jaco512

Ursus 4011 - temat zbiorczy

Polecane posty

izydor6280    1154

wlasnie byly dwa rodzaje, jeden z odrzutnikiem a drugi na simering, byc moze cos pomieszalem, ale wydaje mii sie ze wczesniej byly wlasnie z simeringiem

Mat jak juz masz katalog od 40 to zapodaj ta druga strone z opisem


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Były i są nadal dwa rodzaje: odrzutnik i simering ale to nastało w 60-tce. Opis jest już wstawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na pewno były dwa rodzaje koła pasowego z odrzutnikiem różniące się średnicą wewnętrzną. Nie jestem tylko pewny czy 4011 ma mniejszą czy większą średnicę czopa na który nachodzi koło pasowe. Nie było w 40-ce uszczelniacza na wale. Do dopiero puźniejszy wytwór w 60-kach. Bardzo możliwe że średnica z 4011 nie jest już dzisiaj diostępna z racji tego że nia ma do nich indywidualnie produkowanych wałów.

Edytowano przez seweryn20
  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Na kole mam nabity nr 0050/50-324/0 czyli taki sam jak w katalogu 4011 ale taki sam nr ma też koło na simering w c-360(spr. na stronie Grene). Wewnętrzna srednica koła jest taka sama jak w kole na odrzutnik do c-360, jednak to od szećśdziesiątki jest szersze na zewnątrz i nie wejdzie do obudowy od rozrządu(na wał i klin pasuje) Wydaje mi się, że ktoś tam coś kombinował i ta tulejka jest dorobiona. Wrzucę zdjęcie to zobaczycie o co mi chodzi.

 

Tu macie foto http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/353328-kolo-pasowe-ursus-c-4011/ Powiedzcie mi co to za tulejka. Jak to ma być w orginale?

Edytowano przez lukejro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To mi raczej na oryginał nie wygląda. Ja w katalogy nr koła stosowanego w 55 i 60 mam 0050/50-324/1. I spodkałem się z tymi kołami z dwoma średnicami wewnatzr na czop wału. Zewnętrzna średnica .... trudno mi powiedzieć nie sprawdzałem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

W poniedziałek pojadę na składnicę i zobaczę czy ta tulejka będzie pasowała na koło z uszczelniaczem. Jak podpasuje to będę dalej na tym patencie jeździł a jak nie to będą schody i będzie trzeba z powrotem przerobić na fabryczne. Jeśli chciałbym przerobić na orginalne koło z odrzutnikiem to wystarczy, że zmienię pokrywę rozrządu? Czy będę musiał jeszcze coś przerabiać? Kurcze planowałem tylko wymienić tulejki w przedniej osi a jak tak dalej pójdzie to dojdę do tylnego mostu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na 100% ktoś tam coś kombinował, zmień pokrywę na tą z odrzutnikiem, jak to koło od 60-tki jest dobre, bo odrzutnik tam masz i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

Witam państwa serdecznie,jestem tu nowy .jestem 'szczęśliwym' posiadaczem ursusa c4011 .ten traktor nie widział remontu około 25 lat... pewnie wyobrażacie sobie jego stan techniczny .Więc mam zamiar przeprowadzić jakiś remont na wiosną planowany .

1.na początek chciałem zająć się przednim zawieszeniem ,dręczą mnie luzy na wzrotnicach bo na każdej z nich ,w jej dolnej części jest oko 1,5cm luzu

2. i jakoś naprawić kolumne kierowniczą (w ostateczności zmienić na tą od 360)ma ona oczywiście 2 obroty luzu .

PROSZĘ O POMYSŁY NA ROZWIĄZANIE TYCH PROBLEMÓW

 

 

Z GÓRY DZIĘKUJE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr1216    1217

co do kolumny to nie wiem ale do zwrotnic to jak masz taki luz to musisz wymienić sworznie zwrotnic i tulejki, które musisz rozwiercić rozwiertakiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

zależy czy półośki sztywne czy resorowane. do obu części są. kolumnę wywal i wstaw wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak masz taki luz to nowe półosie tulejki górne i całe piasty tulejowe dolne gdzie są wstawiane tulejki teflonowe ale wywal te teflonowe i wstaw mosiężne. :rolleyes: Kupę dłużej wytrzymują. :blink: Koszt takiej naprawy to koło 400 zł obie strony. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

czy lepiej sztywne zwrotnice zrobić bo znalazłem jedną strone wraz ze sworzniem a druga skrzywiona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ja tam wolę amortyzowaną oś. :rolleyes:Śmigasz aż miło a na sztywnej już niestety telepie jak kota po jabolu :D

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

wspomaganie zamiast kolumny czy kolumna i wspomaganie

 

w tym przypadku co mam to jeszcze nie miałem odwagi wrzucić 5 bieg i gaz w podłogę bo to zabójstwo .koła latają jak poj... i utrzym sie na drodze

 

Próbował ktoś zarejstrowac 4011 ktora nie ma papierow jako antyk

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

na pewno nie naprawiaj starej kolumny tylko kolumna od 60tki ;)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

nowa kolumna to koło 700- 1100zł kosztuje :blink: jakąś starszą by się przydało skołować ze względu na cenę ...a mechanizm co jest w kolumnie od 360 nie zdałby egzaminu jakby wsadził go do kolumny od 4011????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie da się wsadzić mechanizmu z kolumny 60-ki do 4011. Fizycznie niemożliwe. Albo kupić kolumnę kierowniczą 60-ki, albo założyć orbitrol albo remontować oryginał. Dwie pierwsze opcje jak pojedziesz na używkach są w podobnym przedziale cenowym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zgadza się. Nie warto. Mimo że jeszcze wszystkie części do tego są dostępne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wali94    0

ma może ktoś zdjęcie po zamontowaniu wspomagania w 4011/360 bo kompletnie nie wiem co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj