ZETOR0000

Zetor 3011 Major

Polecane posty

saszeta    164

w tłoka powietrze pompowałem to nic nie puszcza.

Nie wiem co wyje tylko słychać że wyje. Hydro zewnętrzne raczej działa bo słychać (no i lemiesz podnosił). Niby major ma tonę podnoszenia

A może być wina zaworu? Ile można wkrecić?

Edytowano przez saszeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

zawory są dobrze ustawione fabrycznie i wg mnie tego nie powinno się ruszać a zawór może być wyrobiony ale wtedy to wymiana na nowy i tyle a najpierw z tą pompą zobacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

Witam panowie!, znów mam problem natury, technicznej, ostatnio zauważyłem , że mi kompresja ucieka z pod głowicy, i muszę wymienić uszczelki pod głowicą, ale czy lepiej jedną czy wszyskie razem, i jakiś link do uszczelek, bo nie wiem jakie tam są i jakiebd pasować:PP

Ps. Ciągnik już na nowej pochwie i zwonicy śmiga, lecz nurtuje mnie jeszcze jedno!, a mianowicie, dlaczego często mi się grzeja chamulce, znaczy łapie je, nie wiem co jest grane;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

uszczelki od 60 bo głowice są te same. Wymień tą co cieknie. Hamulce to nie poradzę bo nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    187

tez to mialem...cylinderek albo pompa ale zacznij od pompy

Edytowano przez przemol87

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

Pompa jest nówka sztuka kupiona, bo lała stara cholernie i kupiliśmy nową jak wymienialiśmy pochwe ze zwolnicą rok temu, a co do zaworów to jakie mają mieć przerwy?, szczeliny tzw.:PP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal9393    2

Czy w zetorku 3011 da się włączyć wałek i podbnośnik osobno?, tzn, czy jak mu zamne glebogryzarke i chce podnieść to dam rade wałek wyłączyć a pompe samą ?? vczy to jakoś jest powiązane?? b nie mogłem dziś dojść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

lewa wajcha na szkrzyni do samej góry , prawa na luz i trzeba włczyć bieg do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

dokładnie. Na luz nie musi wrzucać. Jak będzie ruszał z miejsca to sama się podniesie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

w tłoka powietrze pompowałem to nic nie puszcza.

Nie wiem co wyje tylko słychać że wyje. Hydro zewnętrzne raczej działa bo słychać (no i lemiesz podnosił). Niby major ma tonę podnoszenia

A może być wina zaworu? Ile można wkrecić?

Saszeta, zrobiłeś ten podnośnik? Bo ja mam problem, poruszony już w innym temacie, że mi podnośnik "buja" zawieszonymi narzędziami, a po zgaszeniu silnika dość szybko opada. Tłok i cylinder dobry, pierścienie wymienione, zawór ustawiony. Boję się że to rozdzielacz, a to już qrde koszty... A może jeszcze coś podpowiecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

tak. Zawór podkręciłem i jest dobrze.

Miałem to samo co ty. Ale nie wiem co tam było bo wtedy wszystko zawiozłem do zrobienia. Niby jak szarpie i opada to pierścień na tłoku do wymiany ale skoro mówisz że dobry to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

Saszeta, dzięki za odpowiedź! Dziś kupiłem nowy zawór. Przy okazji zdjęcia plecaka, wymontowałem rozdzielacz. Wyjąłem wszystkie części które są do wyjęcia lub wykręcenia. Rozruszałem tłoczek od wywrotu, który od niepamiętnych czasów był zapieczony, wymieniłem oring na grzybku. Złożyłem. Dalej qr** "buja"... Ktoś pisał, że na wywrocie zadusił silnik, u mnie co prawda go przydusza, ale nie gaśnie, przy używaniu dźwigni wywrotu z okolic rozdzielacza słychać syczenie, jakby uciekające powietrze... Saszeta- gdzie oddawałeś swoje klamoty do zrobienia? Byłaby możliwość zrobienia tego przez wysyłkę? Ile kosztuje regeneracja rozdzielacza? Zamiast kupować nie wiadomo jaką używkę, wolałbym zrobić swój.

Ręce opadają... A może to jakaś nieszczelność pompy? Albo coś na drodze pompa-rozdzielacz? Nie jestem mechanikiem, a ten mój znajomy też już rozłożył ręce...Mówi że dla niego wszystkie sposoby skończyły się na regenacji tłoczka, bo po zgaszeniu silnika przy podniesionych cięgłach "on nie ma prawa puścić". A przecież ten zawór między rozdzielaczem a tłokiem nie jest zwrotny, prawda? Jeśli cięgła napierają na tłok, to on ma prawo się cofnąć, jeśli rozdzielacz lub pompa (lub coś po drodze) są nieszczelne? Pytanie tylko co... Potrzebuję "dziadzia" majorka, a tu taki zonk... Poratujcie jeszcze jakoś, proszę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

dokładnie. Na luz nie musi wrzucać. Jak będzie ruszał z miejsca to sama się podniesie

A ta lewa wajcha ma być jeszcze ponad wyłączanie wałka i pompy do góry, czy na wyłączaniu? Bo jak dam na wyłączanie to nie podnosi, a jak próbuję dać jeszcze wyżej to wskakuje jakby do połowy przełożenia i ni chu-chu wyżej. Coś z dźwigienką nie tak?

A podnośnik po wielu mękach i trudach zrobiony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

lewa wajcha ma być do samej góry znaczy całkiem pionowo. Od dołu masz pompa i wałek potem nic czyli luz, wyżej sam wałek zależny od biegów a na samej górze sama pompa. Jak nie chce wchodzić sama to spróbuj z tą wajchą wrzucać jakiś bieg. Czasem listwy są już podjechane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

To rzeczywiście działa ;) . Tylko jak chcę włączyć dźwigienkę w to położenie (i odwrotnie), to muszę już prawie ruszać z miejsca na biegu. Ale funguje :D .

A przy okazji- czy to normalne, że po remoncie podnośnika aż tak dobrze on trzyma, że nawet jak wyłączę pompę przy podniesionym podnośniku, to on nie opada? Dopiero jak go spuszczę wajchą?

Pytanie może dziecinne, ale jak całe życie było się przyzwyczajonym że nawet po wciśnięciu sprzęgła podnośnik opadał, to teraz to dziwi ^^

Edytowano przez Bobbi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

no ma nie opadać. Ale wróżę że za długo tak nie będzie. Zależy co tam dźwigasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bobbi    1

Eeee tam, niewiele... Najcięższy to chyba opryskiwacz- koło 500 kg... Będę dobrej myśli ;) . Dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam mam problem z zetorem 3011 a mianowicie ciężko zapala a po uruchomieniu bardo dużo iskier z kolektora wydechowego dodam ze założyłem nowe rozpylacze i jest to samo co to morze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To przez zawory, dlatego ciężko zapala bo kompresja może już nie ta i sypie iskrami jak mu ciśniesz.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

własnie ze nic o nim nie wiem wujek kupił go za parę zł,zamatowałem nowe rozpylacze bo tamte lały.A rozrząd pasuje od c360 ,czy pąpe paliwową można jeszcze naprawić .

a czy te silniki na wolnych obrotach równo pracują bo on ma tak że spada z obrotów i wchodzi na obroty i znów spada czy tak ma byc

Edytowano przez sebastian84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

W pompie w regulatorze może oleju nie ma i chodzi nie równo. Całe głowice i zestawy pasują od 60. Wał i pompa wtryskowa chyba od 5211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

dzięki za rady jutro postaram się to sprawdzić.

A ile w papie ma być oleju i jaki .a luz zaworowy jaki,ciśnienie wtrysku ustawiłem na 160 czy dobrze. A mam taki jeszcze pytanie kupiłem nowe rozpylacze i zauważyłem ze na nowych jest takie wzdłużne nacięcie czy to cos oznacza dodam ze na starych tego niema

Edytowano przez sebastian84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj