Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Grzybek

Temat do uzytkowników Ursusów 1634 tych starych z wysoka buda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Buda

Grzybek    0

Witam :) Mam pytanie dotyczace drazków zmiany biegów po obu stronach siedzenia a mianowicie chodzi mi o te dwie dziury które sa w podłodze kabiny i nie wiem co z nimi zrobic, czym je zatkac?? Moze macie jakies pomysły?? Czekam na wasze propozycje i z góry dziekuje :) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Ja bym spróbował z tymi pokrowcami co są zakładane na drążki zmiany biegów w samochodzie :) Tylko od dołu zamontowałbym jakiś pierścień żyby było do czego to przymocować :)

 

Np. takie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grzybek    0

Powiem ci ze tez o tym myslałem ale te drazki robia duze ruchy i nie wiem czy by sie nie porwały?Szybko??Ale to jest jakies rozwiazanie :) I ciekawe czy nie beda przeszkadzały w wychodzeniu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl










Vril    1

Orginalne gumy są z marnej jakości gumy i dla tego pękają .Ja jak miałem 1634 to też założyłem gumy od poloneza ,co więcej dokonałem takiej przeróbki

za pomocą dwóch starych wybieraków od stara 28 przekombinowałem ta dwie dzwignie w taki sposób że miałem je po prawej stronie a dodatkowo miały

krótki skok jak w samochodzie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


przemek99    27
No faktycznie :P Super ale mi chodzi o te gumy:)

na allegro popatrz od jakiego samochodu sobie zakup

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szczewko    31

Idz do sklepu z czesciami do FSO&Daewoo i popros pana o gume drazka zmiany biegów do poloneza....to nie takie trudne :P W kazdym miescie jest taki sklep :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przemek99    27
Idz do sklepu z czesciami do FSO&Daewoo i popros pana o gume drazka zmiany biegów do poloneza....to nie takie trudne :P W kazdym miescie jest taki sklep :D

no wlasnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

look2390    0

A jeśli komuś wydaje się to drogim rozwiązaniem, wówczas polecam autozłom - na pewno się tam coś znajdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ben73
      Witam czy ktoś posiada ursusa c-385a z agregatem talerzowym 2,7m z hydropakiem lub 3,0m  i jak daje sobie radę. Ja mam 3,4,5 klasę ziemi.
    • Przez arassso
      Co sadzicie o cięzkich ursusach 4 garowychtypu 385 902 912 itd . ja mam 385 i jestem zdowolony przydałby sie naped ale i bez tego bardzo dobrze sie sprawuje co wy o nich sadzicie??
    • Przez lajkzxc
      Witam. Ostatnim czasem zauważyłem że ursus 1634 stracił ,że tak powiem trochę na werwie. Iść idzie ale jednak to to nie co było wcześniej.  Trochę bardziej mułowaty sie zrobił. Podłączyłem  manometr aby sprawdzić ciśnienie doładowania i na postoju po dobrej przygazówce wskazówka ledwie się bujnie. Próbowałem puścić go na drogę, trójka i but to tak przy rozpędzaniu do 0,2,   może 0,3 bara wskazówka podskoczyła.    Jako takiego dymienia nie obserwuję, z odpalaniem zero problemu.   Co to może być?   Turbo,  Korektor dawki? Odłączałem korektor dawki, ten wężyk to brak zmian.  NIe chce bez potrzeby zmieniać turbiny jezeli jest ok.   Pozdrawiam i prosze o opinie. Jakie ciśnienia uzyskujecie w swoich szóstkach?
    • Przez Wojtek
      ile wam palą te ursusy na mtg i na ile godzin pracy ciezkiej lub lekkiej starcza pełen gorny zbiornik
      jak bym nie kombinował czy jezdząc na obrotach 1500-1700 w orce czyw innych pracach czy obrotach 2100-2400 zawsze mi gasnie ciagnik z braku paliwa po około 7 godzinach,( mam 1224, pzrez kilka dni chodziła w turbo ale sie zatarła i znowu jest bez turbo, pompa jest spowrotem zmieniona od bez turbo)
×