Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
S-Piotr

Zapis w dowodzie rejestracyjnym

Polecane posty

S-Piotr    50

Do posiadaczy Belarusów 820.

Co macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym w pozycji;

F1 mam 7000kg

F2 mam 7000kg

G mam 4425kg

O1 mam 3500kg

O2 ------------

to jaką przyczepę mogę ciągnąć ?????.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1

Jeśli kupisz CB radio to taką, którą uciągnie MTZ i nie zapominaj o bezpieczeństwie :lol:


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    86

wychodzi na to że 3,5 t a jak masz na tabliczce/instrukcji ,może /napewno złe dane .Kolega miał w maluchu dopuszczalną ładownośc 3 tony :lol: :D^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszZduny    0

z tyłu na kabinie pisze jakie przyczepy mozesz ciagnac a tak szczerze to ile uciagnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50

Za ile uciągniesz to zabierają dowód . CB mam w osobówce do trzech lat i przekonałem się na jego skuteczności, gdy miśki zobaczą traktorek z dwoma HL-mi a burty po 120cm i czarny dym z komina to padaczka murowana.Ja do skupu muszę przejechać przez całą Legnicę. To kto ma inny wpis.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

Piotrek zobaczylem co u mnie pisze to musisz miec bład u siebie.

F1 F2 G tak jak u Ciebie

F3 25000kg-masa zespolu pojazdow

O1 18000kg- przyczepa z hamulcem

O2 1500kg -przyczepa bez hamulca (masy calkowite)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50
Piotrek zobaczylem co u mnie pisze to musisz miec bład u siebie.

F1 F2 G tak jak u Ciebie

F3 25000kg-masa zespolu pojazdow

O1 18000kg- przyczepa z hamulcem

O2 1500kg -przyczepa bez hamulca (masy calkowite)

A gdzie kupowałeś ciągnik? mój kupiłem od importera koło Częstochowy i sam rejestrowałem i miałem trochę problemów.I jak to teraz odkręcić . :angry:


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

Kupowany byl w Łowiczu a ciagnik importowany przez pronar. na tabliczce z tylu kabiny pisze 20ton wiec i ja powinienem miec troche wiecej ale takie papiery i tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    31

Jak ojciec rejestrował przyczepę to pomylił liczbę osi poszedł posiedział tam babka skreśliła i tyle.


Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JarekWLKP    1
(...) CB mam w osobówce do trzech lat i przekonałem się na jego skuteczności, gdy miśki zobaczą traktorek z dwoma HL-mi a burty po 120cm i czarny dym z komina to padaczka murowana.(...)

Ke? O co Ci chodzi?


John Deere marką ponad wszystkie.
Zamieszczone przeze mnie fotografie chronione są prawem autorskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

miski to jak masz wszystko sprawne to ci moga naskoczyc aby krokodylki moga cie zwazyc i wtedy masz problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50
miski to jak masz wszystko sprawne to ci moga naskoczyc aby krokodylki moga cie zwazyc i wtedy masz problem

I miśki już umieją czytać i jak jest napisane 3500kg (przyczepa z hamulcem) to nie 11tMC które ciągam.Powoli zaczynam dochodzić prawdy w tych wartościach tonowych,handlarze aby nie ponosić kosztów z homologacją pomijali te pozycje i stąd tanie ciągniki a nasze problemy. :angry:


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

u mnie jest tak...

 

F1 7000 kg

F2 7000 kg

F325000 kg

G 4425 kg

O.1 1800 KG

O.2 1500 KG

kupiony w birawit szczucyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54
(edytowany)

@S-Piotr a gdzie dokładniej kupowałeś ciągnik? Moze w wysokiej lelowskiej?

Edytowano przez xsc

Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50

Już pisałem koło Częstochowy a do Legnicy przywiózł go sprzedawca.To było 2 lata temu.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.