Skocz do zawartości
Krzys123

Co przerobiliście (stuningowaliście) w swoich traktorach

Polecane posty

Krzys123    21

Raz przeczytałem w top-agrar że gościu wrzucił do 3p turbo bo nie chciała iść na 3 z 3 skibowym pługiem obrotowym <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

To chyba nie była 3P tylko zwykła C-360


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

zgadza się to była zwykła 360 ja z tuningu w 360 to mam tylko mechanizm różnicowy przerobiony na zetoroski i odgłosy są duże przyjemniejsze jak było wcześniej <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pavel    10

nom nawet maska podniesiona i 4 gary a turbo od volwa 2,5 diesel <_< ciekawe... (tak swoją droga 60tka ma 3,1 pojemnosc i fendt farmer 309C ma 3,1T pojemność i jaka róznica mocy B) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1
nom nawet maska podniesiona i 4 gary a turbo od volwa 2,5 diesel B) ciekawe... (tak swoją droga 60tka ma 3,1 pojemnosc i fendt farmer 309C ma 3,1T pojemność i jaka róznica mocy B) )

zgadza się tylko lata produkcji i marka <_<


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Turbo to sie zakłada na te rure gdzie silnik powietrze ciągnie? Trzeba jeszcze podłączać jakieś przewody? ile takie coś kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SUCHY102    0

A JA C-330 obdarowałem wspomaganiem:D światna sprawa polecam zwłaszcza do tura. koszt około 1000zł a myk jest taki że trzeba zrobić jeszcze jedną hydraulike do zasilania tego orbitrolu bo nie da rady podłączyć sie do hydrauliki ciągnika przynajmniej nam sie nie udało.

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

w naszym u c355 to brat zwiększył pojemność do 3.45 założył wspomaganie i przednią oś od 80 i oczywiście tur 3-sekcyjny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

@gazi

ile cie kosztowało taka modernizacja ?? jak sie spisuje i czy masz jeszce jakies fotki ??


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

Sprawuj się bajki kosztowało dość sporo bo wszystko jest na nowych częściach. Przód i wspomaganie to ok 3500zł a tur też bo brat chciał szybko to kupił nowego t2 (chyba) ten z hydrometu jakieś 4000zł siłownik na nadgarstku od cyklopa jakieś 600-800zł(dokładnie nie pamiętam) rozdzielacz też ok 900 przewody i drobnica też trochę na wszystko dość sporo można by kupić drugą 60 w takim sobie stanie. Jak będzie działać galeria to postaram się więcej fotek wstawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21
A JA C-330 obdarowałem wspomaganiem:D światna sprawa polecam zwłaszcza do tura. koszt około 1000zł a myk jest taki że trzeba zrobić jeszcze jedną hydraulike do zasilania tego orbitrolu bo nie da rady podłączyć sie do hydrauliki ciągnika przynajmniej nam sie nie udało.

pozdro

suchy102 to chyba twoje zdjęcia widziełem w galerii fajny wynalazek a masz tura?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SUCHY102    0

nie to nie moje fotki ale mam tak samo rozwiązane jak chcesz to moge wysłać kilka w dużej rozdzielczości na pocztę ale zasada jest ta sama tylko mam inną pompę. a ciapaj pracuje z turem i muszę przyznać że nawet na bardzo niskich obrotach leciutko sie kierownicą kręci:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Podoba mi sie pomysł z wspomaganiem <_< wiec wyslij mi kilka fotek a szczegulnie kolumny kierownicy. Skontaktuj sie ze mną na gg 334958 przeważnie jestem tak koło 20.00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

tuning mojej C-330 polegał na tym, że wsadziłem jeden 12V akumulator a w miejsce drugiego zamontuje skrzynkę na narzędzia...:-)


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Może to nie nic nadzwyczajnego ale ja do T25A wrzuciłem 2 ,,sportowe'' halogeny i radio co jest rzadkością <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Dzisiej z sąsiadem utoczyliśmy tłok podnośnika do 360 ale ma 3 gumowe pierścienie i 1 metalowy tyle że na końcu ( oryginalnie są 2 gumowe 1 metalowy ale jako pierwszy) <_< na wiosne sie zobaczy czy zda egzamin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

a ja do swojej 1614 dodalem oswietlenie i szyber otwiera sie jak w zetorach...


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczorek    3

my w c-330 zmieniliśmy prądnice na alternator(od audi 80)


Ursus C-330, Ursus 3512 & NH TD5030 vs. 60ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Dlaczego nowe silniki z euro 3 lub 4 to totalne?
      Słyszałem,że jest w nich za wczesny kąt wtrysku celem mniejszego zadymienia.
      A jakie są objawy za wczesnego kąta wtrysku?
      Ostatnio kolega bronował Ursusem C380 Perkins 4.4 litra,ciągał je na jedynce bo na dwójce brak mocy z powodu niemożności osiągnięcia obrotów 1500 czyli włączanie turbiny.
      Te same brony ciągała sześćdziesiątka na 4 z efektem zadymy na całą wieś.
      Nowe C380 robią z silnikiem 2,9litra przecież to ma tyle siły co MF 255.
      Ogólnie te nowe silniki dużo palą mało robią i mocy nie mają to co to za normy euro skoro spali dwa razy więcej niż starszy silnik.
      Ktoś coś wie  jak odmulić te nowe silniki?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Panowie jak to jest z pneumatyką w ładowarkach? Aby użyć jej do hamulców w przyczepie.   Chodzi mi o to żeby można nią było w miarę bezpiecznie prrzeciągnąć przyczepę np z nawozem na pole.   
    • Przez lukasx21
      Witam
      Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie temat dodatkowej działalności poza rolniczej, usługi koparko ładowarką, na razie jest to tylko w fazie pomysłu ale mam pytanie do osób które mają jakieś doświadczenie w tym temacie, jak jest z taką działalnością czy dużo jest formalności związanych z rozpoczęciem takiej działalności?, ile trzeba wyłożyć $$ żeby kupić jakiś sensowny sprzęt bo ceny są dosyć zróżnicowane, powiedzmy te 25-30 tys kupi się już jakiś starszy ale sprawny sprzęt czy wyjechanego trupa którego ciągle będzie trzeba naprawiać? i czy wogóle sama koparka jest opłacalna czy trzeba mieć szerszy zakres usług żeby coś z tego było?
      pozdrawiam
    • Przez Wojtek026
      Czy stosujecie ceramizery do oleju silnikowego w ciągnikach, jeżeli tak to w jakich, osobiście zalałem ceratec liqui molly do 1,9tdi i widzę samę zalety, w c330 mam zalany oil additiv z MOS2 z liqiu molly i są łatwiejsze starty lżej kręci, czy zalać ceratec do agrofarma?
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
×