Skocz do zawartości
Krzys123

Co przerobiliście (stuningowaliście) w swoich traktorach

Polecane posty

szczupak    1
Nawet fajnie wygląd tylko ciekawe czemu gosciu tak mało chce

mało <_< ja bym tyle nie dał za c-360 nawet żeby była nie wiadomo jak odpicowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grześ    3

Ja mojej 330 założyłem z tyłu koła 42 cale do oprysków. Zdjęcia w galerii w kategorii Opryskiwacze Pilmet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi    1

My stuningowaliśmy zetora 30 11 z 62r. A konkretnie przednia maska jest przerobiona cos na wzór c360 Ma wspawana "atrape " od 60 Cała Blacha została pomalowana farbą typu akryl a wiec ciągnik świeci sie jak psu na wiosne <_< B) Z daleka to nawet niektórzy twierdza ze to c 360 . Do tego ciągnik został obdarowany Tłumnikiem wykonanym w całości ze stali nierdzewnej. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzys123    21

Jo to woj. śląskie powiat lubliniec. Xsc też je z śląska. A ty @tomek665dt skond ty jesteś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody87    2

a ja w swoim U-1222 zwolnice od jelcza wpakowałem :)

lata jak szalony :)

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...si&img=9807

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=10517

 

i teraz za komfort sie troche biore :)

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=10633

a pozniej to jeszcze stan wizualny mam zamiar popreawic tylko czsu na nic nie ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Ja przerobiłem wspomaganie w MTZ na orbitrol, i zrobilem betonowe obciazniki na tylne kola, 100kg sztuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

propo składania ciagników mój brat też zrobił taki traktozyk fajny sprzęt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tuning Ciągników ;) ciekawe. Jazmieniłem w 1134 tłumik z normalnego na prostą rurę( bez niczego w środku) panowie jak ta turbina teraz ładnie gwiżdze ^_^ . naprawde polecam za***ista sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robcio3dz    0

Ja w swoim C-330M załozyłem radio sony i głosniki 3dozne pionnera i łupie gasze nie jeden samochod he he:]]

Ale mysle o załozeniu jeszcze lepszych he he;}}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
propo składania ciagników mój brat też zrobił taki traktozyk fajny sprzęt

no tyn co on złorzył to ja go widziałem i naprawde chłop odwalił kawał dobrej roboty, na glanc odpicowany z turem, jak bede u wujka to porobie moze mu zdjecia to wrzuce na AF ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

nasz traktozyk to taki mały do lekkich prac np grabarka wałowanie ma silnik od fiata 125 1.3 i dwie skrzynie jedna od poloneza 4 i od żuka i do tego stały reduktor między nimi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laktok    0

do piotrus89 mam pytanko a raczej prosbe mozesz mi wyslac na meila jakis opis "Ja przerobiłem wspomaganie w MTZ na orbitrol" jak to zrobiles masz moze jakies foty metlerski@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

co przerobiliscie\udoskonaliliscie w swoich ursusach\zetorach

ja np. mam poszerzone blotniki radio i halogeny z przodu i styłu,rozbudowana hydraulikie,szybkozlacza,2 tlok wspomagajacy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Ja przy swoim c-360 mam tylko z udoskonaleń poszerzone i tapicerowane błotniki, lampy halogenowe z przodu i stylu, lampę błyskową ( koguta ) i tapicerowany dach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

no sorry.ale chyba mozne te tematy 2 jakos scalic w jeden tylko niewiem jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

Ja w swoim 1014 przerobiłem trochę tłumik. Przyspawałem na dole 2 kolanka żebym mógł założyć górną poprzeczkę od tura dla lepszej stabilności, założyłem oświetlenie robocze i zmieniłem fotel na fotel z passata...

Oprócz tego zrobiłem do tyłu betonowy obciążnik i zdjąłem przednie obciążenie.

Planuję jeszcze zamiast tego standardowego siłownika od wspomagania zalożyć normalny siłownik teleskopowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×