Hvb3000

Ursus Bison

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
witek    2

moze i pordukuja ale on niczym szczegulnym sie nie rózni od tych dedykowanych na nasz rynek ....a co do tego zeby ursus dorównywał maszynom zachodnim to napewno jeszce długaaaaaaaaaaaa droga prze Warszawskimi zakładami


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

chyba produkuja ale duzo od standardu nie odbiegaja


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bagiszon    0

Ursus Bison to firma która zajmowała się eksportem traktorów i kombajnów za granice. Poprawione zostały standarty a obiło mi się o uszy zę nawet powershift-a niektóre modele miały. Jeśli ktoś zna Ursusa za granicą to raczej ma o nim dobre zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

bylo juz chyba o nim na forum.

 

zreszta byl taki na allegro.pl

o tutaj: http://www.allegro.pl/item147014280_ursus_bison_4x4.html


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

powiem ze sie jakos ładniej prezentuje z tymi balonami z wygladu to nawet godny podziwu . bo jak widze te na nasz rynek pakowane to jeeeny nie moge błotniki szersze niz koła i wszytko takie brzydkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Moim skromnym zdaniem ciagnik ten niewele sie rozni od 1734 czy 1934. SWzerokie kola robia swoje jesli chodzi o wyglad ale srodek nie wiele sie rozni mam u 1634 to widze ze wnetrze nie jes identyczne w Bsonie jest iina deska rozdzielcza dzwignia zmiany biegow przeniesiona na prawa strone obok drugiej no i ma EHR co daje plus ciagnikowi pozatym nie ma duzej roznicy pomiedzy 1934 ktorego oglaalem i tez ma EHR a skrzynia nadal ta sama dzwignie przy desce rozdzielcvzej te same. Moim zdaniem ursus powinien zmieniac nie tylko "opakowanie" ciagnika ale tez inne rzeczy jak skrzynia itp. Fakt ze za pieniadze jakie mozemy kupic U 1934 nie kupimy iinego o tej mocy za te pieniadze- nowego oczywiscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

JA dla mnie to za drogi na te lata ktróe ma a widać ze i nie stał w garażu tylko pracował. więc ja bym naprawdę sie zastanawiał czy go wziąć

 

 

 

Pozdrawiam Balzak


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

To 1014 tylko inaczej sie nazywa. Do ceny dolicz komplet opon. Nie da sie ocenić stanu bez sprawdzenia organoleptycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

Myślę że można znaleźć coś bardziej interesującego w rozsądniejszej cenie a oponki też malo nie kosztują.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    67
Myślę że można znaleźć coś bardziej interesującego w rozsądniejszej cenie a oponki też malo nie kosztują.

 

 

narazie tylko przodek


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy007    0

No tak ale jak dobrze poszukasz zreszto masz czas to znajdziesz też coś dobrego może tylko rocznikowo troche starszy ale równie dobry i zadbany sprzęcik.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Z tyłu także jedna opona do wymiany, zaczepy do dokupienia bo na pewno ich nie ma. Obciążniki tylne i masę innych rzeczy. Co najmniej 10tyś trzeba do tego dołożyć żeby nie było niespodzianek w polu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    67
Z tyłu także jedna opona do wymiany, zaczepy do dokupienia bo na pewno ich nie ma. Obciążniki tylne i masę innych rzeczy. Co najmniej 10tyś trzeba do tego dołożyć żeby nie było niespodzianek w polu ;)

 

 

tylne obciążniki mi nie potrzebne a zaczepy ma :D


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
tylne obciążniki mi nie potrzebne a zaczepy ma ;)

Komplet opon też ma? :D To go kupuj jak jest taki super :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Tak w nawasie mówiąc to 210 jest odpowiednikiem 1012 a 410 - 1014 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Wydaje mi się że ten traktor ciężko pracował ma mocno wypalony tłumik to znak że motor daje ogniem w rurę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj