Skocz do zawartości
ando7011

Zetor 7245 - przeciek oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
ando7011    0

Mam wyciek oleju ze skrzyni w miejscu w którym wychodzi wał napędowy do przedniej osi. Czy ktoś to naprawiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    31

My naprawialiśmy tą usterkę wielokrotnie. Winny jest puszczający olej o-ring, albo też znajdujący się za nim simmering. Do jednego i drugiego można się dostać po wcześniejszym zdjęciu osłony krzyżaka, a potem samego krzyżaka. Odkręcasz po prostu nakrętkę znajdującą się "w środku" krzyżaka, następnie zsuwasz go z wałka i już jest dostęp do uszczelnień. Radzę tylko, jak będziesz kupował te uszczelnienia, o kupienie orginalnych zetorowskich. Niby to tylko kawałek gumy, ale jednak jakość robi swoje - kiedyś ojciec założył polski zamiennik to pochodził może jeden dzień i znowu puszczał :angry: Na orginalnycm chodzi już sześć lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

nie wiem jak teraz ,ale wcześniej to jakość czeskich ,nawet oryginalnych zetorowskich, wszelkiego typu wyrobów z gumy była) w porównaniu do polskich) duuużo gorsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

m11031993    3

ja dwa tygodnie temu to naprawiałem zawsze sie coś podstawiało i tak było el wreszcie się za to zabrałem kupiłem orginalny zetorowski uszczelniacz i po problebie byślełem że musz go rozjeżdzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

robilem to w zimie wiec wydaje mi sie ze to nie takie proste jak pisze igorass.trzeba spuscic olej ze skrzyni,odkrecic przystawke napedu.dopiero wtedy mozna to rozebrac i wymienic uszczelke.to nie oring ani simering i jest z tym problem bo czekalem 2 tyg na nia .a ze sklepu jezdza dwa razy w tygodniu na slowacje po czesci.wiec najpierw kup uszczelke a potem naprawiaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

uszczelniacz kupisz w każdym dobrym sklepie nie kupuj polskiego tylko zagraniczny silikonowy z tego co pamiętam ja u siebie załozyłem dwie sztuki obok siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    31
robilem to w zimie wiec wydaje mi sie ze to nie takie proste jak pisze igorass.trzeba spuscic olej ze skrzyni,odkrecic przystawke napedu.dopiero wtedy mozna to rozebrac i wymienic uszczelke.to nie oring ani simering i jest z tym problem bo czekalem 2 tyg na nia .a ze sklepu jezdza dwa razy w tygodniu na slowacje po czesci.wiec najpierw kup uszczelke a potem naprawiaj

Już napisałem mu sprostowanie na GG, pomyliło mi się z innym modelem ciągnika.

A tak nawiasem mówiąc to żadnej przystawki nie trzeba zdejmować (chyba że ktoś lubi sobie dokładać roboty).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    31
no pewnie ze nie trzeba,mozna ja boszem pociac i potem pospawac

Ty no, człowieku chyba na własne oczy widziałem jak ojciec zakłada te uszczelniacze i żadnej przystawki nie zdejmował :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    100

moze nie w tym modelu :) .teoretycznie to mozliwe.ale lepiej i szybciej od tylu.tylko do zalozenia potem przystawki trzeba dwoch chlopa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lukas435
      Witam wszystkich kolegów. Ostatnimi czasy z różnych źródeł słyszałem że zmieniając jeden lub dwa tryby w skrzyni biegów zetora 5245 można zwiększyć jego prędkość odpowiednio na wszystkich biegach.
      Próbowałem znależdz jakieś informacje w internecie ale jak dotąd znalazłem 2 możliwości a mianowicie:
      1. wymiana kół na większe,
      2. zamiana trybów 4 i 5 biegu co wiąże się z tym że nie zawsze ciągnik pociągnie obciążenie ze względu na zbyt duży przeskok.
      Żadna z tych metod nie jest zadawalająca czy istnieją jakieś inne sposoby np. tak jak pisałem wymiana trubów na wałku wejściowym do skrzyni lub coś podobnego?
      Zachęcam do dyskusji na ten temat i myślę że wielu z nas skorzysta z tych informacji.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez darkoe
      Witam.
      Ostatnio mam problem z reduktorem. Chodzi o to że czasami ciężko jest przełączyć z szosowych na polowe i odwrotnie. Mam wrażenie jakby coś blokowało. Pisze czasami ponieważ nieraz idzie swobodnie przełączyć. Zwłaszcza jak jest wyłączony napęd. Wie ktoś co może być przyczyną? Dodam że mam sciagnietą pokrywe od biegów ponieważ ostatnio czesto używałem reduktora bo wyciągaliśmy olszyny no i stało się nieszczęście i ułamała mi się gałka od reduktora.
    • Przez adrian7211
      Witam.Czy posiada ktoś w tym modelu zetora lub podobnym półbiegi i w jaki sposób one działają.?
    • Przez ArturMałecki
      Cześć , mam problem w zetorze 5245 z włączaniem WOM, czy ktoś może coś mi poradzić ?
×