Polecane posty

ukasz    58

Na twoim miejscu zaniósł bym ja do pompiarza jeżeli wszystko jest dobrze to dużo nie zapłacisz a na pewno będzie trzeba wyregulować i jak już zdjęta to sprawdzić ja nie zawadzi.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

roki212 może masz rację że jak ciężarki zaczną się obracać to ramie będzie wypychać do przodu, bo tak jak mówisz mam tą listwę na maksa wysuniętą do regulatora a jak dodaje sie gazu to ta listwa właśnie powinna posuwać się w tym kierunku tzn. do regulatora ale skoro ona już jest na maxa to nie idzie, ale może tak jak mówisz jak ciężarki zaczną się obracać to wypchną tą listwę na maxa do przodu i w tedy jak będę dodawał gaz ona będzie się posuwać do regulatora, mam jeszcze takie pytanie bo najpierw założyłem klin na ten wał potem ten nośnik z ciężarkami następnie dałem podkładkę ,nakrętkę głowicy i na końcu mufę mam takie pytanie tą nakrętkę z tym rowkiem przykręca się na maxa do tego wałku po czym nakłada się tą mufę i jakim cudem te ciężarki ją wypychają ? ta nakrętka głowicy ma taki wzorek ale ta mufa w środku jest gładka jak to działa może mi ktoś opisać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Tam zasada jest prosta, jak masz tą nakrętkę z tymi rowkami to te rowki sa po to aby dochodziło tam po prostu smarowanie, mufa jest gładka w środku aby bez zacięć się przesuwało po tej nakrętce. Jak widziałeś mufa ma kołnierz i ten kołnierz mufy opiera się o te ciężarki, a druga strona mufy ma taki zderzak gdy siła odśrodkowa zacznie rozsuwać ciężarki wtedy one napierają na ten kołnierz mufy i przesuwa się ona po tej śrubie. Zderzak mufy opiera się o rolkę mechanizmu i wywiera na niego nacisk i już tam poprzez te dźwignie i sprężynki steruje resztą. Im większe obroty tym ciężarki bardziej się rozwierają i ta mufa mocniej naciska na rolkę mechanizmu

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

ok dzięki a mógłbyś mi powiedzieć czy tą nakrętkę z tymi rowkami to dokręca się na maxa , bo jak ja odkręciłem tą pokrywę to wszystko mi wyleciało,przypomnę mój powód odkręcenia tej pokrywy regulatora , powód był taki że miał strasznie szybkie obroty już przy delikatnym gazie więc jak tą nakrętkę przykręcić na maxa jak idzie ręką czy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

No zapewne ma być dokręcone z wyczuciem, aby nie zerwać gwintu nie może być luźne bo rozbije znów tam gdzie klin.

Dodam tylko że temat dotyczy ciśnienia oleju, a ciągle piszemy o pompie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

wiem że temat dotyczy czegoś innego ale moderator mój post tu przeniósł dobra pompa skręcona montuję ją już do ciapka, mam jeszcze takie pytanie z boku za pompa paliwa na pompie wtryskowej jest przykręcona dwoma śrubkami pokrywa taka kwadratowa za nią znajduje sie ten mechanizm moje pytanie dotyczy do czego służą jak się odkręci tą pokrywę do góry są takie dwie śrubki w katalogu pisze że są to śrubki ustalające czy jak się nimi coś pogrzebie to źle ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

aha czyli jak np. odkręcę i przykręcę z powrotem to nic sie nie stanie, a skoro pan jest tak obeznany to chciałbym nawiązać teraz do tematu mój ciapek jest po kapitalnym remoncie cały silnik i po uruchomieniu ciśnienie oleju jest trochę za czerwoną kreską jak zwolnię obroty to tak na równi z czerwoną kreską czy jak się cały silni dotrze to ciśnienie spadnie? i teraz jak długo powiano docierać się ciapka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Nie powinno się nic stać, ale skoro nie ma takiej potrzeby to nie ma co tych wkrętów ruszać...

A co do ciśnienia oleju to powinno ono spaść w miarę docierania panewek do wału, i tak samo zawór w nowej pompie oleju powinien się doklepać.

Jeśli po 50 mth od remontu po dotarciu ciśnienie nie unormuje się to wtedy trzeba je zmniejszyć na zaworze pompy tak aby było na gorącym silniku 4 lub 5 bar.

Zazwyczaj docieranie 50 mth wystarcza pierwsze 10 niech popracuje tak na postoju przy obrotach 1200, potem do 25-30 jazda gdzie tam trzeba, powyżej 30 można zapinać jakaś przyczepę oczywiście bez przesady z ładownością lub bronowanie. Tylko bez wkręcania go na bardzo wysokie obroty 2000 i wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greeduz123    0

ciapek chodzi dzięki Roki212 za odp. na moje pytania przed chwilą zapaliłem ciapka i chodzi tak jak powinien tzn. jak przed remontem obroty sa takie jak powinny i gaz chodzi normalnie, teraz aby docierać i jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Czyli wszystko z regulatorem jest jak powinno być, winny był klinek... Docieraj bo już niebawem początek sezonu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

Panowie dzisjaj pojechałem orac a wiec po koleji

Kupiłem nowy dwuwskaznik. Bo stary nie pokazywał temperatury nie mam termostatu wiec jak zamontowalem nowy okazało sie ze silnik sie nie dogrzewa to włozyłem w chłodnice połowe tektury no i zaczoł łapac temperature

nie wiem co jest bo oram a tu patrze zeby zobaczyc czy woda jest ok a tu olej chlapie mi z pod dekielka ale silnik ma mocny jest i wczesniej tak nie dmuchało a na silne nic nie stracil ;/ Podejzewam uszczelke pod glowicą a moze to cos innego ?

Edytowano przez Damianwp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak nie masz termostatu to nie dogrzeje się do odpowiedniej temperatury.Jak ci wywala wodę to masz wydmuchaną uszczelkę.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Z pod jakiego dekielka ten olej?

Korka wlewu oleju?

Przykrywki klawiatury?

Czy z pod głowicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianwp    0

tylko ze w sobote patrzałem czy ma przedmuchy i aby aby powietrze szło a tu nagle tak

 

i na sile nic nie stracil 4 obroty 2tys i leci nie zadusi sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

U mnie wydmuchał pod głowicą od strony baku. Cały zalany olejem i wodą tam ale jeżdżę tak już 2 lata i nie odczułem żeby mocy stracił ale coś ostatnio zaczął mi kopcić a na remont czasu brak. Jeśli możecie to powiedzcie jakie mogą byc skutki dalszej takiej jazdy z wydmuchaną uszczelką

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dziwne że dwa lata jeździsz z wydmuchaną uszczelką.A co może się stać woda pójdzie na tłoki będzie kopcić na niebiesko a co za tym idzie straci ostro na mocy i woda dostanie się do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

To nie jest dziwne, to prawda. Nie ma czasu na remont a i nie ma za specjalnie mechaników w moich stronach a jak są to liczą nie wiadomo ile. Właśnie wczoraj jak zjechałem z pola i po odpięciu kultywatora jak odpaliłem to tak buchnął biało-niebieskim dymem że nic na podwórku nie było widać. Remont ma być w tym roku ale to też nie pewne bo jest nowy ciągnik w planach ale i to i to nie pewne na 100% :(

Edytowano przez kamil927

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Możesz jeździć tak dalej.Nie będziesz remontował bo nie będzie sensu. :o Możesz kasę szykować na nowy wał i blok.Ale jak cię stać na nowy ciągnik a na mechanika nie to sorki o czym my tu dyskutujemy. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

mogę teraz powiedziec że już jest po remoncie uszczelka zmieniona wszystko git tylko problem ten co u kolegi dmucha z pod korka wlewu oleju. czym to jest spowodowane ? nie mówcie że znowu będę musiał go rozbierac bo mnie s*** trafi :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

No bez rozbierania go raczej nie zrobisz, a za dmuchanie może odpowiadać już zbyt duży luz między tłokiem a tuleją do tego podrobione pierścienie i kompresje bije w dół lub prowadnice zaworów podrobione szczególnie wydechowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem ale :D Teraz ani kropelki :) Wydmuchało mi uszczelke pod głowicą i nie dość że dymiło się na schowek to także od czasu remontu kapitalnego w 2010 roku nie wiadomo czemu zaczęło własnie dmuchac spod korka wlewu ( maska od zewnątrz była w oleju) , po wymianie uszczelki pod głowicą , zakupieniu kilka lasek popychaczy i po ustawieniu luzów zaworowych po ponad tygodniu użytkowania ciągnika moge z pewnością zapewnić że nie było w okolicach korka ani troche oleju :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez uator
      Panowie, przekopałem te działy i podobnego tematu nie znalazłem. Czy ktoś się z tym uporał? Nie mogę za Boga uszczelnić tej miski. Dorobiłem fest uszczelkę pod tą misę, jestem w trakcie rozbierania, zdjąłem tą uszczelkę, i nie widać nigdzie żeby pod nią była nieszczelność, a jednak jakimś cudem olej ucieka mi do skrzyni. Nie mam ochoty kolejny raz robić dochodzenia i za 2 tygodnie znowu rozbierać. Chciał bym aby mój ciapek brał olej ze skrzyni. Niby prosty temat, puścić od pompy rurkę w dół, ale dawać filtr na końcu? Gumową czy stalową? Tam nawet nie ma jej jak zamocować, boję się żeby z czasem nie przespacerowała się w stronę któregoś z trybów. Czy ktoś robił podobną modyfikacje?
    • Przez blake17
      Pany ile powinno byc oleju wspomagania w zbiorniku obok chlodnicy i filtra powietrza?
      https://i.imged.pl/zbiornik-zbiorniczek-oleju-wspomagania-ursus-zetor.jpg

    • Przez DariuszRobertWasilewski
      wycinka drzew nie wiedząc gdzie granicą
       
      Woj lodzkie
      Lodzkie
    • Przez SebastianP
      Chciałbym samodzielnie zamontować wspomaganie do c330 napędzane z rozrządu. Oś okrągła. Montował ktoś? Jaki zestaw polecacie? Mile widziane linki, oceny i opis problemów przy montażu. Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj