Polecane posty

marek3080    4

witam kolego wieslaw16 mógłbyś podać mi namiary na ten zakład w Brodnicy od pomp wtryskowych? na email stasek2@poczta.fm lub sms na 501387146 alej mi dymi i pyrka pompę sprawdzałem chyba już u 8 zakładach.

 

To nie żadna tajemnica ani reklama

 

87-327 Bobrowo; 88

56 495 18 53 albo 608846493

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

witam

czy jak dlugo krece rozrusznikiem i nie moge zapalic (silnik perkins a6.354.4 kombajn dronningborg ) i zaczyna mi dymic na ciemno i musze jeszcze pokrecic i wkoncu zapali

silnik ladne pracuje nie dymi dobrze wchodzi na obroty nie bierze oleju w tamtym roku nie bylo problemu

to wina pompy wtryskowej

dodam ze silnik odpowietrzony

i jak postoi 2 godziny to znowu musze krecic dlugo zanim zapali

mam zamontowany na zasilaniu zaworek zwrotny i pompke reczna gruszke

ktorys z panow pisal ze dlugo musial krecic rozrusznikiem zanim zapalil i mial regenerowac pompe

i mam pytanko czy to pomoglo

 

poszukuje czesci do dronningborga 7000 w wysokim ich nie maja najlepiej jakby ktos takiego widzial na czesci rozbieranego

Edytowano przez reno9034

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, końcówki nie leją ? ,a może brudny(zabity) filtr powietrza?, jeśli czysty to lekko przyśpiesz kąt wtrysku na pompie wtryskowej i powinien lepiej zapalać, tylko za dużo nie przyśpieszaj bo zacznie na biało kopcić, i też będzie ciężko palił :rolleyes: Pozdrawiam.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja dzisiaj zawiozłem wtryskiwacze do sprawdzenia i okazało się że każdy lał a silnik nie dymił w ogóle! W piątek będą zrobione to zobaczymy jak będzie odpalał.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek3080    4

Niech chcę cie martwić ani nikomu niczego zarzucać ale byłbym bardzo ostrożny i podchodził z dużym dystansem do każdego takiego fachowca. Jak zawieziesz obiecują złote góry a potem okazuje się że nic nie zrobili. Ostatni przykład z naszym MFem. Duży remont silnika, układu wtryskowego itd. Mieli wszystko zrobić tak jak ma być to nawet wtryskiwaczy nie ustawili tak jak powinno być i każdy oczywiście miał inne ciśnienie. Nic z nimi nie robili bo porządny warsztat powinien wymienić podkładki regulacyjne ciśnienia wtrysku a nie wkładać te same zrobione własnoręcznie z breszczota, żyletki czy innego kawałka czegoś twardego.

Dlatego jak masz możliwość powiedz że chcesz być przy naprawie tych wtrysków i ma ci dokładnie wszystko pokazać jak pracują przed i po ile ma mieć tego ciśnienia i ile ci ustawił. Ja nie ufam już żadnemu pompiarzowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reno9034    1

i nastąpiła decyzja

nic nie pomaga że wszystko przejrzane po trzy razy , myślałem że zawiesza się dzwignia od wyłączania ale chybiony strzał

więc wyrywam jutro po pracy jak wrócę do domu pompę

dziwi mnie jedno że jak zapali po dłuższym kręceniu rozrusznikiem to pięknie chodzi nie dymi i wchodzi na obroty i po zgaszeniu zaras odpali jak niby wszystko byłoby w porządku

ale jak postoi z godzinkę to znowu trzeba kręcić sporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Niech chcę cie martwić ani nikomu niczego zarzucać ale byłbym bardzo ostrożny i podchodził z dużym dystansem do każdego takiego fachowca. Jak zawieziesz obiecują złote góry a potem okazuje się że nic nie zrobili. Ostatni przykład z naszym MFem. Duży remont silnika, układu wtryskowego itd. Mieli wszystko zrobić tak jak ma być to nawet wtryskiwaczy nie ustawili tak jak powinno być i każdy oczywiście miał inne ciśnienie. Nic z nimi nie robili bo porządny warsztat powinien wymienić podkładki regulacyjne ciśnienia wtrysku a nie wkładać te same zrobione własnoręcznie z breszczota, żyletki czy innego kawałka czegoś twardego.

Dlatego jak masz możliwość powiedz że chcesz być przy naprawie tych wtrysków i ma ci dokładnie wszystko pokazać jak pracują przed i po ile ma mieć tego ciśnienia i ile ci ustawił. Ja nie ufam już żadnemu pompiarzowi.

Oni raczej nas by w ciula nie zrobili.Znamy ich tyle lat jeszcze za czasów POMu a tak jak mówisz,zawsze trzeba uważać.A co do naprawy to końcówki były jeszcze oryginalne.Są włoskie zamienniki ale nie polecali ich oryginalne kosztują jeden-85zł ale powiedział że te wyśle do regeneracji do innego zakładu i będą lepsze niż te włoskie.Zobaczymy co będzie.Jak nie to się kupi nowe i już.

 

Niech chcę cie martwić ani nikomu niczego zarzucać ale byłbym bardzo ostrożny i podchodził z dużym dystansem do każdego takiego fachowca. Jak zawieziesz obiecują złote góry a potem okazuje się że nic nie zrobili. Ostatni przykład z naszym MFem. Duży remont silnika, układu wtryskowego itd. Mieli wszystko zrobić tak jak ma być to nawet wtryskiwaczy nie ustawili tak jak powinno być i każdy oczywiście miał inne ciśnienie. Nic z nimi nie robili bo porządny warsztat powinien wymienić podkładki regulacyjne ciśnienia wtrysku a nie wkładać te same zrobione własnoręcznie z breszczota, żyletki czy innego kawałka czegoś twardego.

Dlatego jak masz możliwość powiedz że chcesz być przy naprawie tych wtrysków i ma ci dokładnie wszystko pokazać jak pracują przed i po ile ma mieć tego ciśnienia i ile ci ustawił. Ja nie ufam już żadnemu pompiarzowi.

Oni raczej nas by w ciula nie zrobili.Znamy ich tyle lat jeszcze za czasów POMu a tak jak mówisz,zawsze trzeba uważać.A co do naprawy to końcówki były jeszcze oryginalne.Są włoskie zamienniki ale nie polecali ich oryginalne kosztują jeden-85zł ale powiedział że te wyśle do regeneracji do innego zakładu i będą lepsze niż te włoskie.Zobaczymy co będzie.Jak nie to się kupi nowe i już.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ridock100    0

witam mam ten sam problem z dymieniem na czarno na duzych obrotach,pompa wtryskowa dobra,wtryskiwacze dobre,wszystko posprawdzane zawory itp nawet zdjelem glowice zobaczyc czy uszczelki nie wywialo jak pisano wczesniej i nadal dymi,ale tylko na duzych obrotach na malych nie,przekładnia katowa nie ma luzu bo SPRAWDZALEM NIE MAM POJECIA CO TO JEST prosze o pomoc udalo sie komus dojsc w czym tkwi problem???????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,a nie pomaga regulacja kątu wtrysku trochę przyśpiesz kąt wtrysku może masz za póżny jeśli to nie pomoże to przyczyna tkwi wpompie wtryskowej miałem to samo i dałem do naprawy okazało się że głowica pompy dawała za małe ciśnienie, po prostu już była zużyta ,a na jakie ciśnienie masz ustawione ciśnienie wtryskiwczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

U nas po regeneracji wtryskiwaczy lepiej chodzi silnik,ma równiejsze obroty i mniej kopci.Dzisiaj przyśpieszyłem kąt wtrysku i lepiej odpala, aczkolwiek jeszcze nie tak jak powinien.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ridock100    0

u mnie pali na strzała,wszystko chodzi jak zegarek tylko powyrzej 2000 obr zaczyna chmarowac ale przy koszeniu nie traci sily nic sie nie dzieje tylko ze dymi . to wszystko co bylo napisane to jest dobre niewiem co to jest jeszcze nikt tu nie napisal co dokladnie rozwiaze ten problem moj sasad ma takiego samego i nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A wasze silnik odpalają na minimalnym gazie?Bo nasz to trzeba dać wajchę na max,wtedy odpali...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dziś uruchamiałem perkinsa z mercatora na minimalnych obrotach i da się, ale mam stary silnik w zasadzie bardzo mało używany więc traktujcie to jako ciekawostkę, a nie normę dla ciężko pracujących co sezon kombajnów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

@ridock100 -Miałem kiedyś taki problem jak ty na polu normalnie kombajn kosiła i nagle zaczęła dymić na czarno jak lokomotywa ojciec już chciał wyciągać pompę paliwowa ale ja wyciągnąłem filtry powietrza. Wymień oba filtry powietrza i wyczyść dobrze miskę i zalej nowym olejem .Pozdrawiam

 

 

+1 Punkt za pisanie pogrubioną czcionką { Pkt. 1.13] ////SZYMANOX////

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

a sprawdzałeś filtry ze tak obstawiasz? bo ja tez niedowierzyłem wtedy jak wymieniłem filtry i jak ręka odjął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam ,pompę wtryskową dawałeś do sprawdzenia jakie wytwarza ciśnienie? :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ridock100    0

przeciez pisze ze pompa wtryskowa wtryskiwacze filtr powietrza zawory,wszystko sprawdzalem i katem wtrysku regulowalem nie ma poprawy przekkładnia katowa nie ma luzu i nadal tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

W moim merkatorze 70 wycieka mi olej z silnika podczas pracy,kombajn jest b.stary i myślałem że to odmą wywala ale po zawieszeniu plastikowej butelki na odmę okazało sie że nie tędy.Przyjrzałem się silnikowi chociaż dostęp słaby i jedynie widzę slady na wałku napędzającym pompę wtryskową (taki krótki koniec co wystaje z przekładni napędowej pompy),tam są chyba simeringi i one puszczają.Może ktoś z kolegów to przerabiał i zna rozmiary tych uszczelnień a może to z innego punktu przy silniku.Proszę o poradę. Silnik to perkins 6 cyl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Tam jest taki simering z kołnierzem, rozmiaru nie pamiętam ale nie jest drogi, wydłub go i dokup nowy i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ridock100    0

Witam w sprawie tego dymienia na wysokich obrotach,to okazalo sie ze po zdjeciu głowicy była wydmuchana uszczelka pomiedzy cylindrami,przy okazji sprawdzilem stan głowicy zawory nieszczelne uszczelniacze popekane,zawiosłem do naprawy po zalozeniu wszystkiego zpowolniłem kat wyprzedzenia wtrysku na pompie wtryskowej (był rowno z kresk na bloku),odpaliłem i problem z dymieniem znikł,silnik pracuje super DZiekuje za porady.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrz17xd
      Witam wszystkich tutaj na forum. Piszę tutaj bo chciałbym się was poradzić w pewnej sprawie, a szczególnie chodzi mi o użytkowników którzy posiadają kombajn claas dominator 85. Chciałbym się dowiedzieć od czego służy lampka zaznaczona w kółeczko na zdjęciu. Domyślam się, że służy ona do retromatu, ale chciałbym się dowiedzieć co dokładnie ona sygnalizuje?


    • Przez marekkucybala2
      Witam, posiadam od kilku lat kombajn zbożowy Claas Dominator 98sl. Nie było z nim wcześniej żadnych większych problemów. W tym roku problem polega na tym że kiedy chciałem wyjechać kombajnem to odpala ale nie chce jechać. Co może być przyczyną?
    • Przez klakiergsi
      Witam.chciałbym opisać mój problem z zetorem proxima 90 2014 rok. A mianowicie po pięciu latach użytkowania i 1500mtg remont silnika.pierwszą objawą był dziwny gwizd silnika i to nie Turbo ale okazało się że wałki wyważające silnik.przy okazji wymienili pierścienie na tłokach bo troszkę dmuchał odmą no i sprzęgło bo ciężko się zmieniało biegi.czyli ciągnik rozebranyna dwie części....co wy o tym myślicie...? Z czego i jak oni robią te ciągniki!dodam że zetor pracował z turem i nie wykonywał ciężko prac i był ciągnikiem pomocniczym w gospodarstwie.
       
       
    • Przez Grzechooo
      Witam, Urwał mi się wytrząsacz w Senatorze i mam pytanie czy może ktoś wie czy taki wytrząsacz pasuje np z Mercatora lub protektora? czy były jakieś różnice w wytrząsaczach? jeśli tak to z czego jeszcze mogę go dobrać.?
    • Przez Szron88
      Witam.
      Sąsiad poprosił mnie o pomoc przy kupnie kombajnu. Sam posiadam JD 1065 i z Claasem nigdy nie miałem doczynienia. Prosiłbym użytkownikow dominatorów na co zwrócic szczególnie uwage bo jednak claas sie troszke różni od JD. Wyjazd na oględziny jutro rano więc mało czasu na zbieranie informacji. Z góry dzieki za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj