jaco512

Ursus 4011 - temat zbiorczy

Polecane posty

Matey    895

Zależy jaką kwotą dysponujesz, bo 4011 za 7-10tys. kupisz, a C360 za około 18 tys. Szczerze to nie wiem, na średnich glebach i ten i ten z trzy skibowym pługiem da rade.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

C-360 za 18 tys to musi już byc w super stanie, 3p są droższe z reguły i w praktyce ale i za jednego i za drugiego nie dał bym więcej jak 15 tys <_< 4011 jest juz stare takze nie ma co od niego oczekiwac. Gdybym miał do wybory 4011 a c-360 wybrałbym sześćdzieśiatke z tego powodu iż jest młodsza.

 

U mnie we wsi jeździ c-360 z tylnym mostem od 4011 i pocisk nie traktor <_< Duuużo szybsza od 60.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel330    1

aha ale jak bym kupił 4011 to bym go przerobił na c-360 wymieniłbym zegary maskę aby tak była podobna jak do c-360


Ursus c-330 na 10 ha wystarcza ale przydało by sie jakieś c-360 3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Jak ja miałbym wybierac pomiedzy c-4011 i c-360 to wybrałbym c-355 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895
aha ale jak bym kupił 4011 to bym go przerobił na c-360 wymieniłbym zegary maskę aby tak była podobna jak do c-360

 

Tylko nie zmieniaj miękkiego przodu <_<.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1
Tylko nie zmieniaj miękkiego przodu <_<.

Tzn. że miękki przód jest lepszy? A w czym konkretnie? Bo jak w swojej oryginalnej C-360 mam miekki przód, ale kolega powiedział mi kiedyś, że twardy jest lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895
Tzn. że miękki przód jest lepszy? A w czym konkretnie? Bo jak w swojej oryginalnej C-360 mam miekki przód, ale kolega powiedział mi kiedyś, że twardy jest lepszy.

 

Zależy jak kto woli, dla mnie jest on lepszy. Jeździłem takim i takim ciągnikiem, na twardym to nieźle skacze. Lepszy, tylko, że lepszy pod jakim względem ?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

panowie a czy tłoki i reszta 40 jest inna niz w 60? bo ja mam 55 ale silnik 60 i wał, korbowody od zetora 6011 wiec jak to jest? słyszałem ze srodek silnika ten sam a różnica mocy wynika własnie z róznic w tylnym moscie.


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Co ma moc silnika do tylnego mostu. C360 ma inny rozrząd i chyba coś jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

Co ma moc silnika do tylnego mostu. C360 ma inny rozrząd i chyba coś jeszcze.

[/quot

 

chodzi mi o moc ciagnika nie silnika, bo wszedzie podaja moc ciagnika a nie samej jednostki napedowej, nie widziałem nigdy silnika 40 (otwartego) wiec pytam. inny rozrzad tzn ?


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255
Tzn. że miękki przód jest lepszy? A w czym konkretnie? Bo jak w swojej oryginalnej C-360 mam miekki przód, ale kolega powiedział mi kiedyś, że twardy jest lepszy.

Pewnie ze lepszy. Gdyby tak nie było to nie był by on opcją za dopłatą w nowych ciagnikach ( o ile sie nie myle to w valtrach). Amortyzacja przedniej osi powoduje ze nie tłucze tak całego przodu a z tym sie wiąże komfort jazdy w transporcie ale w polu też daje się odczuć plusy miekkiego przodu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Znając polskie wykonanie to miękki przód jest kolejnym elementem który może się zepsuć <_< . Na pewno jeździ się wygodniej ale słyszałem o problemach z tulejkami i sprężynami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

ja właśnie 3 tygodnie temu kupiłe C-4011 od znajomego i wiem na 100% że w zeszłym roku robił regeneracje przodku i kosztowało go to 700 zł, ale teraz ani żadnych luzów niemam <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1
Pewnie ze lepszy. Gdyby tak nie było to nie był by on opcją za dopłatą w nowych ciagnikach ( o ile sie nie myle to w valtrach). Amortyzacja przedniej osi powoduje ze nie tłucze tak całego przodu a z tym sie wiąże komfort jazdy w transporcie ale w polu też daje się odczuć plusy miekkiego przodu <_<

Też mi się tak wydawało, że miękki jest lepszy, ale trochę mnie zmyliło to, że w starych 40 miękki przód był a w nowszych 60 jest dość rzadko spotykany. Dziwne to trochę. Po co Ursus zmienił z lepszego na gorsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

C-360 wychodziły już z twardym przodkiem, jedynie C-355 jeszcze miały miękki <_< zmiana pewno z oszczedności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

To znaczy że w żadnej 60 nie robiono fabrycznie miekkiego przodu? To dlaczego mój C-360 z 80 roku ma miekki przód?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

A po czym poznać czy jest to 355 czy 360? Są jakieś rożnice widoczne gołym okiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

jeżeli się nie mylę to w C-355 były już dwa pedały hamulca, natomiast w C-4011 był jeden pedał i rozdzielacz pod siedzeniem. i jeszcze w C-4011 była trochę inna kolumna kierownicza ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

niemam pojecia, musze brat się zapytać, to on będzie wiedział <_< jeszcze się niespotkałem z C-360 z miękkim przodkiem, ale napewno lepiej ci jeżdzi <_<

 

jeżeli się nie mylę to w C-355 były już dwa pedały hamulca, natomiast w C-4011 był jeden pedał i rozdzielacz pod siedzeniem. i jeszcze w C-4011 była trochę inna kolumna kierownicza ;-)

no w 4011 jest jeden pedał do hamulca i przełącznik przy siedzeni i kolumna kierownicza na dwa drążnki i straśnie ciężko się kręci :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895
jeżeli się nie mylę to w C-355 były już dwa pedały hamulca, natomiast w C-4011 był jeden pedał i rozdzielacz pod siedzeniem. i jeszcze w C-4011 była trochę inna kolumna kierownicza ;-)

 

No nie mylisz się. Ja w swojej C355 właśnie mam ten miękki przodek, a sąsiad też przy C355 ma już twardy O.o

@maciek90

Wiesz, obciążniki można przełożyć, to nie jest problem. Poza tym to ciężko będzie dojrzeć inna różnice, bo to jest prawie to samo, tylko c360 ma mocniejszy silnik ;p. Czemu Ursus zmienił z lepszego na gorsze ? 4011 były produkowane na licencji zetora i jak się nie mylę, był to patent zetorowski, tylko teraz pytanie czemu je montowali w C355, skoro one już nie były prodkowane z pomocą zetora ?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0
Wiesz, obciążniki można przełożyć, to nie jest problem.

 

no dokładnie <_< ja w swojej c-4011 miałem obciążniki od 60-tki <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Jak dla mnie to z miekkim jeździ się zdecydowanie lepiej. Tylko nurtuje mnie jeszcze to jaki tak naprawde mam ciągnik? 360 czy 355? Kupiłem go ponad rok temu i poprzedni właściciel mówił, że jest to 360, w dowodzie też jest wpisane 360, no ale skoro mówicie, że w 360 nie montowali miekkiego przodu to jest to trochę podejrzane. Czy 355 były jeszcze produkowane w 80 roku? I czy jest duża różnica w mocy pomiędzy tymi dwiema maszynami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj