luk2782

Regeneracja elementów układu hydrauliki kombajnu Bizon Rekord

Polecane posty

luk2782    19

Witam! mam ogromną prosbe do uzytkowników forum. czy wie ktos gdzie mozna naprawic, zregenerowac rozdzielacze hydrauliki 2 i 4 sekcyjny juz z nich tak cieknie ze wymiana oringów na główkach nie pomoze. zastanawiam sie ile mnie to bedzie kosztowac jak narazie poszukuje ewentualnego warsztatu naprawczego najlepiej w woj dolnośląskim, wielkopolskim, lubuskim.


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cree    0
Witam! mam ogromną prosbe do uzytkowników forum. czy wie ktos gdzie mozna naprawic, zregenerowac rozdzielacze hydrauliki 2 i 4 sekcyjny juz z nich tak cieknie ze wymiana oringów na główkach nie pomoze. zastanawiam sie ile mnie to bedzie kosztowac jak narazie poszukuje ewentualnego warsztatu naprawczego najlepiej w woj dolnośląskim, wielkopolskim, lubuskim.

Kolego nie rób tego!!! chyba, że na własną odpowiedzialność. U mnie tez trzeba było je robić bo ciekły jak h...j no i kupiliśmy nowe (to niemały wydatek). Wujaszek mówił mi że to tak precyzyjnie zrobione elementy, taka historie mi przytoczyl jak pracowal w dziale hydrauliki w General Morors Comapny, (przyjechał do mnie na wakacje z rodziką) to mieli praktykanta no i jego nauczyciel wyciągnął rdzeń z rozdzielacza w dłoni potrzymał go paręnaście sekund dał mu i kazał włożyć z powrotem do obudowy, a tu zonk nie wchodzi-powód skok temperatury o kilka stopni i już go nie włożył). Regenercja jest nieopłacalna- a kosztuje dużo, regenerują w Tucholi tam też je robią. Lepiej kup nowe to będziesz wiedział, że pochodzą, a takie po regeneracji to może sezon, dwa....nikt nie da ci gwarancji na te rozdzielacze po regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32

Z uwagi na to iż nie znalazłem zdjęć schematów pompy wspomagania kierowania do rekorda wstawiam zdjęcia już po rozebraniu u mnie. Dlaczego rozbierałem swoją- ciekła olejem z obudowy- mam nadzieję że uda się znaleźć odpowiednie oringi i że wymiana pomoże. Oznaczenie pompy to wg różnych źródeł PZK2-12BK oznaczenie w hydrotor PZT-K2-12 B lub PZT-K2-12 BK oznaczenia na mojej pompie PZK1-12-101-2 AK52. Pompa zintegrowana z silnikiem w autobusach autosana była taka sama.

post-22802-0-03244100-1497892251_thumb.jpg

post-22802-0-99587600-1497892288_thumb.jpg

post-22802-0-95583700-1497892336_thumb.jpg

post-22802-0-86196000-1497892380_thumb.jpg

post-22802-0-81847500-1497892442_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piozz    65

Kolego a u mnie z tej pompy też cieknie olej z obudowy u góry tam gdzie widać taki jak by otworek co z tym robić ktoś doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekZ058    135

panowie kupiłem taką nową i chcę zakręcić ale czy tam czasem nie przychodzi jeszcze jakaś uszczelka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

    • Przez Iwnkr
      Witam, mam Bizona rekorda, wczoraj na polu zaczął się owy problem, mianowicie hydraulika zaczęła słabo działać i wspomaganie siadło. Dzisiaj hydraulika nie działa wcale. Heder sie nie podnosi ani opuszcza, tak samo grabie i kierownica nie ma wspomagania. Przy silniku od strony chłodnicy słychac syk, tak jakby powietrze ulatywalo. Prosze o szybką poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj