misiael7745

najwydajniejsza pompa hydrauliczna do c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
argoz    0

@zbyszkoWlkp przecież napisałem prawie nowy a nie prawie pękł. Prawie nowy bo był założony na wiosnę a pękł latem, pompa jak narazie cała i niech tak zostanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

Jak prawie pekl?a pompa cala?

 

 

Ja takze zalozylem pompe od cyklopa na wal,ale jest jedno ale :DOlej mi sie pieni i juz niechce mi sie szukac przyczyny tego pienienia B)wiec postanowilem sobie ze kupie silowniki dwustronnego dzialania co poprawia udzwig tura i wzwiazku z tym chcialbym kupic dobra pompe,aby w miare szybko reagowala na moje ruchy :rolleyes: tylko niewiem jaka wybrac :huh:

 

tyle że pompa od cyklopa nie da 200 bar cisnienia

 

a może używasz złego oleju że sie pieni lub pompa łapie lewe powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszkoWlkp    1

@zbyszkoWlkp przecież napisałem prawie nowy a nie prawie pękł. Prawie nowy bo był założony na wiosnę a pękł latem, pompa jak narazie cała i niech tak zostanie :)

 

No faktycznie tak napisales jak mowisz.Wybacz pomylke.Tak pompa niech sluzy jak najdluzej bo to nie kosztuje pare zloty.Pozdrawiam.

 

tyle że pompa od cyklopa nie da 200 bar cisnienia

 

a może używasz złego oleju że sie pieni lub pompa łapie lewe powietrze

 

Czyli od wozka widlowego zamontowales pompe?Slyszalem ze one sa bardzo wydajne.Zaworem przeciazeniowym sie regoluje cisnienie takze Od cyklopa sadze ze tez wytworzy te magiczne 200bar tylko ze predzej sie rozleci.Olej jest hydrauliczny,czyli prawie wszyscy na nim smigaja i jest ok.Lewego powietrza raczej napewno nie lapie.Jedno nie daje mi jeszcze spokoju mianowicie:Zamontowalem zbiornik na olej 15litrowy i powrot oleju dalem od gory do zbiornika,moze trzeba by dac powrot od dolu aby nie mieszal sie z powietrzem wpadajac do tego zbiornika?Dzwonilem do Tucholi i napotkalem Fajnego ,czyli bardzo rozmownego Pana,ktory powiedzial mi ze:Kiedys jego Pan Profesor mowil,jak olej wpada do zbiornika to wpadajacy olej miesza sie np.z dwoma czasteczkami powietrza,nastepnie te dwie czasteczki powietrza mieszaja sie z nastepnymi dwiema czasteczkami powietrza i tak w kolko.Moze dlatego olej sie pienic?.Dobra koniec pisania bo troche przesadzilem.pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pompa od cyklopa jest w stanie wytworzyć ponad 300 atm, dalej skończyła mi się skala na manometrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszkoWlkp    1

I nie pekla.Mowilem ze powinna wytworzyc hihi

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prędzej chyba bym wałek wom ukręcił ;). Przy pracy długotrwałej trzeba jednak trzymać się zaleceń producenta. Ciśnienie znamionowe i przeciążalność powinna być określona przez producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

No faktycznie tak napisales jak mowisz.Wybacz pomylke.Tak pompa niech sluzy jak najdluzej bo to nie kosztuje pare zloty.Pozdrawiam.

 

 

 

Czyli od wozka widlowego zamontowales pompe?Slyszalem ze one sa bardzo wydajne.Zaworem przeciazeniowym sie regoluje cisnienie takze Od cyklopa sadze ze tez wytworzy te magiczne 200bar tylko ze predzej sie rozleci.Olej jest hydrauliczny,czyli prawie wszyscy na nim smigaja i jest ok.Lewego powietrza raczej napewno nie lapie.Jedno nie daje mi jeszcze spokoju mianowicie:Zamontowalem zbiornik na olej 15litrowy i powrot oleju dalem od gory do zbiornika,moze trzeba by dac powrot od dolu aby nie mieszal sie z powietrzem wpadajac do tego zbiornika?Dzwonilem do Tucholi i napotkalem Fajnego ,czyli bardzo rozmownego Pana,ktory powiedzial mi ze:Kiedys jego Pan Profesor mowil,jak olej wpada do zbiornika to wpadajacy olej miesza sie np.z dwoma czasteczkami powietrza,nastepnie te dwie czasteczki powietrza mieszaja sie z nastepnymi dwiema czasteczkami powietrza i tak w kolko.Moze dlatego olej sie pienic?.Dobra koniec pisania bo troche przesadzilem.pozdrawiam.

 

tak zamontowałem pompę od wózka widłowego na wale wykorbionym w c 360 zrobiłem przystawkę na koło pasowe

i przegubem cardana połączyłem pompe z wałem pompa daje duże cisnienie i ma dobra wydajnośc ja mam ją ustawioną na 200 bar chodzi na niej ładowacz i wspomaganie

a powrót zrób z grubszego przewodu niż zasilanie aby olej miał swobodny przepływ i przewód powrotny oleju wpuśc w sam olej wtedy nie będzie ci mieszać tak tego oleju z powietrzem i nie powinien się pienic i zapowietrzać

moge Ci przesłac parę fotek jak ja mam to wszystko podłączone

pozdrawiam :)

 

Pompa od cyklopa jest w stanie wytworzyć ponad 300 atm, dalej skończyła mi się skala na manometrze.

300 atm ciśnienia da jak ciągnik bedzie chodził na 2200 obr cały czas i przez 3 sekundy będzie dawac takie cisnienie potem sie rozleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

300 atm dała praktycznie na półsprzęgle. Olej to nie powietrze, nie ma gdzie uciec i ciśnienie rośnie aż coś wystrzeli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszkoWlkp    1

 

tak zamontowałem pompę od wózka widłowego na wale wykorbionym w c 360 zrobiłem przystawkę na koło pasowe

i przegubem cardana połączyłem pompe z wałem pompa daje duże cisnienie i ma dobra wydajnośc ja mam ją ustawioną na 200 bar chodzi na niej ładowacz i wspomaganie

a powrót zrób z grubszego przewodu niż zasilanie aby olej miał swobodny przepływ i przewód powrotny oleju wpuśc w sam olej wtedy nie będzie ci mieszać tak tego oleju z powietrzem i nie powinien się pienic i zapowietrzać

moge Ci przesłac parę fotek jak ja mam to wszystko podłączone

pozdrawiam :)

 

 

300 atm ciśnienia da jak ciągnik bedzie chodził na 2200 obr cały czas i przez 3 sekundy będzie dawac takie cisnienie potem sie rozleci

Witam,chetnie widziane male fotki podlaczenia.W szczegolnosci by mi chodzilo o to jak olej wchodzi do zbiornika i jakiej srednicy jest waz od zbiornika do pompy,czyli ssawny.Do podzialu strumienia oleju z pompy zamontowales pewnie reduktor przeplywu cisnienia?Czy zawor priorytetowy od bizona?Rowniez Pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

akurat maska ściągnięta to jutro zdjęcia porobię i opis do zdjęć co i jak zamontowane :)

 

300 atm dała praktycznie na półsprzęgle. Olej to nie powietrze, nie ma gdzie uciec i ciśnienie rośnie aż coś wystrzeli.

 

przy twoim rozumowaniu każda pompa musiała by dać 300 atm

a tak nie jest olej przy cisnieniu 120 atm znajdzie sobie malutkie nieszczelności i miesza sie w pompie

a wszystko zależy od kół zębatych w pompie i od uszczelnienia żeby pompa mogła dac duże cisnienie

a od cyklopa pompe by rozerwało przy 300 jak by na takim cisnieniu pochodziła 5 sekund

a nie p[isz że na półsprzegle bo pompa która daje 200 atm cisnienia a nawet 160 atm potrafi porządnie przydusic silnik w c 360 a na pólsprzegle byś szybciej spalił tarczę niż pokręcił pompe aby dała 300 atm

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Manometr podpięty był bezpośrednio na wyjściu pompy(nowej). Wystarczyło kilka obrotów womu żeby ciśnienie skoczyło, potem pompa stawiała już bardzo duży opór.To był tylko pomiar, żeby zdiagnozować, czy pompa już padła i daje poniżej 110 atm, nikt rozsądny nie pracowałby tak przez dłuższy czas, bo wiadomo jak to się skończy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszkoWlkp    1

 

akurat maska ściągnięta to jutro zdjęcia porobię i opis do zdjęć co i jak zamontowane :)

 

 

 

przy twoim rozumowaniu każda pompa musiała by dać 300 atm

a tak nie jest olej przy cisnieniu 120 atm znajdzie sobie malutkie nieszczelności i miesza sie w pompie

a wszystko zależy od kół zębatych w pompie i od uszczelnienia żeby pompa mogła dac duże cisnienie

a od cyklopa pompe by rozerwało przy 300 jak by na takim cisnieniu pochodziła 5 sekund

a nie p[isz że na półsprzegle bo pompa która daje 200 atm cisnienia a nawet 160 atm potrafi porządnie przydusic silnik w c 360 a na pólsprzegle byś szybciej spalił tarczę niż pokręcił pompe aby dała 300 atm

Nie pali sie z tymi fotkami,takze na spokojnie.Zrobisz kiedy Bedziesz mial czas.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

zawór trójdrożny służy do rozdzielenia strumienia oleju na dwa lub więcej wyjść

rozdziela strumień przeważnie na rozdzielacz oleju,orbitrol, itp

 

a jak chcesz miec więcej wyjśc to zastosuj drugi rozdzielacz podłącz jednym gniazdem na zasilanie a drugim na powrót oleju

bo jak bys podłączył zawór trójdrożny to po właczeniu hydrauliki cały czas byś miał cisnienie na każdym wyjściu i mogłoby ci coś uszkodzic a i tak musiał bys zastosowac po zaworze rozdzielacz a inne wyjścia musaiłbys puścic na powrót jak bys nie używał bo olej cały czas by przez nie płynął

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszkoWlkp    1

Racja,jestem w bledzie.Dzieki za info.Ja juz posiadam rozdzielacz z trzema sekcjami,lecz wyjscia mam podpiete pod tura.Czyli pozostaje kupic rozdzielacz z czterema sekcjami...A teraz jeszcze jedno pytanie:Jak podnosze tura to raz mi szybciej podnosi,a raz bardzo wolno :unsure: Czym to moze byc spowodowane?Czyzby rozdzielacz w ciagniku sie rozlatywal czy inny jeszcze powod tego wolnego podnoszenia moze byc?Zaznaczam ze tylni podnosnik dobrze podnosi.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

Racja,jestem w bledzie.Dzieki za info.Ja juz posiadam rozdzielacz z trzema sekcjami,lecz wyjscia mam podpiete pod tura.Czyli pozostaje kupic rozdzielacz z czterema sekcjami...A teraz jeszcze jedno pytanie:Jak podnosze tura to raz mi szybciej podnosi,a raz bardzo wolno :unsure: Czym to moze byc spowodowane?Czyzby rozdzielacz w ciagniku sie rozlatywal czy inny jeszcze powod tego wolnego podnoszenia moze byc?Zaznaczam ze tylni podnosnik dobrze podnosi.Pozdrawiam.

 

możesz mieć luz na wodziku który popycha w rozdzielaczu tłoczek sterujący przepływem oleju lub zacina ci sie zawór bezpieczeństwa od rozdzielacza i czasami puszcza na przelew

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cais    3

Witam. podkręciłem nowy zawór bezpieczeństwa w c360, dałem jak dobrze pamiętam dwie podkładki i podnośnik chodził miodzio, głównie przy wycinaku do kiszonki chodził, ale zauważyłem że to juz nie to co kiedyś i załatwiłem sobie zegar do sprawdzenia i pokazało mi 25Mpa :o czy było by tyle czy coś z zegarem nie tak i czy jest bezpieczne takie ciśnienie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

na 250 atm. by pompa nie wytrzymała oringi które uszczelniaja dekielek by rozsadziło(przecięło by je)

jak rozbierałes kiedyś pompe od c 360 to w dekielku masz dwa oringi i przeważnie je rozcina jak jest coś nie tak

Edytowano przez MAT912
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cais    3

No właśnie, czyli coś zegar głupieje chyba. tam więcej ma niz 16Mpa no ale nie 25 :D oringi by przy obiążeniu poszły, ale nigdy nic cięższego nie podnoszę jak wycinak z kosktą, on tez swoje waży..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankoursus    0

hylmet podaje że niby 160 atm cisnienia ma a 200 atm przez parę sekund tylko

ale zegar coś musi byc przestawiony hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekwilku    0
Napisano (edytowany)

witam wczoraj zamontowałem pompę od zetora o wydajności 33.5 dm3/min w swojej 60-tce i mogę śmiało ją polecić udzwig jest potężny bo próbowałem go pod agregatem uprawowym jego waga to 1300 kg i przy 600 obr/min podnosi bez problemu tylko przód za lekki i go podnosi aha i zawór też podkręcony pod sprężynkę podłożyłem nakrętkę m6

Edytowano przez tomekwilku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wydatek pompy nie ma wpływu na udzwig tylko prędkość działania hydrauliki. Siła twojego podnośnika to zwiększone ciśnienie na zaworze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

kolega seweryn ma rację normalna pompa najlepiej z hydrotoru i nie ma co kombinować


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19662

@tomekwilku jak napisałeś zwiększyłeś udźwig ale czy wytrzyma to plecak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krejzol3000    0

Zobaczymy tylko jak długo Ci tak będzie podnosić, tym bardziej, że podnosisz na wolnych obrotach. Ja też założyłem tą pompę o której mówisz(bo mowa o tej produkowanej przez Zetora dla c360?), na początku bez problemu podnosiła dość szybko, bez gazowania BigBag 500kg na wyższym ustawieniu TURa. Zawór oryginalny 12,5MPa. Niestety po jakimś miesiącu, wyrzuceniu kilkunastu przyczep obornika i przełożeniu około 30BB pompa jest wyraźnie słabsza, ma problem z podniesieniem BB na wyższym ustawieniu. Nie miałem okazji żeby sprawdzić ciśnienie w układzie w obecnej chwili. Nie wiem czy już reklamować czy jeszcze nią popracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
    • Przez Bykupl
      Witam mam taki problem plecak po regeneracji nowa pompa 40l i zawór pod tą pompę z hylmetu problem jest taki że wszystko śmigało jak należy tur podnośnik na wyjściu 160bar dopóki ciągnik nie pójdzie w duże obroty w rotacyjnej ciśnienie spadło ledwie 110 i słabo tur podnosi po wymianie zaworu na drugi się poprawiło i znów dopóki ciągnik nie poszedł w obroty więc gdzie szukać problemu w rozdzielaczu czy raczej pompa i zawór ? 
    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez Celownik07
      Hej,
      Robilem rok temu kapitalke podnosnika - nowa pompa, zawory bezpieczenstwa, tlok, cylinder, wspornik, regeneracja rozdzielacza nowy olej filtry i takie tam pierdoly, chodzil potem pieknie bez zarzutu a teraz widze ze pulsuje, opada troche i podnosi ( bez obciazenia) a jak wylacze ciagnik na podniesionym to po 30 minutach calkiem opadnie. Mozliwe ze to przez pogode i gesty olej?
      Co ciekawe podpialem plugi 3skibowe zeby zobaczyc czy tez tak sie bedzie zachowywal pod obciazeniem to trzymal ladnie w gorze dlugi czas (wymienilem wszystkie 3lemiesze)-  tez na wylaczanym ciagniku. 
    • Przez Dawid_Styczen
      Witam czy ktoś stosował zamiennik ambra multi g  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj