pan054

Skrzynia Renault 110.54

Polecane posty

pan054    1

Witam. Mam problem ze skrzynią biegów otóż pękła linka od sprzęgła podczas wyłączanie biegu, założyliśmy nową i od tego momentu bieg 1 i 2 niechcą wchodzić. Co może być przyczyną, i jak rozwiązać ten problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FENDAGRO    3

ale czuć czy rozsprzegla?  czuc opor pod pedalem?... 1i2 nie wchodza a dzwignia zmiany biegow chodzi lekko ? a 3i4 wchodza?  czy dzwignia rewersu nie chodzi za lekko?  te skrzynie to odwieczny problem w tych renowkach jak nie pekajce mocowania widelek to powydzierane widelki, hamulce synchronizatorow, rozsypujace sie lozyska igielkowe <plastikowe koszyczki>  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

klon31    1

Witam,

a wcześniej 1 wchodziła dobrze? Po miałem to samo ale z 1 już wcześniej były kłopoty i czasami za którymś razem wchodziła ale u mnie linka nie pękła a się zablokowało. Okazało się że przyczyną jest brak kilki części przy czujniku który pokazuje jaki bieg jest włączony. U mnie brakowało pozycji 13 i 14 przez co 12 za mocno się przesunęła i zablokowała biegi 1/2. Możesz spróbować to wyjąć przez ten czujnik z boku np. drutem z magnezem ja nie wiedziałam i ściągałem górną pokrywę skrzyni. A jaki masz licznik na wskazówkę czy cyfrowy?

post-154699-0-88360700-1478280602_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pan054    1

Wcześniej jedynka wchodziła z oporem ale zawsze wskoczyła. Licznik mam cyfrowy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klon31    1

Jak wcześniej wchodziła z oporami i na liczniku nie pokazywało jaki jest bieg to z dużym prawdopodobieństwem jest to samo co u mnie. A jak pokazywało jaki jest bieg to może się to wytarło, więc najlepiej wykręć ten czujnik jest on blisko rozdzielacza hydraulicznego prawie za nim wyjąć pozycję 15 i 14 z załącznika powyżej i drutem max 2 mm  wepchnąć to co zastało, jeśli biegi będą działać to będzie trzeba resztę wyjąć czyli 13 i 12.

 

A co to licznika, jest możliwość abyś sprawdził jaki jest numer rezystora jak na załączonym zdjęciu? Wystarczy tylko ściągnąć tylną obudowę  po tak mi się z palił że nie idzie odczytać a nigdzie nie ma informacji nawet Claas nie ma takich informacji.

 

post-154699-0-04391000-1478356792_thumb.jpg

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alfaholik
      dzień dobry proszę o poradę w temacie pneumatyki w renault 95.14tx.Zakupilem sprężarkę powietrza od stara 200 i potrzebuje połączyć smarowanie sprężarki i powrót oleju.I tu prośba czy ktoś może podpowiedź skąd wziąć zasilanie i powrót olej u
    • Przez Maślakowsky
      Witam. Wie ktoś może jak wykonać kalibracje skrzyni w aresie 550 RZ (2000r.), podczas przerzucania rewersu na jazdę do przodu często występuje szarpnięcie, w jeździe do tyłu to nie występuje. Podczas zmiany półbiegów również występują szarpnięcia, najmniej odczuwalne są na 1 biegu, a najbardziej na 4. Nie chciałbym uszkodzić skrzyni, mam nadzieję ze kalibracja załatwi sprawę, jeżeli jednak tak się nie stanie co może być tego przyczyną? Wszystkie filtry zostały wymienione. Widziałem, że problem może być również z przycinającymi się elektrozaworami. Z poprzednich tematów nie udało mi się znaleźć odpowiedzi.
      A takie poboczne pytanie, jakie obroty są optymalne dla tego silnika podczas pracy z agregatem, pługiem? Aktualnie staram się pracować na 1700-1800obr/min.
    • Przez razmus22
      witajcie , mam problem na zimnym silniku pali sie kontrolka od hydrauliki przeplywo nie ta od filtrow tylko co dokladnie oznacza wyciek z ukladu czy slaby przeplyw, dokladnie kontrolka oznaczona nr 7 pali sie tylko jak jest zimna
    • Przez kamil04w
      Witam.
      Musiałem wyciągnąć pompę paliwowa i oddać ją do uszczelnienia bo cieklo paliwo i podobno wymagała czyszczenia. Przy okazji wymiana wtryskow(stare lały). Po założeniu ciągnik kopci na siwo i ciężko wkręca się na obroty (wieczorem jak przygazuje pojawia się iskry z tlumnika) i dziwnie pracuje. 
      Powie mi ktoś jak ustawić pompę bo wydaje mi się że coś skopalem przy zakładaniu 😒 
      Drugi problem w modelu 75.12
      Hamulce łapią dopiero przy 2-3 wciśnięciu pedału. Co może być powodem. Gdzie szukać przyczyny.?
      Proszę o pomoc.
       
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj