Zaloguj się, aby obserwować  
S-Piotr

Zapis w dowodzie rejestracyjnym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
S-Piotr    58

Do posiadaczy Belarusów 820.

Co macie wpisane w dowodzie rejestracyjnym w pozycji;

F1 mam 7000kg

F2 mam 7000kg

G mam 4425kg

O1 mam 3500kg

O2 ------------

to jaką przyczepę mogę ciągnąć ?????.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Jeśli kupisz CB radio to taką, którą uciągnie MTZ i nie zapominaj o bezpieczeństwie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

wychodzi na to że 3,5 t a jak masz na tabliczce/instrukcji ,może /napewno złe dane .Kolega miał w maluchu dopuszczalną ładownośc 3 tony :lol: :D^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Znajomy ma tak samo bo dzisiaj u niego byłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Za ile uciągniesz to zabierają dowód . CB mam w osobówce do trzech lat i przekonałem się na jego skuteczności, gdy miśki zobaczą traktorek z dwoma HL-mi a burty po 120cm i czarny dym z komina to padaczka murowana.Ja do skupu muszę przejechać przez całą Legnicę. To kto ma inny wpis.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Piotrek zobaczylem co u mnie pisze to musisz miec bład u siebie.

F1 F2 G tak jak u Ciebie

F3 25000kg-masa zespolu pojazdow

O1 18000kg- przyczepa z hamulcem

O2 1500kg -przyczepa bez hamulca (masy calkowite)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58
Piotrek zobaczylem co u mnie pisze to musisz miec bład u siebie.

F1 F2 G tak jak u Ciebie

F3 25000kg-masa zespolu pojazdow

O1 18000kg- przyczepa z hamulcem

O2 1500kg -przyczepa bez hamulca (masy calkowite)

A gdzie kupowałeś ciągnik? mój kupiłem od importera koło Częstochowy i sam rejestrowałem i miałem trochę problemów.I jak to teraz odkręcić . :angry:


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    1

Kupowany byl w Łowiczu a ciagnik importowany przez pronar. na tabliczce z tylu kabiny pisze 20ton wiec i ja powinienem miec troche wiecej ale takie papiery i tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Jak ojciec rejestrował przyczepę to pomylił liczbę osi poszedł posiedział tam babka skreśliła i tyle.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP
(...) CB mam w osobówce do trzech lat i przekonałem się na jego skuteczności, gdy miśki zobaczą traktorek z dwoma HL-mi a burty po 120cm i czarny dym z komina to padaczka murowana.(...)

Ke? O co Ci chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58
miski to jak masz wszystko sprawne to ci moga naskoczyc aby krokodylki moga cie zwazyc i wtedy masz problem

I miśki już umieją czytać i jak jest napisane 3500kg (przyczepa z hamulcem) to nie 11tMC które ciągam.Powoli zaczynam dochodzić prawdy w tych wartościach tonowych,handlarze aby nie ponosić kosztów z homologacją pomijali te pozycje i stąd tanie ciągniki a nasze problemy. :angry:


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

u mnie jest tak...

 

F1 7000 kg

F2 7000 kg

F325000 kg

G 4425 kg

O.1 1800 KG

O.2 1500 KG

kupiony w birawit szczucyn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

@S-Piotr a gdzie dokładniej kupowałeś ciągnik? Moze w wysokiej lelowskiej?

Edytowano przez xsc

Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Już pisałem koło Częstochowy a do Legnicy przywiózł go sprzedawca.To było 2 lata temu.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj