Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Bez papierów nie zarejestrujesz. To zależy gdzie mieszkasz i w jakich rejonach od domu masz pola, ale u mnie rejestracja pojazdu to podstawa. W tej cenie to C-360, może jeszcze jakiś stary zetor,a z zagranicznych to może jakiś International 644, 744.

Opublikowano

Więcej lepiej ale gdzieś są granice rozsądku. Na moje oko wystarczyła by 60-ka. MTZ ma już 80 koni nie 50 a to różnica spora i najmniej tone więcej waży to musisz też  uwzględnić.  I następne pytania czy masz do niego maszyny lub czy dasz nim robić tymi co posiadasz?

Jeżeli już koniecznie chciał byś te 80 koni to mtz był by najlepszy.

Opublikowano

Tu też musisz sobie zadać pytanie czy kupisz za tyle zachodni ciągnik (nie mam na myśli zetora oczywiście) i czy ewentualny remont lub awaria nie pochłonie twojego np. kilkumiesięcznego zarobku.

Opublikowano

A jak z transportem ciągnika? Szukać na całą polske i no kupić za 9 tysi 60 w krakowie(ja z okolic lublina) czy gdzieś u siebie w okolicy i przyjechać nią na kołach np te 100km?

 

Tylko tu dochodzi obawa że rzeczywistość może byc inna. Do krakowa jechac oglądać ten ciągnik to też trzeba by było..

Opublikowano

Zetor ok, na Twoje potrzeby na pewno nie za słaby, ponieważ podejrzewam, że będzie współpracował z maszynami od C-328. Ryzyko z traktorami typu JD, International itp. jest właśnie takie, że cena części może być sporo wyższa niż do Ursusa, Mtz czy Zetora, a trzeba pamiętać, że nie są to maszyny pierwszej młodości.

Opublikowano

Ja ciągnika szukałem prawie dwa lata w końcu znalazłem ponad setkę od siebie sprowadzony z Niemiec. 

Maszynę kupujesz na lata osobiście uważam że pojeździć trochę za nim i zapłacić za przywóz jeśli jest wart ceny opłaci się.

Opublikowano

No niestety to odwieczny problem. Najlepiej prosić kogoś kto taki ciągnik posiada i potrafi ocenić jego faktyczny stan.

Lub kupić na ryzyko i liczyć się z naprawami. Wtedy dobrze wziąć pod uwagę ceny części, ich dostępność , łatwość naprawy   modelu który kupisz.

Opublikowano (edytowane)

Przyjmijmy 60 niech będzie. Ceny wahają się od 9 tysi do 15.

Teraz jak trafić?

Podesle pare typów a pomoglibyście np z tych ogłoszen jak na ogłoszenia patrząc wybrać ten który jako pierwszy byście oglądali? Czy to wróżenie z fusów? ;)

 

40,55,60 z tych trzech najlepiej oryginalna 60? Czy np przerabianą 55 na 60 tak jak wrzucilem wczesniej ogloszenie?

 

Rozumiem że te 3 ciągniki jako oryginalne parametry to są silniki? Czy np też moc podnośnika? Chodzi mi o takie praktyczne porady a nie sucho techniczne jeśli jest możliwość

 

Edytowane przez MałgorzataStrojanowska
Opublikowano

a co jest złego w c 355 praktycznie niewiele się jest różnic od 60.podchodz sceptycznie do takich ogłoszen co jest ciągnik wymalowany bo niejeden się przejechał na takim kupnie bo wygląd super a reszta do remontu po kupnie

Opublikowano

a co jest złego w c 355 praktycznie niewiele się jest różnic od 60.podchodz sceptycznie do takich ogłoszen co jest ciągnik wymalowany bo niejeden się przejechał na takim kupnie bo wygląd super a reszta do remontu po kupnie

No właśnie od strony praktycznej nie wiem czy jest coś złego i dlatego pytam :)

 

A jakieś np pomysły aby przetestować taki ciągnik? Opórcz wiadomo przejażdki.

Nie wiem. Np stanąć na ramiona i sprawdzic podnosnik? Chociaz wiadomo 100kg to zadno obciazenie ;)

Opublikowano

podnośnik to coś zaczepić na niego a przede wszystkim na stan skrzyni czy biegi nie zgrzytają czy nie wyskakują bo w 60 to norma i silnik w jakiej jest kondycji.jak trzyma ciśnienie oleju na zimno i na gorąco

Opublikowano

ten ciągnik z aukcji może być mechanicznie ok. opony do niego kpl do wyrzutki to masz najtańsze za 2 tysie, blachy może sie uratuje, jak nie to tysiak z malowaniem musisz liczyć. do tego kabina jesli potrzebujesz ok 2 tysie nowa, plus oleje filtry i drobnostki standard. za te pieniądze co ceni ten ciągnik w mojej okolicy kupi się z kabiną kanciatką. w zeszłym tygodniu obejrzałem 10 sztuk ciągników c 360 w cenie 9-14 tysi. nie było jednego bez dokładki. przeważnie wycieki z podnośnika, z pod klawiatury, opony zużyte albo spękane, jak mechanicznie ok i suchy to albo opony łyse, albo brakuje szyb, drzwi, zaczepów... kupisz za 10-12 tysi i raczej trzeba będzie dorzucić coś do niego. na tak mały areał kupiłbym 40 z układem kierowniczym od 60. im młodszy rok tym skrzynia bardziej grechocze... ale to tylko moje zdanie

Opublikowano

Pięknie te ciągniki wyglądają w ogłoszeniach! Ale te pomalowane przewody gumowe of chłodnicy to już przegięcie :-D
Ja kupiłem niedawno C-355 od znajomego i jestem zadowolony. Za 1100 zł wymieniłem akumulatory, przewody chłodnicze, olej, wszystkie filtry wraz z powietrza i pięknie gra, ale nie wygląda. Żeby był ładniejszy to muszę blachy wymienić, ale to już zaplanowane. :-)

Opublikowano (edytowane)

Byłby ktoś chętny wykluczyć z moich ofert które wybrałam ciągniki które ewidetnie moga odpaść już patrząc po zdjęciach?

 

 

Dostałam info co do lawety. Szukam ciągnika w całej polsce więc jak ktoś coś to chętna do zakupu dobrego sprzętu jestem.

 

 

PS. Dla mnie liczy się sprawność a nie wygląd :)

Edytowane przez MałgorzataStrojanowska
Opublikowano

 Odrobinę znam ten traktor . Widziałem w zeszłym roku ze gość trochę nim robił . Ani dymka i zdrowy dźwięk silnika . Handlują trochę .

Opublikowano

Jakie symbole ma ta renówka ? W ogłoszeniu 62 , Ty napisałaś 92 ... są takie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v