Skocz do zawartości
Piotruniu25

Jakie pługi ciągacie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pługi
Piotruniu25    1059

Jaki pług ciągacie za swoim ciągnikami. <_<

 

 

 

Jak był taki temat to proszę o usunięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Ja 3X33 za zetorem 5320 ale w podorywce dał by rade z 4X30.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

radson    5

Zetor Proxima 8441 i pług UNII 5*35 + do tego kolczatka 2 rzedowa, na głęboko oram 4polowa na płytko 1szosowa, pług wystaje za traktor. Jeśli oram na 4*35 to 1szosowa w głębokiej orce.Fota pługa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian93r    0

U mnie zetorem 5211 pług 4 skiby ale nie duże...

A ursusem 1201 też 4 skiby to już troszke większe skiby...pług made in Ruusia <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

Ursus C-330 - Unia Grudziądz 2*35

Ursus C-360-3p -(marka nieznana) 3*35

Ursus 5314&JD 6420 - Kverneland AB100 4*30-50

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zuczek015    2

farmer 8244 c2 + B 200 4 skiby +kolczatka

czasami jeszcze ruski 3 skibowy od deta przerobiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

Mam Ursusa C-385A. Ciagnie on plug 5-skibowy z Unii Grudziadz. Odkladnie 5*35. Ziemie glownie IV,V,VI klasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5314    0

Ji ciągam forterrą 11441 5 skibowy pług uni grudziądz :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mszk8    26

Ciężkie, wzmacniane 4*40 c-385 i orka wychodzi jak mjiodzio :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Dotychczas McCormick MTX140 chodzil z Kvernelandem 4 skibowym EM100, a teraz New Holland TM175 bedzie chodzil z tym samym plugiem lecz z jednym korpusem wiecej czyli z 5 skibowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

JD5720 +Kverneland VD85, 3x50cm +cambella, pododywka UG 7x25 + JD5720(nie ma co robić)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTC56    5

Pronar 1523A z Kvernelandem 4 skibowym obrotowym...ktory (mam nadzieje) niedługo bedzie zmieniony na nowego Kvernelanda ED lub Kuhn'a Multi-master 152 albo 182 zalezy jak wyjdzie cenowo...ale jeszcze trochę musze na to poczekac, miedzy innymi na wniosek PROW (mam czym orac wiec jeszcze rok mozna się przemęczyc jakby co) :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie Deutz-Fahr Agrosun 120 i Kver EM85 4x40cm + wał cambella, może juz niedługo zamiast wału Packomat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×