na zwykły chociażby ze względu na założenie TUR a ( gdyż nie do każdego pasuje kolektor boczny ) proszę o kontakt na priv. lub o jakiś inny kontakt .  Z góry dziękuje  
    • Przez ben73
      Witam czy ktoś posiada ursusa c-385a z agregatem talerzowym 2,7m z hydropakiem lub 3,0m  i jak daje sobie radę. Ja mam 3,4,5 klasę ziemi.
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
×