jaco512

Ursus 4011 - temat zbiorczy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Cichy007    0

Moim zdaniem to okładziny od ręcznego trzymają i w pierwszej kolejności trzeba to sprawdzić no i to co mówi @piotr88 też może być przyczyną.


Zetor Proxima 110 Power
New Holland T5.105+TUR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

Nowych felg niekupowałem. Jutro sprawdze czy to coś da. Dla mnie to też jest bardzo dziwne że nic tam nierobiłem,a kołem ani prawym, ani lewym nieda się okręcić.

 

P.S

niemam też ręcznego chamulca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Najpawdopodobniej, tak jak piszą koledzy muszą trzymac hamulce, jeżeli zawiniłby układ przeniesienia napędu, to kołem można by ruszyć chociaż kilka cm, (zawsze gdzieś pozostałby luz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

podczas podnoszenia do góry traktorka luzy jakie mogły być na zwojnicy spowodowały zablokowanie mechanizmu różnicowego spoko będzie jak złożysz i opuścisz popchniesz do przodu i wszystko będzie grac sprawdź jeszcze czy tylne koła maja luz na nakrętce łożysk bo jak ci sie odkręci to zgubisz koło gwint do poprawy i morze wyszczerbić zęby <_<<_<:spoko będzie bez nerwów tylko sprawdź luzy!!!!!!!!!!!!!!!!jak sa to kup podkładkę w kształcie słoneczka i zmień mi sie odkręciło 2 raz kupa problemów jak sie odkręci ho ho ale sie rozpisałem sory za błędy jeśli hamulce nie trzymają ale wydaje mi sie ze nie powinny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Te siniki w C4011 były modernizowane poprzez zwiększanie w każdym kolejnym dawki paliwa.

C4011 jako podstawowy silnik miał 42KM, po jego modernizacji powstał 45 konny silnik a model ten ten uzyskał nazwę C355 który po kolejnym ulepszeniu stał się C 360 z 52 konnym silnikiem


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
Te siniki w C4011 były modernizowane poprzez zwiększanie w każdym kolejnym dawki paliwa.

C4011 jako podstawowy silnik miał 42KM, po jego modernizacji powstał 45 konny silnik a model ten ten uzyskał nazwę C355 który po kolejnym ulepszeniu stał się C 360 z 52 konnym silnikiem

 

czyli silniki ( parametry te same?) tylko dawka paliwa inna?


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6
Te siniki w C4011 były modernizowane poprzez zwiększanie w każdym kolejnym dawki paliwa.

C4011 jako podstawowy silnik miał 42KM, po jego modernizacji powstał 45 konny silnik a model ten ten uzyskał nazwę C355 który po kolejnym ulepszeniu stał się C 360 z 52 konnym silnikiem

Jak kiedyś czytałem że w 355 i 360 wprowadzono inny rozrząd co spowodowało zwiększeniem mocy ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Silnik w C4011 różni się od silnika w C360 mocowaniem koła zamachowego w C360 na 6 śrub w C4011 na 3 śruby. I różnica mocy wynika właśnie z zmniejszonej dawki paliwa. Pojemnosc silnikow ta sama.


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
Jak kiedyś czytałem że w 355 i 360 wprowadzono inny rozrząd co spowodowało zwiększeniem mocy ciągnika

Skoro tak twierdzisz to rozbiesz C355 i C360 i zobaczysz ze to samo


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

Dziękuje wszystkim panom za rady :D dzisiaj już wyjechałem, były małe problemu bo najpierw niemogłem ruszyć, ale po chwili było okej, teraz już jest bezproblemu, koła chodzą tak jak powinły i nic się nieblokuje, teraz to tylko maska i kosiarka i na łąke :lol: :D

Zaraz wrzuce do galeri zdjęcia z pierwszej przejażki :D

 

 

Wszystko jest okej, proszę moderatorów o zamknięcie tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

no to ale jak np. założysz pompe paliwową od C-360 i wtryski lub zwiększysz dawke paliwa na pompie to masz tą samą moc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
no to ale jak np. założysz pompe paliwową od C-360 i wtryski lub zwiększysz dawke paliwa na pompie to masz tą samą moc???

 

no dobra dobra a ciekawe jak ta moc była mierzona ( w tamtych latach)


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

mi sie wydaje że c 4011 ma mniejsze (lrzejsze) ciężarki na wale korbowym niż c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

chodzi ci o przeciwwagi

mniejsze chyba nie mogą być bo muszą wyważać wał korbowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yogi    13

niepamiętam na 100% ale wiem że są inaczej montowane i kiedys jak brałem na wage to chyba lrzejsze były ale niewiem o ile :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

to zależy skąd go kupiłeś, bo z tymi z pgr to różnie może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1
to zależy skąd go kupiłeś, bo z tymi z pgr to różnie może być

Kupiłem go od prywatnego użytkownika w zeszłym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Przecież skoro C4011 ma 42 km a C355 ma 45 km to jest trochę różnicy mocy miedzy C360 52 km i była by ta różnica odczuwalna ja miałem u pompiarza troszkę zwiększona dawkę na pompie i różnica jest odczuwalna w mocy i lepiej pali jeszcze :D mniej kucyków to juz napewo by było odczuwalne i sam mam silnik od czyba zetora 4011 czy czegos takiego posiada odpreznik bardzo przydatny i mocy ma ze ho ho ale koło zamachowe jest montowane na 6 srub i wał jest identyczny jak w C360 i sam niewiem od czego jest ten silinik :lol:


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

3p ma to swoje 47 km i ma 3 gary ale 4011 ma 45 km i ma 4 gary to tez się da odczuc. Ja osobiście bym wolał 4 cylindrowca.


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Pomyliłem się tylko o 3 kucyki nie róbcie paniki :) Chciałem tylko powiedzieć że 3 gary a 4 to różnica :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj