rein

fotel kierowcy w t6

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rein    0

Chciałbym podzielić się pewnym spostrzeżeniem w temacie regulacji fotela kierowcy w nh otóż ten fotel według mnie jest do d*py gdyż nie posiada regulacji wysokości- gdy go dopompujemy podniesie się ale będzie twardy jak kamień i jak ma komfortowo jechać wielki i chudy albo mały i gruby jeden kolana pod brodą drugi z nogami w powietrzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mij168    12

Wszystko dobrze dziala, to sobie zmien na amortyzacji i po problemie. A nie idiotyczne zadajesz pytania. W kazdym nowym ciagniku tak masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rein    0

W każdym nowym ciągniku to chyba masz na myśli ciągniki NH bo jeśli wszystkie to bardzo się mylisz znajomy posiada fenda 312 i tam  jest przycisk do pompowania reg wysokości drugi do ustawiania  twardości w całym zakresie(płynna) tzn możesz podnieść fotel na maxa i po ustawieniu max miękkości pływasz w fotelu,spróbuj zrobić tak w hollandzie na tej twojej zmianie amortyzacji czterostopniowej która działa do pewnego stopnia napompowania.Tak więc idiotyczne pytanie jest dla kogoś kto ma zdrowy kręgosłup i ma wzrost poniżej 190cm.Mając stary MF fotel był wygodniejszy tzn działał podobnie z tym że ustawiał się automatycznie do wagi kierowcy i miał mechaniczną zmianę wysokości.I tu kupując nowy new holland dałem ciała nie pomyślałem że w nowym ciągniku będzie mniej wygodny fotel niż w ciągniku z lat 90.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mij168    12

To zamontuj sobie ten fotel z msseya i po problemie. Ja nie narzekam. Idzie sie przyzwyczaic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eliot    43

w moim t 4.85 nie działa mi fotel to znaczy nie mogę go <napchać> powietrzem ,wiecie co można zrobić??miał ktoś taki przypadek???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Michal01052000
      Witam nie dział ehr podnośnik podczas jazdy opadł i nie podnosi kody błędu 
      f013,f906,f1024
       
    • Przez makro21
      Witam chciałem zapytać czy nie wiecie dlaczego świeci się cały czas kontrolka przedniego napędu wogule nie reaguje na załączanie lub rozłączanie cały czas świeci dodam że ciągnik to New Holland Ts 125a
    • Przez makro21
      Witam chciałem zapytać ciągnik New Holland Ts 125a długo trzeba krecik (ok 10 sekund) dlaczego tak jest coś nie tak po odpaleniu wszystko działa niby  normalnie.
       
    • Przez Mialek
      Witam wszystkich, mam problem z hydraulika w ciągniku, poniżej moje obserwacje, problem nastąpił po wymianie dolnej płytki(urwane ucho)(czerwona strzałka na zdjęciu) mam wrażenie że gdzieś syf zablokował zawór przelewowy lecz nie wiem gdzie on jest, czy on jest na każdej płytce sekcji?
      Moje obserwacje i wnioski:
      - gdy olej jest zimny wszystko działa w miarę lecz nie do końca, tak jakby olej delikatnie uciekał, wraz z nagrzewaniem się oleju po ok. 2h orki, hydraulika strasznie słabnie, olej robi się rzadszy od temperatury i więcej go ucieka.
      - ciągnik posiada Ładowacz czołowy(TUR), gdy podnoszę coś bardzo ciężkiego, to ma problem, ale gdy użyję którejś sekcji, (tzn. trzymam dzwignie TURA do góry, nie podnosi, dodatkowo pociągam za dźwignię od sekcji hydraulicznych, TUR dostaje pełną moc aż podnosi tył ciągnika, co wyklucza pompę. 
      - gdy już olej jest gorący i ma problem z podniesieniem pługa, i czasami gdy szarpnę ciągnikiem to tak jakby zawór się odblokowywał i podnosi normalnie ale tylko przez chwilę...
      - na zimnym oleju ma czasami tendencję do szarpania hydrauliką, jak by któryś zawór pulsował, tzn. podnosi szybciej wolniej, szybciej wolniej.
      - Moje odczucie to przyblokowany zawór spustowy, przelewowy, nie wiem dokładnie.
      - chciałbym dowiedzieć się jak działają owe płytki, które dziurki są od wysokiego ciśnienia, które od powrotu.
      - Robiona kalibracja podnośnika - bez zmian, lecz ona nie ma nic wspólnego z ładowaczem czołowym który też jest słaby, pociągnięcie którejś z dźwigni wyjść hydraulicznych ładowacz podnosi elegancko.
      - olej zapewne leci przez wszystkie płytki następnie do rodzielacza ładowacza czołowego i na powrót, i w którejś płytce przepuszcza olej. (moje odczucie) 
      Wielkie dzięki za pomoc !!!
       

    • Przez Wojteg
      Witam mam taki problem z hamulcem ręcznym gdy go zaciągnę i spuszcze nie odbija, na dźwigni czuć duży skok i muszę wysiąść i ręcznie popchnąć dźwignie ręcznego która w chodzi w skrzynie, wtedy odpuści i nie ma już skoku na dźwigni. Od czego by zacząć tą naprawę? Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj