rein

fotel kierowcy w t6

Polecane posty

rein    16

Chciałbym podzielić się pewnym spostrzeżeniem w temacie regulacji fotela kierowcy w nh otóż ten fotel według mnie jest do d*py gdyż nie posiada regulacji wysokości- gdy go dopompujemy podniesie się ale będzie twardy jak kamień i jak ma komfortowo jechać wielki i chudy albo mały i gruby jeden kolana pod brodą drugi z nogami w powietrzu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mij168    12

Wszystko dobrze dziala, to sobie zmien na amortyzacji i po problemie. A nie idiotyczne zadajesz pytania. W kazdym nowym ciagniku tak masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    16

W każdym nowym ciągniku to chyba masz na myśli ciągniki NH bo jeśli wszystkie to bardzo się mylisz znajomy posiada fenda 312 i tam  jest przycisk do pompowania reg wysokości drugi do ustawiania  twardości w całym zakresie(płynna) tzn możesz podnieść fotel na maxa i po ustawieniu max miękkości pływasz w fotelu,spróbuj zrobić tak w hollandzie na tej twojej zmianie amortyzacji czterostopniowej która działa do pewnego stopnia napompowania.Tak więc idiotyczne pytanie jest dla kogoś kto ma zdrowy kręgosłup i ma wzrost poniżej 190cm.Mając stary MF fotel był wygodniejszy tzn działał podobnie z tym że ustawiał się automatycznie do wagi kierowcy i miał mechaniczną zmianę wysokości.I tu kupując nowy new holland dałem ciała nie pomyślałem że w nowym ciągniku będzie mniej wygodny fotel niż w ciągniku z lat 90.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mij168    12

To zamontuj sobie ten fotel z msseya i po problemie. Ja nie narzekam. Idzie sie przyzwyczaic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eliot    109

w moim t 4.85 nie działa mi fotel to znaczy nie mogę go <napchać> powietrzem ,wiecie co można zrobić??miał ktoś taki przypadek???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj