Polecane posty

kowal995    13

na śliskiej nawierzchni ruszamy z możliwe najwyższego biegu, droga hamowania zależy od stanu opon lub rodzaju nawierzchni (zależy jakie są odpowiedzi) maks wysokość przyczepy z ładunkiem to 4 metry i też maks. wys. ciągnika to 4 metry, maks. dł. zestawu złożonego z ciągnika i 2 przyczep to 22 metry, ładunkiem może wystawać od obrysu tylnej burty na maks. odległość 2 metrów, mechanizmu różnicowego używamy gdy jedno z kół napędowych jest w poślizgu, przedniego napędu używamy podczas prac polowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal995    13

czerwony i żółty są to kolory przewodu układy hamulcowego w przyczepie z układem dwuobwodowym

Edytowano przez kowal995

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu9708    38

Ja kurs na prawo jazdy kat.T zaczołem 2 miesiące przed 16 urodzinami i zdawać teraz można nawet miesiąc przed ukończeniem minimalnego wieku . Egzamin teoretyczny mam we wtorek :) 3 tygodnie przed urodzinami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

Przeciwmgłowych nie trzeba ;) Zależy też czy nowy, czy atary typ. Jeśli stary (kwadratowa maska) to włączasz na stacyjce jak np w c330, c360 itd, jeśli nowy (zaokrąglona maska) to masz przełącznik oznaczony żaróweczką, raz przekręcisz to masz pozycyjne, drugi raz mijania. Drogowe w obu typach włączasz wajchą od kierunkowskazów (kierunki góra-dół, drogowe w lewo , pośrodku mijania, w prawo odbija z powrotem, tam "mruga" się długimi). W nowym typie stacyjkę masz z prawej strony, z boku kokpitu, blisko przedniej szyby. Pali się go z kluczyka, kręcąc do oporu, jak w samochodzie. W starym typie masz przycisk obok kolumny kierowniczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9889

Zdałem dziś praktyczny WORD PIŁA za 4 razem ale zdałem dodam że szliśmy w 5 i każdy z nas za 4 razem dopiero :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

O lol jakim cudem ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9889

Tacy egzaminatorzy np kumpla oblał bo wjechał tylnym kołem na skrzyżowaniu na linie itp a mnie za 3 razem oblała mnie bo miałem włączone światła pozycyjne i jak właczyłem bieg to przełączyłem na mijania i powiedziala że za późno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

najtrudniejszy wydaje mi sie cofanie po łuku, byłem juz na nauce jazdy i jakos na początek nie za bardzo mi to wychodzi ;p musze jeszcze troche potrenowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

na śliskiej nawierzchni ruszamy z możliwe najwyższego biegu, droga hamowania zależy od stanu opon lub rodzaju nawierzchni (zależy jakie są odpowiedzi) maks wysokość przyczepy z ładunkiem to 4 metry i też maks. wys. ciągnika to 4 metry, maks. dł. zestawu złożonego z ciągnika i 2 przyczep to 22 metry, ładunkiem może wystawać od obrysu tylnej burty na maks. odległość 2 metrów, mechanizmu różnicowego używamy gdy jedno z kół napędowych jest w poślizgu, przedniego napędu używamy podczas prac polowych.

Gdzie znalazłes to w kodeksie, bo ja cały czytałem i nic o tym nie znalazłem. Przedniego napędu używamy gdy nastąpi poślizg kół. Z twojej odpowiedzi wynika, że musisz mieć cały czas włączony napęd...


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

najtrudniejszy wydaje mi sie cofanie po łuku, byłem juz na nauce jazdy i jakos na początek nie za bardzo mi to wychodzi ;p musze jeszcze troche potrenowac

 

Jeśli delikatnie wprowadzisz ją w łuk i będziesz kontrolować odpowiednio by trzymała się w odpowiednim kącie to wyjdzie :) Wg. mnie parkowanie prostopadłe tyłem jest gorsze, bo nie masz linii. które naprowadzą Cię gdzie masz zacząć łamać przyczepę, tylko musisz sam wyczuć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9889

rzezuch zgadzam się z Tobą w 100 % łuk na 3 i 4 godzinie wychodził mi bez problemu na 10 godzinie mf 255 na wstecznym szosowym dałem rade także to idzie sie wyuczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

NIedługo mam egzamin, więc mam kilka pytań.

1/ Czy zawsze trzeba sprawdzać przed egzaminatorem stan oleju i płynu chłodniczego czy jak dopiero będzie kazał, coś jeszcze trzeba sprawdzić. ?

2. Kiedy zapalamy światła przed odpaleniem czy po, czy dopiero wtedy gdy podepniemy do niego przyczepe

3. Ciągnik przy podpinaniu jak i sprawdzaniu świateł w przyczepie musi być zgaszony?

4. Tylko na łuku nie używamy kierunkowskażu czy przy parkowaniu skośnym też ?

5. Na placu muszą być zapalone światła ?


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Stan techniczny sprawdza się w obecności egzaminatora

Światła zapalasz po odpaleniu ciągnika

Jak zaczepisz przyczepę to zgaszasz ciągnik i dopiero sprawdzasz

Na łuku nie używasz kierunku na parkowaniu skośnym tak

Raczej tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mi gościu mówił że można wychodzic z ciągnika (gdy jest zapalony) ale trzeba zaciągnąc hamulec ręczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

Raczej nie, bo nie wolno Ci wysiąść z pracującego ciągnika, bo nie wolno zostawiać i wysiadać z pracującego ciągnika, także lepiej jest zaciągnąć ręczny i zgasić, nic złego wtedy nie bedzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz9645    2

U mnie gdy zgasiłem ciągnik bo chciałem wysiąść to egzaminator zapytał mnie czego zgasiłem, a ja mu mówię że nie wolno wysiadać gdy ciągnik jest odpalony ( tak mi mówił instruktor), a on mi na to "proszę wsiąść odpalić ciągnik i wysiąść" .Zrobiłem tak i zdałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

załóżmy że mam 16lat, zdałem prawko na kat T, co by sie stalo gdybym jechał nomralnym samochodem i złapała by mnie policja ?

słyszałem że 300/500zł mandatu i pkt karne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość STIG0013   
Gość STIG0013

500 a w najgorszym wypadku mogą ci dać zakaz robienia prawa jazdy przez jakiś czas. CHYBA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no właśnie ciekawe jak to dokładnie jest,

słyszałem ze jak ma sie B1 to własnie dostaje sie ten mandat 300 lub 500 juz nie pamietam, no i jakies pkt karne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

jak mozna miec punkty karne jak nie ma się prawka ? :D


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RometOgar200
      Witam, mam pytanie otóż jak najlepiej usunąć ten luz prawo lewo. Myślałem, żeby dać grubsza rurę tam od dołu, ale dalej ten luz zostanie. Co myślicie, żeby tam zrobić, coś wspawac, czy jak. Z góry dziękuję za odpowiedź.
      20180329_171256.mp4
    • Przez RedPower
      Witam,
      Od  jakiegoś czasu wydaje mi się że spod kabiny słychać stuki podczas jazdy. Słychać je jedynie gdy jadę po nierównościach ... (dołkach lub gdy mocno skręcę) Na równej drodze jest dobrze.
      Dodatkowo gdy wcisnę ostro pedał hamulca to słychać właśnie takie stuki.
      Załączam nagranie: W 19-20 sekundzie słychać dwa charakterystyczne stuknięcia.
      Co może być nie tak... wyjąłem wałek od przedniego napędu bo myślałem że to on ma luzy jednak stukanie nie ustało.
      Z góry dziękuje za pomoc
       
      20180426_002.m4a
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Mam takie pytanie, czy sąsiad może postawić plot betonowy w granicy jezeli przy granicy (10cm od) jest mój budynek w którym jest duzo okien. Czy ma takie prawo zasłonić mi okna?
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
    • Przez Blusik
      Witam
      Mam pytanie jakie wymagania muszą spełnić np pług, siewnik,kosa konna aby poruszać się po drodze rejestrowac nie musze ale czy wystarczy że mają odblask czy nie? 
      Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj