diego

silnik perkinsa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
diego    0

witam czy ma ktoś do sprzedania silnik perkinsa do 60? pytam bo szykuje sie do kapitalki w ciągniku i stanawiam sie czy nie lepiej kupić 3p? pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diego    0

a bedzie pasował na śróby itd.??

w jakich pieniądzach by to wyglądało? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

w tym 4p jest tyle samo zabawy co przy tym 3 p

te same przejścia potrzebne i wałki w skrzyni

na allegro widziałem taki od kombajnu za ok 2500 3000 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

No tak ale czy skrzynia wytrzyma?

Bo był prototyp C-360 z silnikiem 4P... i dlaczego zamontowano 3P?

Bo układ napędowy nie wytrzymywał :)

 

To samo tyczy się C-330 która też miała dostać silnik 3P a pozostała ze swoim 2-cylidrowcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

skrzynia wytrzyma spokojnie pod warunkiem że jest w dobrym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Przeciez nie musisz ciągać 4 skibowych pługów ,albo nie wiem jakich ciężarów z tym silnikiem 4p bo wtedy mogą byc problemy,ale jak nie bedziesz go obciążał na FULL to skrzynia powinna wytrzymac -moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

nie kombinuj jak juz to zalóż 3p silnik

w fabryce wiedzieli co robia i nie montowali w c 360 perkinsa 4

przeciez perkins 3 nie jest taki slaby


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacu    4

Ja bym nie wstawiał 4P.Ja ma 3P i fabryczna skrzynia wytrzymała 9 lat a co dopiero w 4P.Według mnie 3p ci wystarczy.Po co wstawiać większy przecież i tak 5 pługa nie zapniesz a na 3P zrobisz to samo co zwykłą 60 tylko mniej spali.


Zapraszam do oglądania moich fotek.
Jesteś ze świętokrzyskiego??Napisz na PW!!
Sprzedam rozdzielacz do Ursusa C-330(ten na błotnik).
Info na gg o PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

jak znajdziesz 4P to wstawiaj ile on ma koni 60-66? Tylko że w kombajnach mogą być podkręcone nawet do 80 (w każdym razie nowszych) skrzynia powinna wytrzymać te 10 KM więcej ,najwyżej zrobisz remont ,w zetorze wytrzymuje 80 KM tylko może lepsze ,materiały ,najsłabszy może okazać się podnośnik ,

 

Ps W zdajsie Top agrar koleś wstawił silnik sw-coś tam 80 Km do 360 to napewno przecholował ponad 28 Km więcej czyli 1/3 mocy co ciekawe rozważa czy w przyszłości nie wstawić silnika od bizona sw-..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

360 jest za leeki do takiego silnika. Zrobisz tyle co 3p a spalisz wiecej.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

u mnie koleś ma w 60 silnik od zetora 7011 i jakoś skrzynia nie pada a koleś to normalny oszołom ,gaz do dechy i do przodu,a i ma założone z tyłu opony jakieś szersze,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu. Tak samo mogło być z ursusami. Ja posiadam c360 i wolałbym silnik 4P ponieważ 3 skiby pług mógłbym głębiej zapuścić, z przyczepą zboża mógłbym spokojnie jechać. Jak mi siadzie silnik to jadę na śląsk i kupie silnik od jakiegoś agregatu prądotwórczego perkinsa, spalanie porównywalne ze starym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wiecie dlaczego w bizonach jest silnik leyland? Miał być deutz-fahr ale ówczesne bały się zalewu produktów z zachodu.

Leyland jest jeszcze bardziej zachodni niż Deutz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

z silnikiem 3p patrzcie tu jest ciapek z silnikiem 3p

Nic nie widzę bo ten link nie działa. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ursus zaczynał kiedyś robić C-330-3p ale jakoś nic z tego nie wyszło a szkoda, 3 gary, tylko jak się przyzwyczaić do jego głosu, to zawsze ciapek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Te silniki co są orginalnie mątowane są najlepsze.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28746

ostatnio był poruszany temat i według mnie jak będziesz dbał o c-360-4p, tzn. nie zapinał do niej pługa 4 skiby, czy też 2 przyczep po 10ton, to będzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj