Skocz do zawartości
amorki

Europard Foton Prokmar Terra trac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
amorki    0

Te ciągniki sa identyczne wszystko jest tak samo w nich tylko inna naklejka z nazwą firmy jak to zwykle Chińskie jedynie prokmar troche się różni , jakie są wasze opinie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja opinie na ten temat jest krótka nie ma co się pchać w te ciągniki, bo skoro reszta jest to to samo co Foton to jest kompletny niewypał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

chińszczyzna,z częsciami może byc cięzko a bedą napewno potrzebne i to często wiec lepiej dołożyć do zetorka czy coś w tej klasie, może nie szczyt techniki ale mniej awaryjne, dużo lepiej wykonane i częsci od ręki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tobiasz912    0
Te ciągniki sa identyczne wszystko jest tak samo w nich tylko inna naklejka z nazwą firmy jak to zwykle Chińskie jedynie prokmar troche się różni , jakie są wasze opinie ?

Zapomniałeś dodać jeszcze zefira :) . A od tych ciągników to bym wolał nawet ursusa czy zetora :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh ja od tej chińszczyzny to bym wybrał albo zetora albo jakiegoś belarusa czy coś. Nie jest to szczyt techniki i każdy o tym wie, ale na pewno będzie pracował lepiej jak te chińskie coś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    23

Przy czym Prokmar jest polski (w takim samym stopniu jak Farmtrac, czy Farmer), tylko na podzespołach w większości zagranicznych (nie tylko tych chińsko-japońsko-tajwańsko-koreańskich, ale także na krajowych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK7    16
Heh ja od tej chińszczyzny to bym wybrał albo zetora albo jakiegoś belarusa czy coś. Nie jest to szczyt techniki i każdy o tym wie, ale na pewno będzie pracował lepiej jak te chińskie coś :)

 

Dokładnie tak jak mówisz, lepiej zabrać gorszy (być może) ciągnik a sprawdzony , dla którego znajdziemy łatwo części i mechanika niż wielką niewiadomą, która może sie okazać wielką lipą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amorki    0

Ostatnio widziałem jak facet kupował 40 km europarda i się nim zachwycał tylko czym się tu zachwycać !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    23

Jak masz 40.letniego Ursusa i ledwo wiążesz koniec z końcem to dlaczego nie zachwycać się chińskim ciągniczkiem?

Albo jeżeli masz kilka ha, to po co przepłacać - lepiej kupić tańszy ciągnik, na pewno zbyt szybko się nie zużyje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62
Jak masz 40.letniego Ursusa i ledwo wiążesz koniec z końcem to dlaczego nie zachwycać się chińskim ciągniczkiem?

Albo jeżeli masz kilka ha, to po co przepłacać - lepiej kupić tańszy ciągnik, na pewno zbyt szybko się nie zużyje.

jak ma 40sto letniego ursusa to lepiej kupiłby sobie mf 255 lub z5211 lub coś podobnego, co z tego że hińczykl nowy jak za 5 lat będzie bardziej wyciuchany i miał więcej awarii jak 20sto letnie wyżej wymienione :)

koreańskie samochody jednorazówki mogę zrozumieć bo wiadomo że i tak szybko traci na wartości kilka lat i na szrot ale ciągnik?

 

co do tych składaków to nie mozna na jednej półce wszystkich kłasć, bo są składaki i składaki, robione albo na licencji albo składane z orginalnych podzespołów renomowanych marek.

np. farmtrac to podobno orginalny perkins i orginalne carraro, ale farmer jużma podzespoły robione na licencji z jakiejś brazylijskiej wytwórni, zefir może i podwozie new hollanda ale odlane z hińskiej stali w hińśkiej fabryce na licenji new hollanda, a e fotony procmary to szczegułów nie znam, ale poza słynną jakością są tak proste technicznie jak c330 lub c360 prosta zwykła skrzynia na prostych trybach a ten perkins to też sprzed 30 lat a zwalili wszystko na całej lini łącznie z malowaniem tych ciągników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stasiex    23

Nigdy nie przekreślałbym z góry czegoś, czego nie znam. Dlatego najlepiej zapytać użytkowników.

 

Osobiście również wybrałbym sprawdzone i popularne konstrukcje, tylko rzecz w tym, żeby mieć pieniądze. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gustlik    0

Gdyby wszyscy myśleli tak jak Wy nadal jeździli byśmy "60-tkami" bo są stare i sprawdzone. Od ponad 2 lat jestem właścicielem 50-cio konnego Prokmara i jak na razie jestem z niego bardzo zadowolony. Przez ten czas był praktycznie bezawaryjny poza kilkoma drobnostkami. Traktor niezwykle sprawny i zwrotny, 4WD, do tego bardzo małe spalanie. Na moim areale (całe 12ha :lol: ) sprawuje się wyśmienicie i z powodzeniem zastąpił wysłużoną "sześćdziesiątkę". Traktor jak już ktoś wcześniej pisał jest produkcji polskiej składany z podzespołów wszelakiego pochodzenia (chińskich również ale nie tylko). Jednak złego słowa o nim powiedzieć nie mogę, z serwisem nie ma najmniejszych problemów, producent ma filie w na terenie całego kraju. Do tego cena o połowę mniejsza od traktorów zachodnich. Bardzo fajna i przyjemna maszyna, polecam do prac na małym areale czy nawet w większych gospodarstwach jako ciągnik pomocniczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMEK0603    0

Widzisz gustlik chwalić umiesz,a swego tego 50-cio konnego Prokmara nie chcesz wrzucić fotek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

ja posiadam fotona 404 40KM 4x4 pracuje na 20 h w gospodarstwie ma prawie rok i ma 300 mth i jak narazie działa bez zastrzerzeń niema wycieków nic się niedzieje jestem bardzo zadowolony roboty robie im takie koszenie łąk prasowanie kostek orka 2 skib worzenie gnoju rozrzutnikem 3,5 tony i wszystkier roboty i mam mtz 80 ale im robie bardzo mało robie jakieś niecałe 100 mth to sprzedałem t 25 a kupiłem ten ciągnik jak jakieś pytania pisać na gg podam dane - marka: FOTON FT-404

- moc: 40 KM

- silnik: 3 cylindrowy typu PERKINS

- napęd: 4 x 4 załaczany mechanicznie

- skrzynia biegów: mechaniczna z reduktorem 8+4

- WOM: dwie prędkości 540/1000

- załaczana i wyłączana sprężarka

- wyjścia hydrauliczne: 4 szt. EURO

- obciążniki przód: w standardzie

- śruba centralna: w standardzie

- długość: 3100 mm

- szerokość: 1630 mm

- wysokość: 2500 mm

- opony tył: 12.4 R28

- waga: 2500 kg

- sprzęgło: dwutarczowe suche

- udźwig podnośnika: ok. 1000 kg

- prędkość maksymalna: 35 km/h

- zużycie paliwa: 3-4 l/mth

Edytowano przez komar4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×