Zaloguj się, aby obserwować  
kris14

Ursus 4514

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kris14    267

Ursus 4514- dane dot. mojego ciągnika są pogrubione :)

 

1: Dane techniczne:

 

Jest to ciągnik klasy 0.9

 

Rok produkcji: 1995r.

 

Silnik: A4.236 o mocy 44.5kW [60KM] bądź silnik 4390 o mocy 49kW [66KM] lub 4410 o mocy 50.5kW [68KM]

 

Max. moment obrotowy: dla A4.236- 234Nm; dla 4390- 257Nm; dla 4410- 267Nm

 

Jednostkowe zużycie paliwa przy mocy znamionowej: A4.236- 236+12g/kWh; dla 4390- 241 + 12g/kWh; dla 4410- 216g/kWh

 

Skrzynia przekładniowa: 8P+2T lub w opcji 12P+4T

 

Sprzęgło dwustopniowe suche, do rozłączania skrzyni biegów [i stopień] i WOM [iI stopień]

 

Układ hydrauliczny: Pompa tłoczkowa, czterocylindrowa z regulowanyn wydatkiem o wydajności 26.2 l/min; Rozdzielacz 2 sekcyjny z 2 parami szybkozłączy typu Kontakt/RBS

 

TUZ: Kat. 2 o udźwigu 1800/2200/2400/2800kg

 

WOM: Niezależny, sterowany sprzęgłem głównym o pręd. 540/1000obr/min [poprzez wymianę wałka]

 

Masy, Pojemności:

Masa ciągnika gotowego do jazdy [bez obciążników/z wszystkimi obciążnikami]- 3300kg/3700kg [no mój ma ok 3425kg :P]

Pojemność zbiornika paliwa- 80l

 

Ogumienie:

Przód- 11.2R24

Tył- 13.6R36/16.9R30

 

Kabina typu Komfort 07/Agro/AgroBIS

 

2: Opis:

 

Wykonanie- ciągnik jest dobrze wykonany jak na tamte lata, emelementy są dobrze spasowane, kabina wewnątrz posiada na błotnikach i pod siedzieniem obicia wraz z pianką, a górna część kabiny jest pokryta lakierowanym tworzywem, kabina posiada wgłębienia na błotnikach dzięki czemu można trzymać tam różne rzeczy... W dzwiach też są kieszenie wykonane z tworzywa.

Na prawym błotniku znajduje się popielniczka dla palaczy :), Kabina jest przygotowana na zamontowanie radia. Posiada ona wycieraczki szyby przedniej i tylniej nagrzewnicę wodną, uchylne szyby boczne, tylnią i w uchylalny otwór w dachu.

Siedzienie pasażera ma możliwość regulacji wysokości, twardości i odległości od kierownicy.

 

Karoseria mojego ciągnika wykonana jest ze stali, dzięki czemu jest odporna na uderzenia, jednak może złapać ją korozja [ale tak nie jest <_< ] .

 

Ile ciągnik spala to nigdy dokładnie nie liczyłem, ale zbiornik paliwa spokojnie starcza na cały dzień pracy [uprawa, czy orka].

Komfort w kabinie oceniam na dobry, chociaż w czasach kiedy ten ciągnik był wprowadzony [końcówka lat 80-tych] była to kabina o naprawde dużym komforcie, jednak konkurencja poszła do przodu, a Ursus produkował te kabiny do połowy lat 90-tych. Dzisiaj ta kabina jest dostępna po liftingu jako kabina K07s.

Zdarzały się drobne awarie ale były też i poważne...

Do najkosztowniejszych można zaliczyć wadliwą pompę hydrauliki która kosztuje ponad 2tys zł :)

Były też 2 awarie pompy wodnej [w pierwszym przypadku pompa była naprawiana, jednak za drugim razem potrzebna była wyniana na nową... koszt ok.100-150zł]

 

3: Opinia:

W naszym gospodatswie ten ciągnik nosi opinię ciągnika mało awaryjnego, jednak stwarzającego czasami problemy... Zapowietrzający się układ paliwowy czy problemy z rozruchem to chleb powszedni, ale nie zdarzający się często.

Trzeba też uważać podczas obsługi skrzyni biegów, bo przy szybkich manewrach może się zdarzyć że ją zakleszczymy, a to wiąże się z przestojami w pracy.

 

Jako główne plusy można zaliczyć:

- ekonomiczny

- dobrze daje sobie radę z dużymi maszynami [pług obrotowy 3x40, agregat 3,6m, gruber 2.1m.] i mimo nieco wąskiego ogumienia nie traci dużo uciągu podczas pracy <_<

- prosta budowa

- kabina pozwalająca pracować w każdych warunkach :)

 

Minusy:

- problemy z rozruchem

- zapowietrzanie się układu paliwowego

- zakleszczanie się skrzyni biegów

- mała liczba biegów

- drążki zmiany biegów między nogami, ale można do tego przywyknąć

- uciążliwe przełączanie pompy z pracy podnośnikiem na hydraulikę zewnętrzną [też się można przyzwyczaić]

- pojawiające się wycieki z nieuzasadnionych powodów.

 

Może dużo jest tych minusów, ale to wynika też z wykorzystania i dbania o sprzęt :)

 

Ciągnik mogę polecić i na gospodarstwo małe jako ciągnik główny i jako ciągnik pomocniczy w dużym gospodarstwie :lol:

 

A oto kilka zdjęć mojego ciągnika :):

PIC 1

PIC 2

PIC 3

PIC 4

PIC 5

PIC 6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ja mam ten ciagnik tyle ze na ogumieniu 16,9 30 i jest o niebo lepszy uciag. co do spalania mierzyłem w róznych maszynach i juz wam mowie na lekkim obciazeniu jakas przyczepka to jest ok. 3,5 litra ON na godzine pracy silnika, talerzówka 24 talerze akpil wilgotna gleba ok.7 litów na godzine pracy, agregat kombi A 2,8 m głebokosc ok. 10 cm predkosc na jedynce soszowej gleba swierzo orana 5,5 l na godzine pracy gleba zwiezał po zimie 7 litrów na godzine, pług 3x35 kverneland głebokosc orki 25 cm jedynka soszowa 8 litrów na godzine to juz było pełne obciazenie.

@kris nie mam pojecia jak sobie radzi twoj ciagnik jesli jezdziz 1 soszowa w agregacie 3,6 m i pługu 3840 obrotowym <_< <_< :lol: chyba ze jezdzisz 4 polowa to rozumiem a gruber to tez nie wiem kolega ma pronara i 2,1 m z brodnicy to mu na łace zdycha, po zniwach jeszcze idzie ale on ma 20 koni wiecej!

 

a z plusów to moge jescze dodac ze łatwy dostep do czesci

uniwerslanosc

ekonomiczny silnik to chyba najwikeszy plus

wysoki standard kabiny dobrze wyciszona ale ta ktora ma kris i ja bo ta co teraz jest to tylko potłuc

 

a minusy to stukajaca pompa ale to we wszytkich ursusach

trudny dostep do smarowania krzyzaków w przednim moście

bak wysoko umieszczony

kabina jednoosobowa

 

co do przełączania pompy nowe ursusy juz maja dzwignie pod siedzeniem i to nie sprawia najmniejszego problemu


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

No orke niestety na 4 polowej robie <_<

 

Jeżeli chodzi o gruber to ja go wykorzystuje główne do podorywki... nie czasem do uprawy bezorkowej <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

a agregat 3.6 m to chyba tez przesada bo nie wierze ze na 1 soszowej idzie


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

geuberem jezdzi jedynka soszowa z tego co wiem czasem 2 czyli 7-9 km a zakleszczyc wystarczy w pospiechu jak sie puknie wajche zeby bieg wyrzucic i pusci gwałtownie sprzegło mi sie raz zdarzyła jak obornik wywoziłem ale to jest 3 minuty roboty w 4514 a w 35/2812 moze w 60 sekund zrobie trzeba by czas zmierzyc nie to co w c330


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez przemrolnik
      ZETOR 7211
       
      DaneTechniczne:
       
      Rok produkcji: 1987r.
      Silnik typu : Z7201 4cyl.
      Pojemność : 3595cm3
      Moc: 66km przy 2200obr./min
      Pojemność zbiornika paliwa: 70L
      Wysokość na kołach r28 to 265cm
      Wydatek pompy hydraulicznej to 30L/ 160Bar
      Udźwig TUZ to 2400KG
      Opony Tył/przód to 16.9r28/ 7,50-20
       
      Skrzynia biegów to 10/2, Bieg 4 i 5 synchronizowany.
      WOM zależny/niezależny 540/1000obr/min
       
      Ceny za taki model górują od 25tyś do 35-38tyś.
      Jest u mnie od nowości, czyli od 1989r.
      Pracuje z agregatem uprawowym 3m i pługiem 3skibowym UG.Jest to ciągnik główny,pracuje na 10ha.Mtg to ma około6-5,5tyś Niewiem ponieważ w tej serii zetorów często siadały te liczniki mtg.
      Remontu silnika nie było od nowości, ale już powoli się szykuję.
      Usterki: Usterek z winy ciągnika niebyło, były tylko z winy użytkowania. A mianowicie siłownik pomocniczy się posypał, tzn. od siania nawozów i płukania wodą ma wżery, i się nie nadaje już do niczego. Po 4tyś mtg. Około. Poszła tarcza sprzęgłowa. Po ponad 5tyś mtg, poszedł Simmering między skrzynią biegów a tarczą sprzęgłową, koszt to około300zł, z robotą.
       
      Koszt serwisowania: wymiana oleju kosztuje około 100zł. Filtry paliwa to groszowe sprawy.
       
      Kabina bardzo komfortowa, sczelna, cicha, duża. Praca w tej kabinie jest przyjemnością. Jest także w kabinie ogrzewanie, szyberdach.
       
      Silnik jest bardzo wytrzymały(jeszcze nie remontowany, i nie pali oleju) Około 6tyś mtg. Ma w obecnej chwili.
       
      Wom jest dobry, lekko się włącza.
       
      Spalanie, szacuję mniej więcej około 7-10 litrów na godzinę ciężkiej pracy.W transporcie spali około 5-6 litrów ON na godzinę.
       
      Opinia na temat 7211 wg. mnie jest bardzo dobra, Bardzo mało awaryjny ciągnik, komfortowy, łatwy dostęp doczęści.
       
      Plusy:
      +duża kabina,
      +wspomaganie,
      +szerokie opony,
      +zmiana prędkości reakcji tylnego TUZ,
      +trzy regulacje podnośnika, D M P. (D -siłowa M- mieszana P-pozycyjna)
       
      Minusy:
      -Spalanie.
       
      Ponowny zakup?
      Oczywiście że tak.
    • Przez tommy66692
      Dane techniczne;
       
      Rok produkcji 1983.
      Silnik typu Z7001 o mocy 65km przy 2200rpm
      Pojemność silnika to 3600cm3
      Pojemnosc zbiornika paliwa 70l
      Wyskosc ciagnika na kołach r28 to 265cm
      Wydatek pompy hydraulicznej 20l/min, udzwig 1700kg bez dodatkowego silownika wspomagajacego <_<
      Opony tył- 16.9 R28
      Opony przód- 7,50 R16
       
      Skrzynia 10/2 synchronizowana takze zgrzytów nie ma
      Wom zależy i nie zależny w opcji był chyba takze wom 1000obr/min ale moj tego nie posiada.
       
      Cena jaką za niego zapłaciłem to 20 tys zł
      Pracuje (a raczej bedzie pracował) z pługiem 4 skibowym agregatem uprawowym 2,8m i tyle bo pracuje on jako ciagnik głowny do lekkich prac mam c330
       
      Liczbe mth ciezko mi bedzie okreslic poniewaz licznik jest zepsuty szacuje na 6tys. W gospodarstwie jest od lutego 2007 wiec u mnie sie nie napracował.
       
      Usterki jakie miał odkąd pracuje w naszym gospodarstwie- posypał sie tryb trzeciego biegu i listwa od reduktora do wymiany bo wyskakiwał gdu jechało sie z gorki.
      Cena serwisu- wymiana oleju to koszt rzędu 120zł, filtry to nie wiem bo to nie sa duze pieniądze <_<
      Naprawa skrzyni kosztowała około 1500zł z mechanikiem.
      Wymianiłem takze uszczelki na ramionach podnosnika bo ciekł olej koszt nie duzy dokładnie nie wiem.
      Padła pompa wodna koszt nowej - 80zł.
      Problem był takze z peknietą rurka ktora idzia do nagrzewnicy poprzez rame w kabnie. Niby banalne ale woda nią uciekała przez co ciagnik cały czas łapał temperature co groziło przegrzaniem. Koszt kupienie nowych węzy czyli jakisc 15zł. tylko roboty duzo.
       
      2.Praca maszyny;
      Kabina jak na tamte czasy jest bardzo dobra, szczelna, duza (5 osob sie miesci), wygodna, cicha. Praca to na prawde przyjemnosc. Oczywiscie jest ogrzewanie, radyjko mozna wstawic. Obicia na błotnikach, podłoga wyciszona. Wajchy sa dobrze umiejscowione.
      Silnik jest przede wszystkim wytrzymały. Jak wyzej moj ma jakies 6tys mth i remontu to on nie widzial i sie na to nie zapowiada bo oleju nie bierze i ladnie pracuje. Skrzynia to jak pisałem wyzej, ale u poprzedniego wlasciciela chodzil z sieczkarnia takze nie mial lekko to sie nie dziwie ze i te 2 tryby wymienic trzeba bylo.
      WOM nie jest w dobrym stanie, moge powiedziec ze jest on do roboty, na pewno lozyska i jakies tryby, poniewaz brzeczy i do tego nie chodzi tak jak w kazdym innym zetorze tego typu
       
      Spalanie mierzyłem w orce wychodzi od 13 do 15 litrow na hektar ale trzeba zaznaczyc ze ja z 2000obr nie schodze Do lekkich prac sie nie odnosze poniewaz u mnie on nie wykonuje takowych.
      Podsumowując komfort pracy, jest ok jak na tamte lata jest na prawde bardzo dobrze. W polu przydaje sie ogrzewanie, wyciszenie kabiny a w transporcie oprocz tego- nie wyjąca skrzynia, tylni most i zwolnice!! Jak ma to miejsce w 360.
       
      3.Opinia;
      W tym ciagniku podoba mi sie reczne sprzegło wom tak zwane sprzeglo piecio minutowe :lol: Cicha wygodna kabina, wspomaganie ktore posiada, bez niego bylo by ciezko Skrzynia bardzi zadko sie zakleszcza mi zdazylo sie to 2 razy ale to ja zle operowałem i to moja wina. Nie zdażyło mi sie nigdy ze sie zapowietrzył.
       
      Plusy;
      -ciezki co pozwala na ciagniecie duzych maszyn
      -duza kabina
      -wspomaganie
      -szerokie opony
      -reczne sprzeglo wom
      -zmiana szybkosci reakcji podnoszenia
      -3 regulacje podnosnika
      -synchornizowana skrzynia
      Minusy;
      -podobno czeste puszczanie uszczelniaczy na ramionach podnosnika jak i tłoku
      -duzy gabarytowo ale cos za cos
      -w zimie przed zapaleniem trzeba pompowac
      -brak orginalnych telskopow przy drzwiach co umozliwia jazde w lecie z otwarymi drzwuami
      -brak tylniej wycieraczki (jest ale reczna)
       
      Czy bym go kupił jeszcze raz? Tak bo w tej cenie drugiego takiego zetora ciezko byloby znalezc...
      A praca zetorem a 360 to jest niebo a ziemia taz
       
      Fotki maszyny;
      Zetor7011
      Zetor7011 -2
      Zetor7011 -3
    • Przez ralfMTX140
      1. Dane techniczne:
      - rok produkcji - 1998 r
      - pojemnosci zbiorników: ziarna - 6200 l, paliwa - 400 l
      - szerokosc robocza- 5.1 m
      - wyposażenie: kabina Vista Cab, lodówka, klimatyzacja, reflektory robocze (łącznie 9 + 2 światła drogowe), 2 światła błyskowe, 5 wytrząsaczy, powierzchnia wytrząsania 5.80 m2, powierzchnia odsiewania 7.22 m2, ogólna powierzchnia sit 4.70 m2, napęd hydrostatyczny, masa bez hederu 9050 kg
      - pracuje z hederem 5.1 m szerokości roboczej, a do niego stół do rzepaku Biso CX100 z dwiema boczymi hydraulicznymi kosami
      - linki do galerii,
      http://www.agrofoto.pl/forum/niwa-2008-r-A...9-album421.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/niwa-Akcja-rz...9-album420.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Claas-Dominat...9-album384.html
      - ma ok 2300 mtg i w gospodartstwie jest od 3 sezonów żniwnych
      - zużyty podajnik łopatkowy do zbiornika ziarna, rozrusznik (prawdopodonie elektromagnes)
       
       
      2. Praca maszyny:
      - wykonanie w kabinie jest dość dobre, elementy sterujące są praktycznie rozmieszczone
      - silnik jest Mercedesa OM 366 LA, 200 km (147 kW), elementy w kabinie dobrej jakości
      - spalanie w pszenicy ok 12 l/ha (nie jest dokładnie zmierzone)
      - nie ma z niczym problemów
      - komfort kabiny uważam za średni, kabina jest dość wyciszona mimo że silnik znajduje się za kabiną, jedynie co przeszkadza to za niski fotel operatora (nie można oprzeć głowy o nic i z czasem boli kark),
       
      3. Opinia użytkownika:
      - maszyna jest wydajna, miło się nią pracuje
      - podoba mi się w nim wstępny bęben młócący, który zwiększa wydajność i poprawia dźwięk pracującego kombajnu, również mi się podoba kształt kombajnu i kabina
      - największa zaleta: łatwy dostęp do silnika (jest dużo miejsca aby wejść pomiędzy kabiną a silnikiem)
      - nie jestem w stanie określić największej wady
      - jak najbardziej kupilibyśmy jeszcze raz taki kombajn
    • Przez luk2782
      Deutz-Fahr Agrotron K100
      1. Dane techniczne:
      - rok produkcji: styczeń 2008
      - 4 cylindry turbo, poj. Silnika 4038cm, moc maksymalna (ECE R24) 74KW/101KM, poj. Zbiornika paliwa 180l, ilość oleju w silniku 10l wymiana, co 500mtg lub, co rok
       
      - klimatyzacja, fotel na poduszce powietrznej, kabina na zawieszeniu pneumatycznym, sprężarka 1 i 2 obwodowa, obciążniki 500kg(100kg + 10x40kg) dolny zaczep rolniczy z regulacja długości górny automatyczny Sauermann, haki CBM 2 i 3 kat, ogumienie przód 540/65-r24 tył 540/65-r38
      - udźwig podnośnika 6200kg, EHR, wydajność pompy 60l/min (200bar), 3 rozdzielacze hydrauliki zewnętrznej sterowane mechanicznie
      - ciągnik pracuje z agregatem upr-siew brona wirnikowa Marchio + Amazone D7 3m, rozrzutnik obornika T-088, prasa rolująca Farma 2 z279/1, opryskiwacz 2700l 21m, rozsiewacz nawozów 1700l, kultywator KOS 3m+sienwik do poplonów(siew po orce) i ogólnie prace transportowe
      - Przekładnia ZF T7100 24x8, czyli, 4 biegi w głównym zakresie i na każdym biegu 3 pod obciążeniem wszystko x2 (żółw, zając) max prędkość 44km/h przy 40km/h deklarowanych
      - WOM 540/1000/540ECO/1000ECO funkcja Auto wyłącz
      - system ASM automatyczna obsługa napędu na 4 koła i mechanizmu różnicowego
      - ciągnik od 11 stycznia przepracował w moim gospodarstwie 470mtg do końca października
      - usterki: niedokręcony nypel na rurce powrotu oleju, wymiana uszczelki pod sprężarka powietrze( nie ciekło, ale było oklejone kurzem po wymianie uszczelki przy przeglądzie na 250mtg problem znikł), pęknięty uchwyt przedniego lewego błotnika(bezproblemowa wymiana) pobite lusterko lewe 170zł!!!
      - Przegląd na 50mtg – ok. 750zł brutto, 250mtg-750zł(oba przeglądy dotyczą jedynie silnika( olej AKROS turbo 15W-40 23zł/l filtr paliwa ok. 35zł, filtr oleju ok. 35zł reszta usługa serwisowa) wymienione usterki zostały usunięte w ramach gwarancji.
       
       
      2. Praca maszyny:
      - w kabinie jest cicho wentylacja działa poprawie klimatyzacja także, przeszklony dach, regulowana kierownica obrotowy fotel wszystko jest w zasięgu ręki gorzej z odległością między włącznikami za duża między włącznikiem WOM a przyciskiem podnośnika wymaga to przyzwyczajenia. Dźwignia zmiany biegów chodzi dopasowanie(może ze względu na mały przebieg)
      - jak na razie silnik i jego otocznie bez zarzutów poza wymienionymi usterkami dostęp do filtrów chłodnic bdb. maska wysoko podnoszona jedno częściowa, skrzynia i hydraulika nie sprawiły jak na razie żadnych problemów pracują na tym samym oleju AKROS Multi FCT 23zł/l
      - średnie spalanie w pracy agregatem upr siewnym 8l/ha podobnie z kosem przy siewie poplonów 7l/ha z innymi pracami trudno powiedzieć, ponieważ nie ja obsługuje ten ciągnik i nie zawsze go tankuje wiec trudno wyliczyć ile spalił a nie chce tutaj robić bałaganu
      - ciągnik nie sprawia żadnych problemów pracuje bez zarzutów
      - komfort pracy w polu ocieniam wysoko pneumatyczne zawieszenie kabiny robi swoje elektro hydrauliczny rewers ułatwia wykonywanie nawrotów nie narzekam na brak biegów według mnie w tej klasie wystarczająco. Ciągnik jest mocny jego siłę lepiej zauważyć w polu w pracy w pełnym rozrzutnikiem na mokrym polu niż w transporcie z ponad 20 tonowym obciążeniem na zaczepie. Funkcja ASM w polu spisuje się znakomicie nie brakuje mu „krzepy” w trudnych sytuacjach za to w transporcie przy dużych prędkościach i przy pokonywaniu wzniesień dość szybko traci trzeba redukować, ale jest, w czym wybierać w transporcie przydałaby się resorowana przednia oś.
       
      3. Opinia użytkownika:
      - jest to ciągnik w miarę prosty nie ma nadmiaru elektroniki, jest twardy, elastyczny silnik pozawala ruszyć pod obciążeniem z niskich obrotów, zwarta budowa czyni ciągnik bardzo zwrotnym, podoba mnie się za ogół za pomysł moim zdaniem SDF trafił Agrotronem K w 100, spełnia moje oczekiwania, w pracy niezawodny i silny ciągnik warty polecenia
      - co mi się w nim nie podoba? Hmmm są takie rzeczy ogólnie najwięcej uwag mam do kabiny. Wycieraczka tylniej szyby zbiera za mało praktycznie niecałą prawą połowę szyby nawiewy powietrza na boczne szyby są wystajace przy wchodzeniu do ciągnika łatwo je można uszkodzić po prostu wyłamać. Powinny być bardziej schowane przy pełnym otwarciu po prostu wystraja. Schowek na instrukcje nie praktyczny ciężko ja tam włożyć chyba w kawałkach. Jak już wspomniałem wyżej za duża odległość włączników WOM-u i podnośnika. Siłownik wspomagający otwieranie drzwi pracuje zdecydowanie za ciężko. Brak dodatkowego gniazdka na podłączanie sterowników maszyn z prawej strony kabiny w środku mamy tylko gniazdko zapalniczki i to jeszcze tylko z lewej strony kierownicy jedno gniazdko znajduje się przy gniazdku do świateł przyczep, ale nie wszystkie sterowniki czy konsole maja tak długi przewód żeby starczył do tyłu ciągnika przez cała kabinę (dla porównania, MK3 ma aż 2 takie gniazdka z prawej strony kabiny), brak jakiejkolwiek regulacji ilości przepływu oleju na rozdzielaczach hydrauliki zewnętrznej (MK3 ma!) Brak gniazda swobodnego spływu oleju z hydrauliki(wersje na Niemcy maja:/)
      - największa zaleta? Spełnia moje oczekiwania poza w/w niedociągnięciami
      - zakupiłbym ten traktor raz jeszcze jest tym, co potrzebuje.
      - cena mojego traktora wynosiła 171tys + 4,5tys za pneumatycznie zawieszona kabinę razem 175,5 tys. netto
       
       
      linki do zdjeć:
      http://www.agrofoto.pl/forum/K100-na-tapec...mage103806.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/K100-na-tapec...mage103805.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/K100-na-tapec...mage103803.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/K100-na-tapec...mage103795.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/K100-na-tapec...mage103794.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/K100-na-tapec...mage103793.html
      jako załącznik wysyłam techniczne informacje
      Pozdrawiam!
      Wrzesień 2009 stan licznika 830mtg (21miesiecy uzytkowania)- nieszczelność przy silniku padła uszczelka pod pokrywa w okolicy rozrządu pod nią znajduje sią pompa olejowa. koszt części: dwie uszczelki 5zł + 45zł i pierscien uszczelniajacy za 220zł za to robocizna 1270zł (wszytkie ceny netto)duzo rozkerecania cały zestaw chłodnic nawet miska olejowa musiała byc odkrecona.
      td_agrotronk_d.pdf
      td_agrotronk_d.pdf
    • Przez przemek99
      Dane Techniczne:
       
      Rok produkcji: 2007 kwiecień
      Silnik typu: 1104 silnik turbodoładnowany Euro 2
      Pojemność skokowa: 4156
      Pojemność zbiornika paliwa: 120l
      Wyskość ciagnika: 2633 do tłumnika
      Wydatek Pompy Hydraulicznej wynosi 50dm[szesciennych]/m
      Udźiwig podnosnika wynosi: 4150kg
       
      Ogumienie tył: 16,9-28
      Przód: 11,2-24
       
      Skrzynia 10/2 zsynchronizowana
      Wom tylny zależny i niezależny 540 (540/100)-opcja
       
      Cena Proxy wyniosła mnie 105 tys zł brutto
      Proxima w naszym gospodarstwie pracuje jako traktor pomocniczy ciaga wały vaderstad 6m , opryskiwacz moskit 2 tys.l , i w transporcie
       
      Ma nabite ponad 800mtg , usterek zadnych nie było
      Cena serwisu to cena około 600-700 zl
       
      2.Kabina
      Kabina szczelna , dość cicha , pracuje mi sie w niej bardzo dobrze , wszystko rozmieszczone bardzo czytelnie i proste w obsłudze , spokojnie można słychac w niej muzyki , dwu osobowa.
       
      3.Ocena
      Podsumujac wszystko to bardzo polecam ten traktor , z powodu komfortu i prostej obsługi.
       
      Plusy:komfortowa kabina
      mocny podnosnik
      wydajna pompa hydrauliczna
      łatwa obsługa
      zsychronizowana skrzynia
       
      Minusy:dość ciezko wchodzace biegi-wada została juz zlikwidowana poprzez zmiane sprzegla i wyregulowanie go
       
      Kupił bym go jeszcze raz , z powodu prostej obsługi i braku elektroniki
       
      Fotki:
      http://www.agrofoto.pl/forum/Zetor-Proxima...image79142.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Zetor-Proxima...image67980.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Zetor-Proxima...image66481.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Zetor-Proxima...image61400.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj