młody17

New Holland TDD

Polecane posty

ja tego nie rozumiem niektorzy kolesie pisza glupoty o new hollandzie ze zabawka ze elektroniki nie ma ze lekki itd. no i do zeczy jak chlopie nie masz new hollanda to sie nie udzielaj i nie pisz glupot bo malo wiesz a udajesz wielkiego cwaniaka bo uzytkownicy new hollanda na te ciagniki nie nazekaja i kto czytal poradnik rolniczy to tam pisalo ze firma NEH HOLLAND sprzedala najwiecej ciagnikow w 2007 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

jak wszystko dobrze pójdzie to 22 maja bede miał okazje pracować NH t5050 tj ten nowy tdd ale to jak wszystk odobrze pójdzie. Bo jak popatrzyłme w kalendarz to jest wtedy długi weekend więc coś czuje że to bedzie raczej 27 28 maj ale zobaczymy czy nie 1 czerwca


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotkorol    0

Witam panów . Ja mam TD80D i dzisiaj jechałem sobie drogą swiatła włączone , zjeżdżam na polną drogę wyłączam potem znowu wjeżdżam na drogę a światła krótkie się nie świecą. wszystko inne jest a tych nie ma . bezpieczniki te pod maską wymieniałem ale to samo, jak myślicie co to może być ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

sprawdz przełącznik swiatel moze jakis przewod sie odłączył


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotkorol    0

Sprawdzałem ale nic podejrzanego nie widać. Wygląda na to że wogóle na ten bezpiecznik od świateł mijania nie dochodzi prąd. Nie sprawdzałem jeszcze tych bezpieczników, które są pod włącznikiem koguta i przednich/górnych świateł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Jeśli to nie bezpiecznik to pewnie jakiś kabel się rozłączył. Ale ogólnie to bez świateł "da" się jeździć, ja miałem trochę gorszy przypadek, poprostu obroty mi spadły, pedał gazu spadł na ziemię i STOP. No ale to tylko linka gazu sie jakimś cudem poluzowała na takim bolcu przy pompie paliwowej. Więc 2 min. strachu i jazda dalej. Ogólnie z TD jestem bardzo zadowolony.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotkorol    0

Światła już sa i to był bezpiecznik 20 ale nie od świateł tylko od kierunkowskazów ten w prawym dolnym rogu . Albo im się kable pomyliły albo naklejki są źle. U sąsiada sprawdzałem to też ma światła w kierunkach. A wy jak macie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekQ    9

wiesz co moj wojek mial podobny problem tylko ze w tl postaram sie dowiedziec co bbylo ale z tego co wiem to do naj lepszego elektryka zaprowadzil i mu to zrobil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tutenhamon    0

Witam,

Posiadam NH TD95D poszukuję instrukcji napraw do tego ciagnika a dokładnie chodzi mi o luz na zaworach

Posiada moze ktoś z was informacje na ten temat???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1
Witam,

Posiadam NH TD95D poszukuję instrukcji napraw do tego ciagnika a dokładnie chodzi mi o luz na zaworach

Posiada moze ktoś z was informacje na ten temat???

Instrukcja obsługi ( strona 4-23) podaje 0.35mm dla ssącego i wydechowego oraz to ze kontrole przeprowadzac na zimnym silniku i sprawdzać luzy co 900mtch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no i co sprawdzacie te zawory tak jak zaleca instrukcja? i jak wymagają regulacji czy na ogól jest ok? sami sutawiacie czy dzwonicie po serwis>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tutenhamon    0

Dzięki, to no mój będzie miał teraz po sezonie jakieś 600 mtg dopiero, ale sprawdze dla pewności zobaczymy czy jest prawidłowy. a gdzie znalazłeś instrukcję napraw do tdd95??? ja szukam i nie mogę trafić.

Pozdrooofka

 

ferdek jeszcze nie sprawdzałem ale nie będę dzwonił po serwis sam będę ustawiał

 

Nie piszemy posta pod potem, używaj opcji EDIT

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1

Ja mam instrukcję obsługi, która była wraz z ciągnikiem

Edytowano przez krolikNH
Pisanie posta Caps-Lockiem & błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

dzis znajomy ktory ma sie za znawce ciagnikow powiedzial mi ze w TD siadaja skrzynie biegów-wiecie moze ile jest w tym prawdy ? PYTAM BO ZAMOWIŁEM TAKIEGO I TROSZKE MNIE TO ZMARTWIŁO>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

taa znawcy ciągników ich mać, nie wierz ani w jedno słowo, jakbyś powiedział ze zamówileś fendta też by znalazł kilka wad ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

widziałem w gazecie współczesnej ogłoszenie td 80 niecałe 90 tys brutto. oczywiście sprzęt nowy i wystawia firma do wyczerpania zapasów sam się zdziwiłem że tak tanio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

he he no widzisz sprzedaj zetora i kup new hollanda ;)

a tak poważnei to był td80d tak, a nie z tych nowszych modeli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1
dzis znajomy ktory ma sie za znawce ciagnikow powiedzial mi ze w TD siadaja skrzynie biegów-wiecie moze ile jest w tym prawdy ? PYTAM BO ZAMOWIŁEM TAKIEGO I TROSZKE MNIE TO ZMARTWIŁO>

Wiesz kazdy traktor może sie zepsuc tylko są awarie z winy ciągnika i awarie z winy użytkownika i trzeba to rozróżniać. A co do skrzyni to takiemu gościowi padła bo jego dzieciaki jeździli na zwirówce z max predkoscią i rewers i max do tyłu no i sie posypała. fajnie to wyglądało ciągnik leci do przodu a kołami miele do tyłu hehe I słyszałem o jeszcze paru awariach ale to tok było ze jak ją później robił i to z tej skrzyni ledwo 10 litry oleju spuszczali to co tu sie dziwic że sie rozwaliła

 

Straszne błędy ortograficzne!

Edytowano przez krolikNH
Ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekpls    0

Witam chciałbym poprosić o porade co moze sie dziać !

Mam ciągnik new holland td80d jest on z roku 2004 a w użytku jest dopiero od 2005 od marca w w 2007 zalożyliśmy do niego tura nr 6 jest on używany w gospodarstwie o powierzchni 17hektarów i pomaga mu w tym poczciwy ursus c360-3p

w wrzesniu przy zborze kukurydzy zaczeły sie dziwne odgłosy dobiegajace z przedniego napędu jak jest on łączony to jakby coś skrzypiało napend jest tylko włanczany tyko w razie potrzeby jesli tylne koła mają poślizg i sie kopią! używam takze przedniego napędu przy turze ale tura używam przy podwalaniu pryzmy buraków ładowania obornika turem nie wiem co sie dzieje ze tak skrzypi jak sie jedzie na przednim napędzie prosto to prawie nie skrzypi ale jak sie skręca to już bardzo skrzypi dodam ze nie zakładam obciążnika z tyłu jak zakładam tura!

tura zakładam tylko wtedy gdy jest mi potrzebny i jest to bardzo rzadko! prosze o porade co sie może dziać ze tak skrzypi jak jest włączony przedni napęd!

 

Podobnie jak kolega wyżej błędy ortograficzne oraz dodatkowo literówki

Edytowano przez mirasek
Ortografia i literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
jak sie jedzie na przednim napędzie prosto to prawie nie skrzypi ale jak sie skręca to już bardzo skrzypi

Krzyżaki były smarowane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uzyszkodnik    0

Mam pytanie do użytkowników td80d, gdyż nie przyszła do mnie jeszcze instrukcja obsługi, którą diler miał mi wysłać pocztą. Tak więc, jaki płyn hamulcowy jest zalany do tego ciągnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

musisz zmienić lub dolać płyn że potrzebujesz takich informacji? Prawdopobnie będzie to co ś z ambry lub akrol ale chyba i tak kupisz jakis polski odpowiednik :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj