Polecane posty

mtracz    76

A jak z dymem podczas kręcenia?

Po zapaleniu pracuje właściwie? Po odpaleniu ponowny rozruch już właściwy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

Proponuje sprawdzić ciśnienie wtrysku na wtryskiwaczach. Być może ktoś wymienił końcówki bez ponownej regulacji ciśnienia. Mam swój aparat do kontroli wtrysków i niejednokrotnie sąsiedzi przychodzili by coś poprawić . Częstą przyczyną było że wtryski po wymianie końcówek wtryskowych miały wyższe ciśnienie jak na starych i ciągnik ciężko odpalał. U mego znajomego po wymianie końcówek w c360 zamiast 160+/-5 było około 190bar . Inną przyczyną może być słaba głowiczka w pompie, nie wszystkie warsztaty wykonują solidnie regeneracje pompy. Sam swoją pompe robiłem w ciągu kilku miesięcy 3 razy ,aż się wkurzyłem i kupiłem nową.

Jednak na początek proponuje obniżyć ciśnienie do 170 bar , obniżenie ciśnienia ułatwi zimny rozruch oraz przedłuży żywotnośc pompy . ;)


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Popieram kolegę @PALAX z regeneracją pomp to różnie bywa albo się uda albo i nie. Jeżeli robił to profesjonalny zakład za odpowiednią kasę nie powinno być problemów ale jeżeli jakiś dziad co to się niby zna to tylko mógł pogorszyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

witam. Jestem świerzo upieczonym posiadaczem fm 255. Mam taki problem ze ciągniki nie chce mi zapalić, chodzi mi to to ze ciągnik nie reaguje na przkrecenie stacyjką. U chłopa na płacu zapalał bez problemu, mechanik był ze man kilkakrotnie zapalał ciągnik i gasił, wszystko było ok, a w domu po przeprowadzeniu chcieliśmy zobaczyc jak sobie poradzi z rotacyjną i wtedy nie było reakcji na stacyjce. Dodam ze kontroli działają tylko nic sie nie dziej gdy sie przekreć w pozycje do odpalania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rico39    0

Mój MF mi osłabł tak jakby chodził na dwoch cylindrach , z jednego wtryskiwacza podcieka olej napędowy . Czy to moze być wina końcuwek wtryskiwaczy? Prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rico39    0

Wtryski sprawdziłem miały za duze dziśnienie 19 a powinny 17,2 Narazie pali dobrze, dzisiaj sprawdze jak bedzie sie zachowywał w polu

Edytowano przez Rico39

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali85    0

Witam ja mam problem z moim ursusem 3512 bardzo słabo kręci. został zrobiony rozrusznik wyczyszczone wszystkie styki akumulator jest dobry przy rozruchu spada do 10v. i też zauwarzyłem jak ostatnio były wyjęte wtryski to wcale nie było lepiej. no i nie chce zapalic a stoi w ciepłym garażu. może mi ktoś podpowie ćoś mądrego. Ja podejżewam że to może coś w rozruśnik u albo wirnik lub uzwojenie. i zastanawiam się nad nowym rozrusznikiem szybkoobrotowym, ale chciał bym byc pewny i nie wydawać pieniędzy na darm.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bitbit    1

miałem podobnie w mf 255 przemyłem  rozrusznik ekstraktem i było  ok 

ale to były pierwsze objawy śmierci 

zmieniłem na nowy szybkoobrotowy i jest super 

a może wie ktoścoś na temat tego ciągnika 

http://otomoto.pl/massey-ferguson-350-A178695.html

albo na temat sprzedawcy 

Edytowano przez bitbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam ja mam problem z moim ursusem 3512 bardzo słabo kręci. został zrobiony rozrusznik wyczyszczone wszystkie styki akumulator jest dobry przy rozruchu spada do 10v. i też zauwarzyłem jak ostatnio były wyjęte wtryski to wcale nie było lepiej. no i nie chce zapalic a stoi w ciepłym garażu. może mi ktoś podpowie ćoś mądrego. Ja podejżewam że to może coś w rozruśnik u albo wirnik lub uzwojenie. i zastanawiam się nad nowym rozrusznikiem szybkoobrotowym, ale chciał bym byc pewny i nie wydawać pieniędzy na darm.

Żeby być pewnym, to zamiast pisać posty musisz sprawdzić rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

witam,

w związku z utrudnionym uruchomieniem mojego silnika w mf 255 pomimo zmiany końcówek wtryskiwaczy, ustawieniem zaworów, sprawdzeniem świecy, wymianą pompki - dziś dokonałem pomiaru ciśnienia sprężania i otrzymałem takie wyniki:

TŁOK 1 i 2 od przodu ciągnika wynik 15 bar

na 3 wynik 20 bar

 

co podejrzewacie za przyczyne?

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dymek89    1

Miałem podobny problem jak wszyscy opisują. Po nocy ferguson strasznie ciężko odpalał i kopcił na biało podczas odpalania. Po pierwszym zapaleniu potem już nawet na zimno odpalał dobrze. U mnie pomogło ustawienie luzu na zaworach oraz ciśnienia na wtryskach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam,

w związku z utrudnionym uruchomieniem mojego silnika w mf 255 pomimo zmiany końcówek wtryskiwaczy, ustawieniem zaworów, sprawdzeniem świecy, wymianą pompki - dziś dokonałem pomiaru ciśnienia sprężania i otrzymałem takie wyniki:

TŁOK 1 i 2 od przodu ciągnika wynik 15 bar

na 3 wynik 20 bar

 

co podejrzewacie za przyczyne?

Zużyty silnik. Jeszcze trzeba zrobić próbę olejową, i wtedy wszystko się wyjaśni. Zamiast zacząć od diagnozy niepotrzebnie wymieniałeś części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Cieknie mi paliwo z pod dźwigienki odpowiadającej za ustawienie obrotów/gazu. W pompie silnika perkins. Wiem, że uszczelniacza znajdują się w środku. Do ich wymiany trzeba zdjąć pokrywkę/obudowę. Moje pytanie czy można ją spokojnie zdjąć i nic się nie przestawi? Czy może próbował ktoś nałożyć jakiś oring między dźwigienkę a obudowę i pomogło? Jaki jest rozmiar tych uszczelniaczy o ringów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam w sobotę mf255 ładnie odpalam i chodziło a dwa dni temu odpalił ale kopci na biało i nie wkręcić się więcej jak na 1800 obrotów dzisiaj jeszcze gorzej bo max 1500 obrotów i wolno schodzi z obrotów co mogło pójść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Własnie  dlatego ze  dostaje  za mało paliwa, paliwo nie  zostało całkowicie odciete  tylko  prawdopodobnie  gdzieś  jest  zator  i  nie ma  odpowiedniej przepustowości 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napewno to pompa paliwowa u mnie bylo tak samo wlalem gorszego paliwa i padla ciężko palił zero dymienia wymienilem pompe i teraz od strzala nawet teraz w te mrozy -25 troche podgrzalem i od strzala zapala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomimo tego że jesienią filtr był wymieniony złapało na nim a z obrotów wolno schodzi bo gumka na pompie była zmieniana i jak ciepły to nie ale na zimnym trzyma dzwignie muszę wymienić sprężyne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Panowie klacz urodzila zrebaczka 5 dni temu i niestety zdechla ;( , mimo 5 interwencji weterynarza , co robic z tym zrebakiem ? karmie go takim smoczkiem mlekiem zastepczym dla zrebiat a dokladnie uzupelniajacym , tylko ze daje podwojna dawke tak zalecil weterynarz . Dlugo sie karmi takim smoczkiem zrebaczka , kiedy zacznie pic z wiadra?
    • Przez Ciapek005
      witam. chciał bym zbudować maly kurnik na 4-5 kur co myślicie o takim http://olx.pl/oferta/mini-kurnik-kurniki-kury-perliczki-kaczki-egzotyka-CID103-ID4BvCh.html#7767b6eb6a ??
       
       
      zrobić jakieś docieplenie w środku ??
      proszę o wasze sugestie oraz małe podpowiedzi (jakies projekty ) POZDRAWIAM
    • Przez AsToNeK_LwG
      Witam
      Niedawno stałem sie posiadaczem case-a 885 xl i na razie spełnia swą rolę w gospodarstwie ale!
      Własnie jest to ale gdy wracałem do domu od zwożenia bel zauważyłem że po puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu nie przyspiesza z miejsca a po kilku sekundach może 3-5s. Dlaczego tak jest? Wcześniej miałem tylko doświadczenia z ursusem i zetorem i przyspieszał od razu z miejsca (rwał dosłownie) a tu nie. Czy tak powinno byc czy to wina sprzęgła a może czegoś innego?
      Proszę o podpowiedzi:)
      Dodam że mocno to czuć na 4 biegu! Na niższych biegach jest trochę lepiej.
    • Przez Kacperkuj-pom
      Mam taki problem z proxima mianowicie po odpaleniu czasem obrotomierz podniesie sie do tych 800 obrotow , a po dodaniu gazu nie podnosi sie wskazow a spod maski slychac pisk po chwili jak silnik po chodzi wraca wszystko do normy innych objawow nie ma co to moze byc ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj