Polecane posty

michal96    0

No to panowie , zdałem za pierwszym razem ! :>


Sprzedam części do sieczkarni New Holland !

Kontakt na PW lub GG 364354

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

prawko nie jest tak wcale trudno zdac jak sie mowi ;p

na T za 1 razem

na A1 (po weselu o 4:00 w domu) o 6:00 wstawac i na egzamin i tez za 1 razem ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

hehe

najgorzej ze na weselu nie moglem bo bym nie wstal rano ;/ i na egzamin nie pojde z 2 promilami ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

uuu...to musial byc ból :P wspołczuje :D no jakbys poszedl pod wplywem toegzaminator moglby byc troche zaskoczony :D


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocecek087    14

wesele jest w sobotę wiec jak bawiłeś się do 4 rano to była niedziela a w niedziele nie ma egzaminów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    89

Mam 2 pytania dotyczące egzaminu:

1.Na łuku jak cofał to przyczepa nie może mi najechać kołem na linię czy obrysem przyczepy?

2.Jak skończę łuk to przyczepa musi stać prosto że tak powiem czy może być trochę skręcona?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Mam 2 pytania dotyczące egzaminu:

1.Na łuku jak cofał to przyczepa nie może mi najechać kołem na linię czy obrysem przyczepy?

2.Jak skończę łuk to przyczepa musi stać prosto że tak powiem czy może być trochę skręcona?

 

1. Nie możesz na pewno najechać kołem na linię a obrysem przyczepy to w sumie nie wiem do końca jak to jest w kopercie ma się zmieścić obrysem a i pewnie w trakcie łuku też.

 

2. Może być skręcona nawet złamana abyś obrysem się zmieścił przyczepę z ciągnikiem tak jakby w garażu. Kiedyś było chyba tak, że musiała być idealnie na środku koperty.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Następny temat w którym nie którzy robią śmietnik - autorzy usuniętych postów dostają %%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Zetro 7211.

Sprawdzamy poziom oleju hydraulicznego (wspomaganie układu kierowniczego) wykrecamy wskaźnik poziomu oleju ze zbiornika. I tu moje pytanie skąd to wykręcić? Gdzie się znajduje ten zbiornik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas2909    4

Mam pytanie do osób zamieszkałych w okolicach Tomaszowa Mazowieckiego, a mianowicie chciałem znaleźć szkołę jazdy kategorii T. Niestety nic nie znalazłem i tu moja prośba, może ktoś mi podpowie, da jakiś adres, numer. Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Zetor 7211.

Sprawdzamy poziom oleju hydraulicznego (wspomaganie układu kierowniczego) wykrecamy wskaźnik poziomu oleju ze zbiornika. I tu moje pytanie skąd to wykręcić? Gdzie się znajduje ten zbiornik?

Odświeżam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t7060michal    0

Wiadomość do wszystkich, którzy twierdzą, że kat. B+E pozwala jeździć ciągnikiem tylko z jedną przyczepą. Poniższy tekst (fragment kodeksu drogowego) mówi jasno i wyraźnie, że można ciągnąć dwie przyczepy.

 

Jedynym ograniczeniem jest DMC pojazdu/zespołu pojazdu zapisana w dowodzie ciągnika. Ja jeżdżę nh t7060, którego DMC wynosi 40000 kg. i nigdy nie miałem problemów, mam kat. B+E.

 

Ktoś wcześniej napisał, że instruktor mu powiedział, że może jeździć na B ciągnikiem którego masa nie przekracza 3,5 tony, a na większy trzeba mieć już T. Może instruktor chce kolegę naciągnąć na dwa kursy.

 

Prośba do wszystkich, najpierw poczytajcie i dopiero piszcie. Czytanie niektórych wypowiedzi zwala z nóg i niepotrzebnie wprowadza w błąd innych użytkowników forum.

 

Art. 88. 1. Dokumentem stwierdzającym uprawnienie do kierowania pojazdem silnikowym jest prawo jazdy określonej kategorii.

2. Prawo jazdy uprawnia do kierowania:

  1. kategorii A - motocyklem;
  2. kategorii A1 - motocyklem o pojemności skokowej silnika nieprzekraczającej 125 cm3 i mocy nieprzekraczającej 11 kW;
  3. kategorii B:

    1. pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu lub motocykla,
    2. pojazdem, o którym mowa w lit. a, z przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego, o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie przekracza 3,5 t,
    3. ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym;

[*]kategorii B1 - trójkołowym lub czterokołowym pojazdem samochodowym o masie własnej nieprzekraczającej 550 kg, z wyjątkiem motocykla;

[*]kategorii C - pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym;

[*]kategorii C1 - pojazdem samochodowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t i nieprzekraczającej 7,5 t, z wyjątkiem autobusu, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym;

[*]kategorii D - autobusem, ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym;

[*]kategorii D1 - autobusem przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu nie więcej niż 17 osób łącznie z kierowcą, a także ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym;

[*]kategorii T - ciągnikiem rolniczym z przyczepą (przyczepami) lub pojazdem wolnobieżnym z przyczepą (przyczepami);

[*]kategorii B+E, C+E, C1+E, D+E lub D1+E - uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą (przyczepami) lub pojazdem wolnobieżnym z przyczepą (przyczepami).

[*]kategorii C1+E - zespołem pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 12 t, składającym się z pojazdu ciągnącego określonego w kategorii C1 i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego;

[*]kategorii D1+E - zespołem pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 12 t, składającym się z pojazdu ciągnącego określonego w kategorii D1 i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej masy własnej pojazdu ciągnącego.

3. Prawo jazdy:

  1. kategorii B i C+E lub B i D+E - uprawnia do kierowania zespołem pojazdów określonych w kategorii B+E;
  2. kategorii C+E i D - uprawnia do kierowania zespołem pojazdów określonych w kategorii D+E;
  3. kategorii A, B, B1, C, C1, D lub D1 - uprawnia do kierowania pojazdem w nich wymienionym z przyczepą lekką;
  4. kategorii B+E, C+E, C1+E, D+E lub D1+E - uprawnia do kierowania ciągnikiem rolniczym z przyczepą (przyczepami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

Mam 2 pytania dotyczące egzaminu:

1.Na łuku jak cofał to przyczepa nie może mi najechać kołem na linię czy obrysem przyczepy?

2.Jak skończę łuk to przyczepa musi stać prosto że tak powiem czy może być trochę skręcona?

 

 

Zaczynasz łuk jedziesz do przodu zatrzymujesz się na końcu i zaczynasz cofanie.Masz na to 5 minut rób co chcesz byle byś się wyrobił.Przy cofaniu na łuku obrys może wyjść poza byle byś nie najechał kołem przyczepy lub traktora.Ale jeżeli robisz garaż (parkowania wjazd przodem wyjazd tyłem i tak dalej) nie może wyjść poza linie obrys przyczepy i ciągnika.Wyjście poza obrys oznaczałoby że uderzyłeś w ścianę.Przy cofaniu ,,do garażu" pamiętaj o kierunkowskazach.Gdy już wjedziesz wyłączasz i znowu włączasz i dopiero w tedy wyjeżdżasz.A gdy kończysz łuk przyczepa może stać jak chcesz byle nie za daleko od końca.Gdy kończysz garaż przyczepa może stać i w poprzek placu abyś wyjechał za linię końca zadania (czy jakoś tak to się nazywa,ta żółta :D ) Instruktor nic Ci nie mówił ??

Życzcie mi szczęścia,egzamin mam niedługo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zico99    4

Na łuku koledzy zawsze trzymajcie przyczepe przy wewnętrznej lini zeby nie uciekła poza linie zewnęrzna.Jakim ciągnikiem zdajecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    89

Mi kurcze na łuku cofanie do tyłu nie wychodzi nie wiem może temu że nie równo troche jest są takie dołki i moze temu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
futrzak2012    0

Witam. Orientuje się może ktoś z was, gdzie w malopolskim (najlepiej Kraków i okolice) można zapisać się na kurs na kategorie T ? Przepatrzyłem wiele stron z ośrodami ale w żadnym nie pisało o nauce na T..

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grandzik    89

Nie wychodzi mi cofanie na łuku nie wiem czy to może od tego że troche tam nie równo jest na placu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    86

jak na nierównościach się nauczysz to potem na egzaminie bez problemu cofniesz. Ja tak miałem na c+e myślałem że nie zdam bo słabo mi szło (płac bardzo nierówny) a zdałem bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to czy jest jakiś ośrodek w małopolsce , który prowadzi szkolenia na kategorie T

Z jakich okolic dokładnie ja w nowym sączu robiłem w styczniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

podpinam się pod temat. Moje pytanie jest takie. Gdzie w Dąbrowie Górniczej bądź też okolicy moge zrobić kurs na kat.T?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Szukam w okolicy Warszawy szkoły jazdy, która szkoli na kategorię T.

W samym mieście, nie ma żadnej, kiedyś szkolili w Piasecznie, ale już nie szkolą na T.

Czy ktoś wie gdzie można zrobić kurs na kategorię T w okolicy stolicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie otóż jak najlepiej usunąć ten luz prawo lewo. Myślałem, żeby dać grubsza rurę tam od dołu, ale dalej ten luz zostanie. Co myślicie, żeby tam zrobić, coś wspawac, czy jak. Z góry dziękuję za odpowiedź.
      20180329_171256.mp4
    • Przez RedPower
      Witam,
      Od  jakiegoś czasu wydaje mi się że spod kabiny słychać stuki podczas jazdy. Słychać je jedynie gdy jadę po nierównościach ... (dołkach lub gdy mocno skręcę) Na równej drodze jest dobrze.
      Dodatkowo gdy wcisnę ostro pedał hamulca to słychać właśnie takie stuki.
      Załączam nagranie: W 19-20 sekundzie słychać dwa charakterystyczne stuknięcia.
      Co może być nie tak... wyjąłem wałek od przedniego napędu bo myślałem że to on ma luzy jednak stukanie nie ustało.
      Z góry dziękuje za pomoc
       
      20180426_002.m4a
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Mam takie pytanie, czy sąsiad może postawić plot betonowy w granicy jezeli przy granicy (10cm od) jest mój budynek w którym jest duzo okien. Czy ma takie prawo zasłonić mi okna?
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez Blusik
      Witam
      Mam pytanie jakie wymagania muszą spełnić np pług, siewnik,kosa konna aby poruszać się po drodze rejestrowac nie musze ale czy wystarczy że mają odblask czy nie? 
      Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj