jaco512

Ursus 4011 - temat zbiorczy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wali94    0

rozumiem .on to ramie od tego wspomagania dodatkowo zabezpieczył .to ramie jest nieruchome ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Od wąsa przy zwrotnicy idzie siłownik do nieruchomo zamontowanego wąsa układu kierowniczego. On jest wmontowany w podstawę w które jest też podstawa orbitrola. Nie ma tam filozofii, pomalutku kompletować sobie części i zrobić to samemu. Orbitrol 100, siłownik trzeba wymierzyć na wąsie przy zwrotnicy jaką drogę pokonuje miejsce mocowania gałki i taki dobrać siłownik, , pompa przeważnie jest ruska nsz 10, przewody zakujesz na miarę, podstawę zrobisz, i napęd pompy od wału korbowego kardanem. Nie ma się czego bać, pomału zrobisz i na pewno nie będziesz żałował.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Chcesz żeby przy pierwszym przejeździe przez bruzdę urwało ci ręce. Zapomnij o kolumnie z 30-ki w 4011.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xGLOBUSx    0

Jeśli wachasz się między kupnem 40tki a 60tki kup c355 . Jest w nim trochę 40tki i trochę 60tki więc warto :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja ci powiem tak ja posiadam zetora 4011 rok *1976* sprowadzony z holandi jest u nas od 10 lat dokładnie od 2003r. i Mozna smiało powiedziec ze tak poządnej maszyny bym nieoddał :) 360 to bardzo dobry ciagnik ale 4011 to jest poprostu ciągnik jak złoto :) w 2003 roku zostały w nim wymieniona 1 raz zestawy naprawcze silnika i za jakis czas u nas pompa smarowania :) wał korbowy jest jeszcze orginał *NOMINAŁ* raczej nikt go nieruszał :)cisnienie około jeszcze 2 atm :) wtyski były ustawiane też chyba 10 lat temu pompa wtryskowa niewiem jedynie sie oleju dolewało a tak to nic przy niej nierobiliśmy :) skrzynia buiegów wszysko orginał 1 raz zdejmowana pokrywa wymieniana uszczelka, biegi wskakuja ładnie nic niewyskakuje mało chałąsuje jak na tyle lat to wszystko jest w swietnym stanie :) 10 lat te robilismy tez chamulce kapa podnosnika prawdopodomnie niewidziała klucza o zamontowania w fabryce tylny most to samo u mnie niekt tam niezaglądał i raczej w holandi tez nie:P tylny most nawet niebrzdęknie orginalnie skosne zęby na ataku :) praktycznie przez 10 lat rpacuje bardzo duzo i cżesto niema lekko i naprawdze mechanicznie niepopsuło sie nic ;p zmieniłem sobie rozrusznik na szybko obrotowy magneton czeski załozyłem alternator nowa kabinka przyzła oponki maska :) kabina po modyfikacjach :)(które nadal trwają) a co do 60 to mi sie wydaje ze juz są nieco mniej twardsze jak 40 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Cześć! Mam do was wielką prośbę. Mógłby ktoś udostępnić KOMPLETNĄ instrukcję i katalog do C 4011. Wspaniale by było spakować to i wrzucić na jakiś serwer. Ta instrukcja dostępna na witrynie instrukcj.pl jest mało czytelna i brakuje kilku stron.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie    2064

ile moze kosztowac generalny remont 40 (ma układ kierowniczy , filtry oleju i alternator od 60):

regeneracja przodku + nowe koła, filtr powietrza, chłodnica, regeneracja wtrysków, nowy zbiornik paliwa, naprawa skrzyni biegów (wyskakują), nowy rozrusznik i cała instalacja elek., wymiana wszystkich płynów, nowy cały układ hamulcowy, nowe siedzenie :), + robocizna?

ile kosztuje kapitalka silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Ceny nowych części bardzo łatwo możesz sprawdzić w sklepach internetowych! Koszty remontu zależą od tego jakie części kupisz, ale tyle co Ty wymieniłes rzeczy to taki remont na nowych porządnych częściach to przewyższy wartość ciągnika dwukrotnie. Słowem jak już wszystko sie posypało to daj mu już umrzeć lepiej kup coś innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie    2064

jeszcze się wszystko nie posypało ale jak już robić to raz a dobrze

60 w dobrym stanie (przynajmniej z wyglądu ) to koszt ok 15tys. , to ja wolę tyle samo włożyć w swojego i wiem co mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Oczywiście, że warto wyremontować C-4011 niż kupować C-360. To co planujesz naprawiać nie przewyższy wartości ciągnika. A jak zrobisz to wiesz co i jak masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

za sam silnik na dobrych czesciach wyjdzie ok. 3tys. chyba ze bedziesz robil sam

os z kolami jakies 1.5 tys

skrzynia ok. 2tys.

reszta gratow pewnie zamknie sie w sumie ponizej 2 tys.

szkoda tylko ze jakosc obecnie produkowanych czesci jest jaka jest,

jesli myslisz ze wytrzyma bez napraw kilka lat to mozesz sie przejechac

mysle ze warto byloby odremontowac 4011 na dobrych czesciach, a jak juz pisalem z tym trudno,

decyzja nalezy do Ciebie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13
15tys. , to ja wolę tyle samo włożyć w swojego i wiem co mam
Wolno Ci :) To tak ze swojego doświadczenia remont hamulców wyniósł mnie jakieś 500zł, kapitalka silnika w zeszłym roku kosztowała 3200zł, regeneracja przodka w granicach 300zł. Wszystko robiłem sam więc robocizna nic mnie nie kosztowała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To i tak duże kwoty biorąc pod uwagę do czego są wkładane. Ciągnika który dziś szczytem techniki nie jest.

Osobiście gdybym miał tyle dołożyć do 40-ki czy 60-ki to wolał bym ją pomęczyć jeszcze jakiś czas aż uzbierało by się na coś lepszego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Kwoty niemałe wszystko kosztuje drogo, starałem sie kupować najlepsze częsci, w końcu robiłem dla siebie. Pomęczyć jakiś czas to łatwo powiedzieć, bo za 500zł jezdzić bez hamulców ma sens? Albo jak jezdzić jak mi panewke obróciło? Ale to jeszcze nic w porównaniu do przedniego napędu od ciężkiego ursusa, za most cena jest taka jak za cały ciągnik bez napędu! Chore!!! Ale wracając do tematu remontu tej 40-stki rzuć okiem na to ogłoszenie http://otomoto.pl/ursus-c360-A357964.html

Edytowano przez bayu86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mówisz o awariach. Niestety na to nie ma siły trzeba zrobić. A ja mam na myśli ciągnik sprawny tyle że wyeksploatowany. Sprawy typu trochę kopci, lekko leje czy wyje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Jest ktoś w stanie wrzucić instrukcje obsługi i katalog do C 4011. Ta zamieszczona na portalu instrukcje trochę wnerwia i nie jest po kolei oraz brakuje kilku stron. Byłby ktoś na tyle hojny. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

jest takie cos jak portal olx alegro google chociaż wątpię abyś znalazł w super hiper stanie i ta trza szpachli i tak :P:D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Są tylko okazje takie raz na długi czas  a za taką maskę rządają krocie  bo to powoli już zabytek i dostać części też trudno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseton    10

Witam. Mam fergusona 70 KM i ursusa c 330. Mam zamiar kupić ursusa c 4011, ponieważ chcemy robić orki zimowe na dwa traktory bo jest sporo tego. Trzydziestki nie chcemy brać bo na podkarpackich ziemiach ma ciężko. A 40-stka dała by sobie rade z pługiem 2 lub 3. Co sądzicie o tych traktorach? Czy w tej cenie jak ten opłaca się kupić? http://olx.pl/oferta/ursus-c-4011-CID757-IDbrVP3.html#1a7544a0d5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

40 śmiało z 3 skibami lata cena nawet nawet tylko patrz 40 z układem kierowniczym 60 na miękkim przodzie wtedy masz komfort jazdy i kierownica chodzi lekko i bez luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj