Skocz do zawartości
ando7011

Zetor 7245 - przeciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ando7011    0

Mam wyciek oleju ze skrzyni w miejscu w którym wychodzi wał napędowy do przedniej osi. Czy ktoś to naprawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

My naprawialiśmy tą usterkę wielokrotnie. Winny jest puszczający olej o-ring, albo też znajdujący się za nim simmering. Do jednego i drugiego można się dostać po wcześniejszym zdjęciu osłony krzyżaka, a potem samego krzyżaka. Odkręcasz po prostu nakrętkę znajdującą się "w środku" krzyżaka, następnie zsuwasz go z wałka i już jest dostęp do uszczelnień. Radzę tylko, jak będziesz kupował te uszczelnienia, o kupienie orginalnych zetorowskich. Niby to tylko kawałek gumy, ale jednak jakość robi swoje - kiedyś ojciec założył polski zamiennik to pochodził może jeden dzień i znowu puszczał :angry: Na orginalnycm chodzi już sześć lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

nie wiem jak teraz ,ale wcześniej to jakość czeskich ,nawet oryginalnych zetorowskich, wszelkiego typu wyrobów z gumy była) w porównaniu do polskich) duuużo gorsza


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

m11031993    3

ja dwa tygodnie temu to naprawiałem zawsze sie coś podstawiało i tak było el wreszcie się za to zabrałem kupiłem orginalny zetorowski uszczelniacz i po problebie byślełem że musz go rozjeżdzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    172

robilem to w zimie wiec wydaje mi sie ze to nie takie proste jak pisze igorass.trzeba spuscic olej ze skrzyni,odkrecic przystawke napedu.dopiero wtedy mozna to rozebrac i wymienic uszczelke.to nie oring ani simering i jest z tym problem bo czekalem 2 tyg na nia .a ze sklepu jezdza dwa razy w tygodniu na slowacje po czesci.wiec najpierw kup uszczelke a potem naprawiaj


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

uszczelniacz kupisz w każdym dobrym sklepie nie kupuj polskiego tylko zagraniczny silikonowy z tego co pamiętam ja u siebie załozyłem dwie sztuki obok siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32
robilem to w zimie wiec wydaje mi sie ze to nie takie proste jak pisze igorass.trzeba spuscic olej ze skrzyni,odkrecic przystawke napedu.dopiero wtedy mozna to rozebrac i wymienic uszczelke.to nie oring ani simering i jest z tym problem bo czekalem 2 tyg na nia .a ze sklepu jezdza dwa razy w tygodniu na slowacje po czesci.wiec najpierw kup uszczelke a potem naprawiaj

Już napisałem mu sprostowanie na GG, pomyliło mi się z innym modelem ciągnika.

A tak nawiasem mówiąc to żadnej przystawki nie trzeba zdejmować (chyba że ktoś lubi sobie dokładać roboty).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    172

no pewnie ze nie trzeba,mozna ja boszem pociac i potem pospawac


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32
no pewnie ze nie trzeba,mozna ja boszem pociac i potem pospawac

Ty no, człowieku chyba na własne oczy widziałem jak ojciec zakłada te uszczelniacze i żadnej przystawki nie zdejmował :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    172

moze nie w tym modelu :) .teoretycznie to mozliwe.ale lepiej i szybciej od tylu.tylko do zalozenia potem przystawki trzeba dwoch chlopa


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez Luki1988
      Witajcie.
      Panowie szybkie pytanie. Czy żeby wymienić ta pompkę trzeba rozwalać cały kokpit i osłony czy da się tylko odkręcając cały pedał przykręcony na cztery śruby?
    • Przez Kondzio55
      Witam. Wlasnie zrobiliśmy remont sprzęgła ponieważ łożysko poszlo sie.. Wymienilismy cale tuleje, oby dwie tarcze i 3 lopatki. Oke zlozylismy, wysprzeglik odpowietrzony a biegi nie chca wejść. Nacisniemy sprzeglo a biegi zgrzytaja tak jak wgl by sprzęgła nie bylo. Gdzie szukac przyczyny bo 3 raz rozjezdzac sie nie chce zbytnio. Tarcze oczywiscie dłuższym do silnika, lopatki wyregulowane.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.