Ursusik

Regulacja hamulców

Polecane posty

Arkadius    0

Znaleść to będzie łatwo gorzej może być jak śruby będą zardzewiałe.Po obu stronach pod półosiami tam gdzie dochodzą cięgła hamulca są śruby i trzeba je podciągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusik    1

Sruby są nowe i nie zardzewiałe,czyli można je tak normalnie podkrecać na postoju bez zadnego rozłańczania hamulców,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

wez wrzuc do worda co piszesz bo oczy bolą jak się na to patrzy


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusik    1

Wow ale sie uczony zanalazł,jesli masz wchodzić na takie forum a by zwracać tylko uwage na błedy to lepiej nie wchodz ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

wiesz - mi to tak naprawdę wisi - trochę drazni ale wisi.

 

ale to swiadczy o Tobie ze walisz byki i przyznając się do blędów ani ich nie poprawiasz opcją "edycja" ani nie zachowujesz się jak powinien uzytkownik internetu tylko jak burak albo wiesniak oderwany od pluga ale coz - to Twoj wybor jak chcesz byc postrzegany.

 

pozniej się slyszy ze rolnicy to nieuki i tępaki i wogle oderwani od zycia spolecznego lub wogle asopleczne istoty.

 

a co do twego wątka - masz instrukcję napraw i remontow do tego modelu ciągnika???


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

witam

mam problem w swoim ursusie 4514. Miałem słabe hamulce wiec według książki podkręciłem regulacje która jest w tylnym moście. Hamulce znacznie sie poprawiły tyle że jedno koło po mocniejszym wciśnięciu pedału hamulca czy to nożnego się blokuje. I tak na betonie zdziera się bieżnik a na śniegu skuteczność hamowania spada. Co o tym sądzicie? Lekko popuściłem regulację ale i tak jak zahamuje mocniej to mam zablokowane koło. Proszę o pomoc i sugestie. Proszę moderatorów o nie przenoszenie tego tematu oraz o jego nie zamykanie


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

odświeżam pomoże ktos?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może skończyła Ci sie okładzina? Nie wiem jakie tam są hamulce. U mnie w 16245 pomogła wymiana sprężyn ściągających tarcze.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ale też Ci jedno koło hamowało mocno a drugie słabo?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedno hamowało normalnie a 2 sie blokowało.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcat    0

zmierz suwmiarką ile wystaje gwintu od przeciwnakretek przy dzwigniach po obu stronach tylnego mostu czy jest mniej wiecej podobna dlugosc

 

moze powinienes jeszcze zluzowac nakretki z tej strony gdzie blokuje

 

 

przy silnym hamowaniu moze tez nie powracac dzwignia hamulcowa, sprawdz sprężyny naciągowe przy tych dżwigniach (te co są koło mocowania cięgien dolnych)


live is too short......................drive URSUS more

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Taki pomiar raczej nie wiele da. Tu ruch 1/4 obrotu dozo daje (a gwint jest drobno zwoiny bodajże 12x1,5). Je regulowałem to ręką. Poluzowałem przeciwnakrętki i lekko palcami przekręcałem nakrętki i mała próba aż ustawiłem równo. Trochę na to trzeba poświecić czasu...

 

PS: pomiar może okazać się mylący bo nie masz pewności ze oba koła majo identycznie zużyte okładziny hamulcowe.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Czyli pedał w podłodze, a hamulców prawie wcale? Jeśli tak, to można podciągnąć cięgła idące od pedałów (pod kabiną) do samych hamulców w tylnym moście.

Jeśli jednak wciskając pedały do oporu pedały nie zapadają się w podłogę i jest na nich opór, to elementy robocze hamulców mogą być zużyte.

Samo podciąganie na cięgłach powinno się robić na dźwigniach hamulców pod tylnym mostem, ale też można skracać wszystkie cięgła po drodze. Trzeba przy tym kontrolować, czy ręczny nie przeszkadza w swobodnym ruchu pedałów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miles3147    42

No trochę jeszcze hamują ale nie tak jak jeszcze rok temu. W tamtym roku to koła w miejscu a teraz to już słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arturo1610
      Witam mam problem z pneumatyka w farmtracu ale wszystko jest tak jak w usrusie 3512 dlatego dodaje post tutaj. otóż chodzi o to że w gnieździe z tylu jest małe ciśnienie i około 3 bar oraz czasem dzieje się tak ze powietrze z gniazda jakby wyleci mimo że w butli jest to jeszcze sporo. co może być problemem? dodam że rozbieralem ten zawór w pedale hamulca bo z niego uciekła powietrze. teoretycznie przyczepa hamuje i wszystko jest dobrze tylko że to wszystko dzieje się za słabo tak jakby coś zatykalo przeplyw powietrza i nie wiem gdzie szukać przyczyny czy w pedale czy gdzieś indziej 🙁
    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. Z zaworu przy pedale hamulca w moim ursusie 4514 ucieka powietrze i mam pytanie czy można jakoś zaślepić ten zawór lub naprawić. Nie jest mi potrzebny bo nie mam przyczepy z hamulcami. Dzieki za odpowiedź.
    • Przez Faded
      Witan. Moj wujek posiada ciągnik ursus 2812. Hamulce bardzo oslably i slyszal ze mozna je jakoś "podciągnąć" lecz nie wie jak. Czy moglibyście mi pomoc? Byl gdzieś moze jakiś temat jak to zrobić? Bylbym bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez smieszek20
      pisze w imieniu znajomego, ma ursusa 5714, ale bardzo slabo hamuje, a gdy juz to sluchac takie jakby buczenie. co z tym zrobic? jakies pomysly? mial ktos cos podobnego?
    • Przez kadore
      Witam , skorodował mi w środku regulator ciśnienia w 3512 , chce kupić nowy ale nigdzie nie mogę znaleźć - co z tym problemem zrobić ? Podpasuje od innego ciągnika ? , ktoś zmieniał taki i wie z praktyki jak to zrobić żeby pneumatyka działała ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj