Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Vril

Marcator, ale w sumie każdy inny -problem z pompką paliwową.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompka
Vril    1

Mam do Was wielką prośbę a szczególnie do tych z Was którzy mieli problemy z pompką paliwową.

W swoim Mercatorze padła mi pompka i była to firmy Bosch.Cena nowej dość wysoka więc z mechanikiem

wykombinowaliśmy podłączyć pompkę od C-360.Działała ładnie prawie 2 lata .

W ostatnim roku zaczeły puszczać zaworki i trzeba było co rano popompować ,ale potem paliwo przez cały dzień nie schodziło.

 

I tu zaczyna się mój dramat :lol: .Za dwa dni sprzedaje swojego Marcatora i przyszłemu właścicielowi chciałem

oszczędzić problemu przy odpalaniu i postanowiłem wymienić zaworki na nowe.

To się okazało zgubne bo siedzę sobie teraz na kombajnie z kupą zaworków i sprężynek i ni jak nie mogę nic spasować .

Paliwo jak nie idzie do góry tak nie idzie.

I tu mam do Was pytanie jak sobie radzicie z takim czymś a może macie jakiś pomysł na zastosowanie innej pompki zasilającej.

 

Z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczepek2    2

Pewnie już po sprzedałeś, ale jeśli jeszcze nie to widziałem (chyba na allegro) pompkę do Mercatora za 280 PLN, a od C-360 powinna być jeszcze tańsza, to może szkoda kombinować?


Brak roboty, nadmiar kasy = popieprzone w głowie. Rolnictwo ratuje mnie przed jednym i drugim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

No jeszcze nie sprzedałem bo się gość w ostatniej chwili wycofał .Ofertę z allegro też widziałem ale wtedy był tylko jeden dzień i piątek więc i tak by nie doszła na sobotę.Co do pompek od C-360 to fakt kupiłem nową ale jak zobaczyłem te zaworki

to się przeżegnałem .Normalnie odlane z jakiegoś plastiku odpustowego-zero precyzji,zresztą po co 60-siątce precyzja

jak ma bak u góry.

Problem rozwiązałem po przez przeszlifowanie tej gładzi na zaworkach papierem 1000 -jakoś trzyma :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maskin    7

witam, mam problem z silnikiem perkins 6, otoz gdy kosi to jest ok. Ale na nawrotach gdy jade na maksa.. Albo gdy sypie źboze silnik sam zbiera obroty, a po chwili wraca do normy. Co moze byc przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakie byly poczatkowe objawy gdy cos zaczelo sie dziac z pompka? bo mam podejrzenia ze chyba u mnie tez momentami nie dziala poprawnie. silnik sam od siebie momentami spada z obrotów troche podpompuje recznie chwila nic a za chwila tak jak by juz normalnie dostawal paliwo i ma równe obroty. czy pompka moze byc tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Mam pytanie: Jak rozpołowić bęben hydrauliczny młocarni w kombajnie claas dominator 86??
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez buchaj
      Mam następujący problem - zapowietrza mi się bez przerwy kombajn. Oddałem do regeneracji pompę, wyczyściłem zbiornik paliwa, zmieniłem filtr ale to nie rozwiązało problemu. Sczelność również spradzałem ale nigdzie nie słychać powietrza. Proszę, doradźcie co zrobić.
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju w kombajnie Claas Dominator 96 z silnikiem Mercedesa OM352A (6- cylindrów + turbina). Dzis w miejsce czujnika cisnienia wkręciłem zegar i na wolnych obrotach pokazało mi około 5 Bar. Moje pytanie - czy to poprawna wartość? Nie za wysoka? Zegar sprawdzałem porownujac wskazania ze sprezarka i było podobnie. Na sucho nie rozgrzeje silnika tak jak jest to w polu zeby sprawdzic jak zachowuje sie cisnienie. Zostawie zegar na pierwsze koszenie i sprawdze co bedzie sie działo ale zastanawiam sie czy tak wysokie cisnienie jest poprawne? Po zwiekszeniu obrotow silnika praktycznie nic sie nie zmieniło.
    • Przez PronarekP5
      Witam kolegów, mam do was pytania dotyczące kilku czujników, styczników  itd. Otóż :
      -jak sprawdzić na '' sucho'' działanie czujników strat ziarna,
      -gdzie znajduje się czujnik który odpowiada za kontrolke otwarcia rury wysypu ziarna,
      -gdzie znajduje się czujnik włączonej rury wysypu ziarna,
      -czy można zamontować i jak podłączyć czujnik wysokości hederu,
      -czy dużo roboty było by żeby zrobić hydraulicznie wysuwane motowidla,
      -co może może być przyczyną nie pokazywania (braku prądu na czujniku) obrotow silnika,
      -dlaczego nawet mimo zdjęcia wsówki z czujnika poziomu paliwa ciągle pokazuje pełen bak. 
      -jak ustawić czujnik nacisku hederu na podłoże,
      -czy ten kombajn posiada światła drogowe 
      Zastanawia mnie jeszcze kilka wolnych kostek kabli których zdjęcia postaram się zrobić w najbliższym czasie i przesłać. Powiedzcie mi po czym można stwierdzić czy kombajn kosil qq. Również mam kilka poprawek na kombajnie lakierniczych i jaka  farba jest najbliższą wypolerowanego oryginału, kupiłem z granitu ale za ciemna i to mocno widać a chciałbym poprawić tak gdzie farba przy krawędziach odeszła ale żeby nie był łaciaty  i nie rzucalo się to w oczy, ewentualnie pozostaje mieszalnia lakierów. 
×