Skocz do zawartości
luk2782

Regeneracja elementów układu hydrauliki kombajnu Bizon Rekord

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon

luk2782    19

Witam! mam ogromną prosbe do uzytkowników forum. czy wie ktos gdzie mozna naprawic, zregenerowac rozdzielacze hydrauliki 2 i 4 sekcyjny juz z nich tak cieknie ze wymiana oringów na główkach nie pomoze. zastanawiam sie ile mnie to bedzie kosztowac jak narazie poszukuje ewentualnego warsztatu naprawczego najlepiej w woj dolnośląskim, wielkopolskim, lubuskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Cree    0
Witam! mam ogromną prosbe do uzytkowników forum. czy wie ktos gdzie mozna naprawic, zregenerowac rozdzielacze hydrauliki 2 i 4 sekcyjny juz z nich tak cieknie ze wymiana oringów na główkach nie pomoze. zastanawiam sie ile mnie to bedzie kosztowac jak narazie poszukuje ewentualnego warsztatu naprawczego najlepiej w woj dolnośląskim, wielkopolskim, lubuskim.

Kolego nie rób tego!!! chyba, że na własną odpowiedzialność. U mnie tez trzeba było je robić bo ciekły jak h...j no i kupiliśmy nowe (to niemały wydatek). Wujaszek mówił mi że to tak precyzyjnie zrobione elementy, taka historie mi przytoczyl jak pracowal w dziale hydrauliki w General Morors Comapny, (przyjechał do mnie na wakacje z rodziką) to mieli praktykanta no i jego nauczyciel wyciągnął rdzeń z rozdzielacza w dłoni potrzymał go paręnaście sekund dał mu i kazał włożyć z powrotem do obudowy, a tu zonk nie wchodzi-powód skok temperatury o kilka stopni i już go nie włożył). Regenercja jest nieopłacalna- a kosztuje dużo, regenerują w Tucholi tam też je robią. Lepiej kup nowe to będziesz wiedział, że pochodzą, a takie po regeneracji to może sezon, dwa....nikt nie da ci gwarancji na te rozdzielacze po regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


grzepo    30

Z uwagi na to iż nie znalazłem zdjęć schematów pompy wspomagania kierowania do rekorda wstawiam zdjęcia już po rozebraniu u mnie. Dlaczego rozbierałem swoją- ciekła olejem z obudowy- mam nadzieję że uda się znaleźć odpowiednie oringi i że wymiana pomoże. Oznaczenie pompy to wg różnych źródeł PZK2-12BK oznaczenie w hydrotor PZT-K2-12 B lub PZT-K2-12 BK oznaczenia na mojej pompie PZK1-12-101-2 AK52. Pompa zintegrowana z silnikiem w autobusach autosana była taka sama.

post-22802-0-03244100-1497892251_thumb.jpg

post-22802-0-99587600-1497892288_thumb.jpg

post-22802-0-95583700-1497892336_thumb.jpg

post-22802-0-86196000-1497892380_thumb.jpg

post-22802-0-81847500-1497892442_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×