misiael7745

najwydajniejsza pompa hydrauliczna do c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Wiem że przepływa. Tłumaczę ci jak by nie był zastany jak to określiłeś nie powinno być powietrza w oleju a było. To nie była wina w moim przypadku rozdzielacza tylko gęstego oleju. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

 

A skąd wiesz czy był na tyle gęsty że odsłonił pompę i został gdzieś na jak to twierdzisz ściankach.

takie coś możesz stwierdzić jak masz plecak na wierzchu

Powietrze to owszem może być z braku oleju ale też jeśli masz po środku kiper to olej wraca spowrotem i jest pustka w przewodach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ale ty kombinujesz. Pompa nie ma prawa zassać powietrza jeśli jest w oleju, nie ma prawa być powietrza w przewodach zewnętrznych bo skąd?  Tym bardziej że podłączony był siłownik pługa dwustronnego działania. Może gdyby była pływająca włączona a i to ciężko bo żeby spłynął musi  jego miejsce zając powietrze a skąd ma się tam wziąźć skoro przeciwnym koniec jest zamknięty w szybkozłączu? Poza tym zaraz po odpaleniu  przewody zalała by pompa olejem a tu mieszanina oleju i powietrza z 10 minut naparza.  Nic nie trzeba zdejmować żeby stwierdzić wystarczy pomyśleć. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Prosta rzecz podpinasz siłownik jednostronnego działania. ciągniesz do góry olej idzie a po dociśnięciu tej dzwigni do dołu olej wraca tym samym przewodem i wypływa przez rozdzielacz.

Nie kombinuje olej idzie i wraca przez rozdzielacz, musisz to zrozumieć. Jakby nie wrócił to by Ci nie opadło.

Tu też możę się coś zaciąć że za dużo tego oleju wróci i przewód między szybkozłączem a rozdzielaczem będzie pusty bez oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To ci tłumaczę po raz enty  łącząc lewe wyjście z prawym  przezroczystym wężem olej z powietrzem szedł przez kilka minut. Więc co tu ma do rzeczy spadanie, opuszczanie i spływanie oleju z rurek kiedy przelało je za ten czas z milion razy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ok połączyłeś.

tylko żeby był przepływ to musisz dzwignię kipra trzymać do góry lub do dołu.

Przecięż na takiej zasadzie działa siłownik  podpiety do Twojej obrotowki.

Chcesz obrócić pług to jednym płynie olej a drugie się zamyka i na odwrót

 

Jeżeli nie ma ruchu dzwignią to nie może być przepływu.To że coś tam leci to nie jest taka wydajność gdy pociagniesz dzwignię kipra. Jakby to miało lecieć to by ci pługiem majtało

Tym i tak steruje rozdzielacz nie ma tak że właczasz pompę i już masz przepływ.

Też musisz pomysleć że jest coś co tym steruje i nie doceniasz zadań rozdzielacza

1 godzinę temu, pawel4002 napisał:

Tak

A jak dodasz gazu to na każdej wysokości przestaje podnosić ?

Rozumiem że jest na dużych obrotach podnośnik na dole i wciskasz podnoszenie i jest hałas a podnośnik nie drgnie ?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To już od samego dołu zaczyna się ten dzwięk ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

Tak

Dźwięk jest przy każdej wysokości i oczywiście przy wspomnianych wyższych obrotach

Edytowano przez pawel4002

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia Saturday, March 31, 2018 o 18:55, pawel4002 napisał:

Witam wszystkich

Proszę o radę wymieniłem pompe w c360 na tą zetorowską wydajność 33l/min

Na wolnych obrotach jest fajnie bo podnosi szybko ale wystarczy dodać trochę gazu i już ledwo się wlecze i słychać jakiś dźwięk z podnośnika. Już wymieniłem zawór przy pompie i przy siłowniku i nadal nic już brakuje mi pomysłów.

Ciśnienie pompa napewno daje bo jak włacze szybkozłącze to słychać dławienie silnika 

U mnie było podobnie to się rozleciało łożysko igiełkowe czy jak to się tam nazywa.w tym napędzie od pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Nawet nie ma najmniejszych szans aby 30-20 litrów hipolu wychlapało na ściany skrzyni trzymając się tam do tego stopnia żeby odsłonić pompę,jakim cudem,skoro dolny rząd trybów jest całkowicie zatopiony w oleju a nie do połowy nie zadziała jak super odrzutnik.Pompa dlatego zapowietrzała się ponieważ nie dostała odpowiedniej porcji oleju,przez jego gęstość i drobne Sitko filtra,ktore nie dało przepustowości.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

no tak ale musiał ci ten wałek od napędu nieżle latać

1 minutę temu, Alamo napisał:

Nawet nie ma najmniejszych szans aby 30-20 litrów hipolu wychlapało na ściany skrzyni trzymając się tam do tego stopnia żeby odsłonić pompę,jakim cudem,skoro dolny rząd trybów jest całkowicie zatopiony w oleju a nie do połowy nie zadziała jak super odrzutnik.Pompa dlatego zapowietrzała się ponieważ nie dostała odpowiedniej porcji oleju,przez jego gęstość i drobne Sitko filtra,ktore nie dało przepustowości.

ciężko by je było tam zatrzymać:D

poczytaj dokładnie

on myśli że jak połaczył przezroczystym przewodem eurogniazda to będzie taki sam przepływ oleju jak tego od pompy do rozdzielacza

1 godzinę temu, pawel4002 napisał:

Tak

Dźwięk jest przy każdej wysokości i oczywiście przy wspomnianych wyższych obrotach

to żeby się tłukła już na wolnych obrotach bez ciężaru to musiałby jak kolega piszę być duży luz na tym wałku napędowym pompy.

Jak wymontowywałeś pompę to musiałeś to demontować także widziałbyś że to lata

wyciągnij tą pompę jeszcze raz ta pompę

Ja bym pospawał starą i zobaczył co będzie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

Nie nie na wolnych nie ma stuku tylko po podwyższonych wyłącznie zresztą jak wyciągałem pompe poraz drugi żeby zmienić zawór nie czułem luzu na wsporniku.

Ja obstawiam na rozdzielac bo skoro dźwignia podnośnika odbija na końcówce to znaczy że będzie tam coś nie tak no chyba że ona tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

warto byłoby też sprawdzić napęd co zazębia sie ze wspornikiem  pompy czy nie ma luzu

odbija bo wraz z podnoszeniem  ramion tłok w rozdzielaczu połączony dzwignią podnośnika ktora się ci cofa musi się trochę wysunąć z rozdzielacza bo  też by wyło jakby nie wysunął się z niego po podniesieniu na samą górę

 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel4002    1

Jeśli łożysko by latało to by nie zazebiało pewenie wcale i nie było by szans wytworzyć ciśnienia nawet żeby kiper załączyć a ewidentnie ciśnienie razem z dźwiękiem jest, tylko strumień na siłownik ma jakiś problem zresztą łożysko musiało by pochodzić chociaż te 5 minut żeby się rozsypać a tu problem zaczął się od samego początku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

to się zgadza.

Ja miałem na myśli żeby sprawdzić ten wałek z trybem co przechodzi przez most tylni i z nim zazębia się pompa a nie ten co masz na pokrywie pompy

Nic ci nie hałasowało bo i nie było większego przepływu a zarazem oporu dla napędu pompy

 

To trochę i gdybanie

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem. Mam tur 2 sekcyjny.  Po zakupie okazało się, że pompa już nie domaga więc wymieniłem na wydajniejszą - Hylmet 40l/min. Do tego zamontowałem również zawór zabezpieczający pompy ustawiony fabrycznie na 17,5 mpa. Po wymianie pompy tur chodzi znakomicie ! udźwig jest wyraźnie większy i tur działa szybciej. Jednak pojawił się mały problem. Przy opuszczaniu całego tura obroty silnika wyraźnie spadają i słychać, że pracuje on z wyraźnym obciążeniem. Dzwięk jest wyraźnie bardziej słyszalny niż w przypadku podnoszenie. Siłowniki mam jednostronnego działa - więc olej wraca tą samą drogą która została dostarczony i później do skrzyni..

Co mogę zrobić żeby wyeliminować ten problem ? Wymienić przewód powrotny oleju z rozdzielacza do skrzyni na taki o większym przekroju ? Wydaje mi się, że olej który wraca z siłowników blokuje przepływ oleju zasilającego rozdzielacz i stąd ten problem. mam też siłownik 2 stronnego działania, ale w jego przypadku nie ma spadku obrotów.

Jedna sekcja w rozdzielaczu wolna. Rozdzielacz i jego podłączenie wygląda tak:

Proszę o jakieś porady.

44759931_1685430751563541_4168451187391070208_n.jpg

44502053_1921076231295349_1240052346499629056_n.jpg

Edytowano przez krzysiek1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

nie chyba tylko na pewno  ale mówimy o przelewie z rozdzielacza ,najlepiej w korek wlewowy oleju do skrzyni,chyba ze masz osobno wkręcana miarke  to w jej miejsce,

 a z sekcji rozdzielacza powinien byc wypuszczony wąz do powrotu ,

Edytowano przez Tomasz78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 8.08.2018 o 09:55, TomekSaracen napisał:

Ja miałem podobny problem i skończyło się tak, że potrzebna mi była nowa pompa hydrauliczna C-360. Polecam Wam pompy z tego sklepu: https://sklep.mizar.com.pl/hydraulika-c-7_9_351.html

drogo jak cholera.

na allegro można poszukać aluminiowej z wydajnością 40-42l. za***ista pompa i wcale nie droga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Tomasz78 napisał:

nie chyba tylko na pewno  ale mówimy o przelewie z rozdzielacza ,najlepiej w korek wlewowy oleju do skrzyni,chyba ze masz osobno wkręcana miarke  to w jej miejsce,

 a z sekcji rozdzielacza powinien byc wypuszczony wąz do powrotu ,

Mówisz o przelewie głównym z rozdzielacza czy o przelewie z sekcji podnośnikow jednostronny? Suwak nurnikowy nic nie da ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
    • Przez Bykupl
      Witam mam taki problem plecak po regeneracji nowa pompa 40l i zawór pod tą pompę z hylmetu problem jest taki że wszystko śmigało jak należy tur podnośnik na wyjściu 160bar dopóki ciągnik nie pójdzie w duże obroty w rotacyjnej ciśnienie spadło ledwie 110 i słabo tur podnosi po wymianie zaworu na drugi się poprawiło i znów dopóki ciągnik nie poszedł w obroty więc gdzie szukać problemu w rozdzielaczu czy raczej pompa i zawór ? 
    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez Celownik07
      Hej,
      Robilem rok temu kapitalke podnosnika - nowa pompa, zawory bezpieczenstwa, tlok, cylinder, wspornik, regeneracja rozdzielacza nowy olej filtry i takie tam pierdoly, chodzil potem pieknie bez zarzutu a teraz widze ze pulsuje, opada troche i podnosi ( bez obciazenia) a jak wylacze ciagnik na podniesionym to po 30 minutach calkiem opadnie. Mozliwe ze to przez pogode i gesty olej?
      Co ciekawe podpialem plugi 3skibowe zeby zobaczyc czy tez tak sie bedzie zachowywal pod obciazeniem to trzymal ladnie w gorze dlugi czas (wymienilem wszystkie 3lemiesze)-  tez na wylaczanym ciagniku. 
    • Przez Dawid_Styczen
      Witam czy ktoś stosował zamiennik ambra multi g  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj