młody17

New Holland TDD

Polecane posty

Olejniczek    3

... panowie kupujecie nowe ciągniki może mi się ktoś dowie ile kosztuje zestaw wąskich opon do NH TD80D ... i może jeszcze ile przedni TUZ kosztuje ;) bym był bardzo wdzięczny :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

TUZ to 6 tysiecy, a z kolami to nie wiem.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2
... panowie kupujecie nowe ciągniki może mi się ktoś dowie ile kosztuje zestaw wąskich opon do NH TD80D ... i może jeszcze ile przedni TUZ kosztuje :P bym był bardzo wdzięczny :P

 

Zestaw wąskich kół - przód 11.2, tył 12.4 ale do NH TM155 kosztował 20000 zł netto. Do Twojego niewiele mniej będą kosztować, koła drogie są. Może w 15 000 się zmieścisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

mam pytanie do posiadaczy new hollanda td-otóż mam td5050 i dzis zauwazyłem luz na tylnim prawym kole czy komuś tez sie takie coś przydazyło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

no ja jeszcze nic nie malem takiego u siebie (td5050). ale luz jest na dokreceniu felgi czy to cos grubszego? ja kola ostatnio próbowalem dokrecic za porada forumowiczow, bo podobna sruby lekko puszczaja... u mnie sruby trzymaly jak glupie nawet ich sie przekrecic nie dalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Mi kolega mowil ze w jego NH TD 95 tez nie byly podokrecane kola,


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witajcie koleżanki i koledzy, od zeszłego roku jestem szczesliwym(?) użytkownikiem TD95D. W sumie kupiłem to czego się spodziewałem, za tą kasę więc pretensji jako takich do wyposażenia, jego masy własnej itd. nie mam. Kłopot jest tylko jeden - mianowicie spalanie. Ten mały smerf poprostu żre jak smok. Zeby była pełna jasność NIE UŻywam go do cięzkich prac!!! tylko tur i to w dodatku mało i lekko oraz ostatnio napędzał cyklopa. I własnie przy tym cyklopie to zmierzyłem że na WOM 1000 przy 1500 obr/min opierniczył 13 litrów ropy ( tak ropy z orlenu , nie oranżady bioestru ani żadnego innego szajsu). Ma on teraz ok 200mth. Jak tak dalej podzie to mnie on z torbami puści bo np. mój ferguson 3080 6 cylindrów pali w pługach 5x40 max 10 litrów na godzinę!!!! serwis zabardzo nie chce sie tego chwytac i co ja mam robić? Ile Wam pali taki sprzęt? Aha i rzecz kolejna zbiornik paliwa - w instrukcji napisali 92 litry a ja jeszcze nigdy nie wlałem wiecej niż 65-66 litrów. I też mi mówią ze to nie możliwe... No k.... coś tu jest nie halo....;/

yyy kolego ja tam nie wiem jaki ty masz ten bak ale ja jak bralem swojego nh TD95D od dilera to odrazu zajechalem na stacje benzynowo i na dystrybutorze pokazalo 90l. wiec ty moze tankujesz nie NH a zetora np 7211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54
Viper-masz na myśli najstarsze Zetory ;) ?-bo ja myślę ,że taki TDD to od Zetora z lat osiemdziesiątych komfortem zbytnio nie odstaje -no może ma biegi po prawej stronie :P-ale kabinę z pewnością bardziej tandetną !-jej co to zaraz będzie :)

 

mam zetora 7341 z 2003 r i td80d więc mam porównanie tych 2 niby jednakowej mocy. td ma przewagę w mocy dopasowaniu przełożeń,w spalaniu. komfort jednakowy,hałas ten sam. ale td w tej samej maszynie ciut zaoszczędzi i czasu na papierosa styknie.aha szybszy podnośnik i wyżej podnosi niewiele,ale zawsze to coś gdy długi sprzęt. silniki mają inną charakterystykę i moment,więc inaczej się nimi jezdzi.gabaryty te same,masa ta sama,dziury w asfalcie te same,nos bardziej ścięty i do przodu lepiej widać w td.macie pytania,pytajcie. a byłbym zapomniał ceny filtrów i olejów te same,chyba że o 2,50 ktoś się bedzie wykłócał.pozdrawiam wszystkich.

 

1. Posta piszesz tylko w oknie "białym"

2. Błędy

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

luz na kole jest najprawdopodobnie na zwolnicy-trzeba ja lekko dokręcic tak mi powiedzial serwis-nie martwie sie tym za bardzo bo jest gwarancia a taka usterka to wada wieku dziecięcego i w kazdym sie moze zdazyc a tak poza tym to chodzi jak przecinak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

najwazniejsze jest aby szybko takie luzy wykrywac i je likwidowac aby nie rozwinal sie z tago jakis wiekszy problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

koledzy koła sprawdza sie w ramach obslugi codziennej,co nie dali wam klucza?dowalcie moment i ciut od siebie.co do kół międzyrzędowych to poszukać po składnicach felg i opon,złożyć i do gwiazdy,tak robiłem i jest taniej.firmy od kół nietypowych wyceniły mi za 2 małe koła 6000 a wyszło mi nowe opony 1400+800 felgi,ale popracować trza,kombinacje kół podane w instrukcji,lub policzyć ś rednicę koła i felgi.0leje zmieniać jak w instrukcji lub conajmniej raz w roku jeśli nie ma przebiegu,według specyfikacji lub lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kon23    0

Wiecie może ile kosztują nowe drzwi do TD80D bo mi się dzisiaj zbiły <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

hm więc jednak odpadając koła w nh 95 lub td 5050 to nie tylko mój problem. Znam juź conajmnije paru użytkowników którym to się przytrafiło <_<


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kon23    0

Dla zainteresowanych to drzwi czyli szyba i uszczelka z założeniem do TD80D kosztuje 2100 brutto :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

mam takie pytanie:

 

dzis podczas pracy zauwazyle ze na II stopniu na 3 biegu przy okolo 2100 obr słyszalne jest jakies takie dziwne dzwonienie ktore nasila sie nieco przy wyzszych obrotach. sytyacja nie ma raczej miejsca na innych biegach bo ile moglem to sprawdzilem. co moze byc grane? to jest taki dzwiek jakby 2 blaszki dzwonily... po otwarciu drzwi zeby zlokalizowac halas nic nie slychac, kieds to byly pokretła od wajch hydrauliki ale nie tym razem.

 

dodam ze mowa o TD5050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

W co warto dodatkowo doposażyć ten ciągnik poza tym, co w standardzie?Jakie są warianty skrzyń biegów, dostępne rozmiary kól, rodzaje skrzyń biegów, podnośników i moc hydrauliki?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piterr    0

Witam

Mam pytanie jak zmienić działanie rozdzielaczy hydrauliki z dwustronnego w jednostronne? Pytam ponieważ w książce obsługi pisze iż najleży poluzować takie dwie śruby pod rozdzielaczem na zewnątrz ciągnika ale u mnie ich niema lub nie mogę znaleźć.Chodzi mi omodel TD5020.Za odp z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uiop86    0

Co sądzicie o TD5030 z turem jako główny ciągnik do gospodarstwa 26ha hodowla krów, mam jeszcze mf255 i c-330 czy to dobry wybór, może polecicie mi coś innego w tej cenie tj. 120 tys za ciągnik bez tura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1989    6

mam TD80 od 2 lat. Zrobiłem nim narazie 500mtg, chodzi z opryskiwaczem, siewnikiem do buraków i przyczepą w żniwa. Ostatnio założyłem go do agregatu uprawowego 5,2m waga 1200kg. Gdyby nie to że pracownicy chyba przypalili sprzęgło w żniwa to jeździłbym nim 8-9km/h, a tak nie chciał ciągnąć i jeździłem około 6. I tak byłem w szoku że sobie radzi. Miałem Zetora 12145 i radził sobie tylko troszeczke lepiej. Kupując ciągnik wybierałem między zetorem i NH. Zetor był droższy i odrazu mi się nie spodobał. Oczywiście komfort w TD nie jest zbyt wysoki ale jeżeli był tańszy od JD 30 tyś zł to go zwieliśmy i chodzi :) Jeśli chodzi o odkręcanie się kół itd to dzieje się tak w ciągnikach składanych w turcji, ja mam z włoch i nic się nie odkręciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

potrzebuje korka od zbiorniczka wspomagania, czy ktoś już szukał jakieś alternatywy, oryginalny troszkę kosztuje, ten korek już mi trzeci raz wysadziło,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Snajper    0

Witam

 

Jak jest w waszych NH ja mam TD80D i ciekawi mnie czy tylko u mnie silnik kopci jak jest zimny? jak chwile pochodzi to przestaje kopcić ale jak zimny to strasznie kopci na niebiesko. Jak jest u was ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    30

Wszystkie nowe ciągniki serii td 5000 mają w standardzie elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu i blokady mechanizmów różnicowych :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj